Co to jest dokowanie okna czatu?
To po prostu przycisk czatu zadokowany z boku. Okno czatu można zadokować po lewej lub prawej stronie witryny.
Odwiedzający mogą zminimalizować okno czatu. Powiadomienie: „Nowa nieprzeczytana wiadomość” jest wyświetlane, gdy agent wysyła czat wiadomość i okno czatu jest zminimalizowane.
Jak działa dokowanie okna czatu?
Korzyści biznesowe:
- Lepsza obsługa klienta
- Płynny workflow w zakresie obsługi klienta
- Większe zadowolenie klientów
Okno czatu – konfigurowalne opcje w LiveAgent:
- Wiadomosć powitalna
- Ukryj wiadomość powitalną
- Ponownie ukryj przycisk rozpoczęcia czatu
- Włącz pozostawianie wiadomości offline
- Styl
- Rozmiar
- Kolory
- Tytuł
- Z-index
- Niestandardowe CSS
Nie jesteś fanem dokowania okna czatu?
Żaden problem, LiveAgent oferuje również opcję tworzenia wyskakującego okienka.
Zdobądź przycisk czatu ZA DARMO!
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które obejmuje również czat na żywo. Wypróbuj i odkryj wszystkie funkcje, w tym dokowanie okna czatu.
Bonusowe wskazówki:
Przycisk czatu to ulepszenie dla agentów, witryny internetowej i ostatecznie dla klientów. Jednak niewłaściwe umiejscowienie może przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.
Wiadomo, że klienci doceniają wsparcie na czacie na żywo, ponieważ jest to szybki i skuteczny sposób komunikowania się z obsługą klienta.
Jednak posiadanie irytującego przycisku wyskakującego w niewłaściwym czasie i niewłaściwym miejscu może sprawić, że klient wybierze konkurenta w Twojej witrynie. Tak, doświadczenie użytkownika (UX) może zdecydować, czy klient wybierze Twoją firmę zamiast konkurencji. Aby temu zapobiec, mamy dwie ważne wskazówki, które pomogą Ci zapobiec takiej sytuacji.
Czas
LiveAgent pozwala ustawić określony czas, po którym okno rozmowy zostanie wyświetlone na Twojej stronie internetowej. Konieczne jest, aby klient przez chwilę przeglądał witrynę. Ogólna zasada to około 30 sekund.
Umieszczenie
Jak już powiedzieliśmy, umiejscowienie jest kluczowe. Ogólnie rzecz biorąc, przycisk czatu jest umieszczony w prawym dolnym rogu strony internetowej. Klienci są do tego przyzwyczajeni, a wyszukiwanie w tym miejscu jest całkiem naturalne, ponieważ większość ludzi czyta od lewej do prawej. Jeśli nadal nie masz pewności co do miejsca docelowego, po prostu przetestuj je i zobacz.
Zasoby bazy wiedzy:
Jeśli chcesz zaimplementować przycisk czatu, postępuj zgodnie z tym przewodnikiem .
LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje różne funkcje, takie jak przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom według ich priorytetu i umowie SLA, dokowanie okna czatu, oddzwonienie w obsłudze klienta i galerię formularzy kontaktowych. Te funkcje pomagają w zarządzaniu czasem, poprawieniu wyników i szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów, zwiększają satysfakcję użytkowników i redukują liczbę porzuconych połączeń.
This text discusses the importance of customer service software, managing customer inquiries efficiently, and proper communication with customers through various channels such as emails, chats, and calls. It emphasizes the significance of using a knowledge base or customer portal to reduce the number of inquiries and the role of a call button on a website to allow immediate connections with customers. Additionally, it highlights the value of handling customer inquiries accurately and promptly to improve customer experience and loyalty.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
LiveAgent oferuje kompletny zestaw narzędzi do obsługi klienta, w tym media społecznościowe, fora dyskusyjne, czaty na żywo i aplikacje mobilne. Narzędzia te pozwalają na utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta i poznanie ich potrzeb i opinii za pomocą ankiet. Monitorowanie satysfakcji klientów jest kluczowe dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania lojalności. Istnieją cztery główne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, a każda firma powinna przechowywać informacje o kliencie, zabezpieczając przy tym wrażliwe dane. Umiejętności obsługi klienta są niezbędne dla każdej firmy.