Szukasz alternatywy dla Front?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Front na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Wsparcie klienta to ważna część każdego odnoszącego sukcesy biznesu. A z odpowiednim oprogramowaniem naprawdę możesz zdziałać cuda. Szukasz innego rozwiązania dla swojej obsługi klienta?

Wypróbuj LiveAgent już dziś i przekonaj się, dlaczego to dobry wybór dla Ciebie. Niezawodny system obsługi zgłoszeń, wielokanałowa komunikacja oraz szeroki wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent to odpowiednie rozwiązanie.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Bądź bliżej swoich klientów.
Wybierz LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Front kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentFront
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅❌Nie
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Person deciding between two solutions

Potężna alternatywa dla Front

Ulepsz swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala prowadzić komunikację we wszystkich istotnych kanałach. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center oraz baza wiedzy – to wszystko jest do Twojej dyspozycji.

Całym procesem zarządzasz z niezawodnego systemu obsługi zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o błędy w komunikacji. Wszystko organizowane jest automatycznie, tak jak powinno.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych narzędzi, które agenci mogą wykorzystać do rozmów z klientami. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego musi być szybki.

LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Co więcej, możesz zobaczyć, co piszą Twoi klienci, zanim wyślą wiadomość. Teraz możesz zapewniać klientom naprawdę szybką obsługę i nie tracić kontroli w żadnej sytuacji.

The fastest live chat on the market

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Do more customer support for less money

Najlepsze narzędzia, dobra cena

Świetne oprogramowanie CRM do obsługi klienta wcale nie musi być drogie. Możesz korzystać ze wszystkich narzędzi, których potrzebujesz w przystępnej cenie.

LiveAgent oferuje trzy plany w rozsądnych cenach, pełne narzędzi, funkcji i integracji, z którymi Twój przepływ pracy będzie przebiegał łatwo i bez zakłóceń. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Chcesz wypróbować inne oprogramowanie?

Czas na zmiany? LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Chcesz porównać nas z innymi platformami?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Front
    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

    Alternatywa dla Help Scout

    LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące obsługę wielokanałową i tłumaczenia językowe. Jest doskonałą alternatywą dla Intercom i Freshcaller.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

    LiveAgent to potężna alternatywa dla Qonvo. Zapewnia świetny system zgłoszeń i obsługuje większość ważnych kanałów komunikacji.

    Szukasz alternatywy dla Qonvo?

    Odkryj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do zarządzania klientami i wsparcia. Nagrody, integracje, cennik i wiele więcej. Rozpocznij darmową próbę już teraz!

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x