Dział reprezentuje określony człon organizacji przydzielony do produktu lub usługi, dziedziny wiedzy, fizycznej lokalizacji lub zakresu odpowiedzialności.
Możesz rozdzielać zgłoszenia po działach i przydzielać agentów do działów. Zdefiniuj filtry i reguły transferu, aby Twoje zgłoszenia zawsze trafiały we właściwe ręce. Określ reguły odpowiedzi na zgłoszenia dla różnych działów. Możesz na bieżąco sprawdzić ile nowych, otwartych i rozwiązanych zgłoszeń jest w Twoich oddziałach.
Przykład
Możesz utworzyć dział o nazwie „Sprzedaż” i przypisać do niego odpowiednie zgłoszenia.
Każdy dział będzie miał własne ustawienia. Możesz określić agentów, skonfigurować adresy e-mail, śledzić zgłoszenia, ustawić reguły pracy, zdefiniować umowy SLA i godziny pracy.
Nie musisz korzystać z działów, jeśli prowadzisz jednoosobową firmę lub bardzo małą organizację. W takim przypadku wszystkie zgłoszenia są dystrybuowane i obsługiwane przez wszystkich, niezależnie od ich rodzaju.
LiveAgent oferuje możliwość stworzenia raportu zgłoszeń, czatów, połączeń, rankingów i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raport działu można wyeksportować do pliku CSV.
Użyj interfejsu API REST LiveAgent do wywoływania wartości z raportów tagów.
Źródła wiedzy
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.