Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Dokowanie formularza kontaktowego

Dokowanie formularza kontaktowego

Co to jest dokowanie okna czatu?

To po prostu przycisk czatu zadokowany z boku. Okno czatu można zadokować po lewej lub prawej stronie witryny.

Odwiedzający mogą zminimalizować okno czatu. Powiadomienie: „Nowa nieprzeczytana wiadomość” jest wyświetlane, gdy agent wysyła czat wiadomość i okno czatu jest zminimalizowane.

Jak działa dokowanie okna czatu?

Docked Chat Window | www.liveagent.com

Korzyści biznesowe:

  • Lepsza obsługa klienta
  • Płynny workflow w zakresie obsługi klienta
  • Większe zadowolenie klientów

Okno czatu – konfigurowalne opcje w LiveAgent:

  • Wiadomosć powitalna
  • Ukryj wiadomość powitalną
  • Ponownie ukryj przycisk rozpoczęcia czatu
  • Włącz pozostawianie wiadomości offline
  • Styl
  • Rozmiar
  • Kolory
  • Tytuł
  • Z-index
  • Niestandardowe CSS

Nie jesteś fanem dokowania okna czatu?

Żaden problem, LiveAgent oferuje również opcję tworzenia wyskakującego okienka.

Zdobądź przycisk czatu ZA DARMO!

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które obejmuje również czat na żywo. Wypróbuj i odkryj wszystkie funkcje, w tym dokowanie okna czatu.

14-dniowy bezpłatny okres próbny

Bonusowe wskazówki:

Przycisk czatu to ulepszenie dla agentów, witryny internetowej i ostatecznie dla klientów. Jednak niewłaściwe umiejscowienie może przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.
Wiadomo, że klienci doceniają wsparcie na czacie na żywo, ponieważ jest to szybki i skuteczny sposób komunikowania się z obsługą klienta.

Jednak posiadanie irytującego przycisku wyskakującego w niewłaściwym czasie i niewłaściwym miejscu może sprawić, że klient wybierze konkurenta w Twojej witrynie. Tak, doświadczenie użytkownika (UX) może zdecydować, czy klient wybierze Twoją firmę zamiast konkurencji. Aby temu zapobiec, mamy dwie ważne wskazówki, które pomogą Ci zapobiec takiej sytuacji.

Czas

LiveAgent pozwala ustawić określony czas, po którym okno rozmowy zostanie wyświetlone na Twojej stronie internetowej. Konieczne jest, aby klient przez chwilę przeglądał witrynę. Ogólna zasada to około 30 sekund.

Umieszczenie

Jak już powiedzieliśmy, umiejscowienie jest kluczowe. Ogólnie rzecz biorąc, przycisk czatu jest umieszczony w prawym dolnym rogu strony internetowej. Klienci są do tego przyzwyczajeni, a wyszukiwanie w tym miejscu jest całkiem naturalne, ponieważ większość ludzi czyta od lewej do prawej. Jeśli nadal nie masz pewności co do miejsca docelowego, po prostu przetestuj je i zobacz.

Zasoby bazy wiedzy:

Jeśli chcesz zaimplementować przycisk czatu, postępuj zgodnie z tym przewodnikiem .

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo