Co to jest dokowanie okna czatu?
To po prostu przycisk czatu zadokowany z boku. Okno czatu można zadokować po lewej lub prawej stronie witryny.
Odwiedzający mogą zminimalizować okno czatu. Powiadomienie: „Nowa nieprzeczytana wiadomość” jest wyświetlane, gdy agent wysyła czat wiadomość i okno czatu jest zminimalizowane.
Jak działa dokowanie okna czatu?
Korzyści biznesowe:
- Lepsza obsługa klienta
- Płynny workflow w zakresie obsługi klienta
- Większe zadowolenie klientów
Okno czatu – konfigurowalne opcje w LiveAgent:
- Wiadomosć powitalna
- Ukryj wiadomość powitalną
- Ponownie ukryj przycisk rozpoczęcia czatu
- Włącz pozostawianie wiadomości offline
- Styl
- Rozmiar
- Kolory
- Tytuł
- Z-index
- Niestandardowe CSS
Nie jesteś fanem dokowania okna czatu?
Żaden problem, LiveAgent oferuje również opcję tworzenia wyskakującego okienka.
Zdobądź przycisk czatu ZA DARMO!
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które obejmuje również czat na żywo. Wypróbuj i odkryj wszystkie funkcje, w tym dokowanie okna czatu.
Bonusowe wskazówki:
Przycisk czatu to ulepszenie dla agentów, witryny internetowej i ostatecznie dla klientów. Jednak niewłaściwe umiejscowienie może przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.
Wiadomo, że klienci doceniają wsparcie na czacie na żywo, ponieważ jest to szybki i skuteczny sposób komunikowania się z obsługą klienta.
Jednak posiadanie irytującego przycisku wyskakującego w niewłaściwym czasie i niewłaściwym miejscu może sprawić, że klient wybierze konkurenta w Twojej witrynie. Tak, doświadczenie użytkownika (UX) może zdecydować, czy klient wybierze Twoją firmę zamiast konkurencji. Aby temu zapobiec, mamy dwie ważne wskazówki, które pomogą Ci zapobiec takiej sytuacji.
Czas
LiveAgent pozwala ustawić określony czas, po którym okno rozmowy zostanie wyświetlone na Twojej stronie internetowej. Konieczne jest, aby klient przez chwilę przeglądał witrynę. Ogólna zasada to około 30 sekund.
Umieszczenie
Jak już powiedzieliśmy, umiejscowienie jest kluczowe. Ogólnie rzecz biorąc, przycisk czatu jest umieszczony w prawym dolnym rogu strony internetowej. Klienci są do tego przyzwyczajeni, a wyszukiwanie w tym miejscu jest całkiem naturalne, ponieważ większość ludzi czyta od lewej do prawej. Jeśli nadal nie masz pewności co do miejsca docelowego, po prostu przetestuj je i zobacz.
Zasoby bazy wiedzy:
Jeśli chcesz zaimplementować przycisk czatu, postępuj zgodnie z tym przewodnikiem .
Grywalizacja w obsłudze klienta
Funkcje grywalizacji mogą zmotywować Twój zespół wsparcia do cięższej i rozsądniejszej pracy. Pozwól swoim agentom zdobywać odznaki i poziomy w miarę upływu czasu.
The TEXT discusses the importance of marketing in today's business world and the need for businesses to adapt to changing consumer behaviors amid the digital age. It emphasizes the significance of data-driven marketing and the use of technology to personalize customer experiences. Furthermore, it highlights the role of social media and content marketing in reaching and engaging with target audiences. Overall, the TEXT underscores the evolving nature of marketing and the necessity for businesses to stay ahead of the curve.
Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny?
Posiadanie widgetu czatu na żywo na stronie internetowej firmy jest niemal koniecznością dla firm każdej wielkości. Dowiedz się, jak to zintegrować.
Widżety z możliwością dostosowania języka
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.