Zobacz swoje osobiste statystyki, takie jak czas przebywania online, liczbę wiadomości, na które odpowiedziałeś, i mnóstwo innych przydatnych danych. Porównuj się z innymi pracownikami obsługi klienta.

Zobacz, kto jest lepszy od Ciebie w konkretnych kryteriach i jaki Agent , który zalogował się dzisiaj jest na szczycie rankingu. Nagradzaj swoich agentów na podstawie tych statystyk, ustalaj wewnętrzne cele i sprawdzaj, kto osiąga odpowiednie wyniki.
Wyświetl statystyki pod względem czasowym – opcje:
- Dzisiaj
- Wczoraj
- W tym tygodniu (poniedziałek – niedziela)
- Miniony tydzień (poniedziałek – niedziela)
- Ostatnie 7 dni
- Ostatnie 30 dni
- Ostatnie 90 dni
- Bieżący miesiąc
- Miniony miesiąc
- Ten rok
- Miniony rok
- Zawsze
Tablica wyników – opcje:
- Poziomy
- Odznaki
- Czas pracy
- Sprzedaż
- Odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Wiadomości czatu
- Czat
- Brak rankingu
- Nagrody
- Negatywne recenzje
Przykłady tabel wyników
Poznaj funkcję Poziomy w LiveAgent, która wprowadza grywalizację do obsługi klienta. Zdobywaj trwałe poziomy, motywuj agentów i poprawiaj ich umiejętności. Od nowicjusza do króla obsługi, 12 predefiniowanych poziomów czeka na odkrycie. Stwórz darmowe konto i rozpocznij transformację swojego zespołu już teraz!
Uzyskaj pełny wgląd w obsługę klienta dzięki narzędziom analitycznym LiveAgent. Przegląd analityczny pomaga interpretować wzorce danych i identyfikować obszary do ulepszeń w Twojej firmie. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej i popraw satysfakcję klientów, efektywność agentów oraz zoptymalizuj alokację zasobów. Dowiedz się więcej już teraz!








