Co to jest dokowanie okna czatu?
To po prostu przycisk czatu zadokowany z boku. Okno czatu można zadokować po lewej lub prawej stronie witryny.
Odwiedzający mogą zminimalizować okno czatu. Powiadomienie: „Nowa nieprzeczytana wiadomość” jest wyświetlane, gdy agent wysyła czat wiadomość i okno czatu jest zminimalizowane.
Jak działa dokowanie okna czatu?
Korzyści biznesowe:
- Lepsza obsługa klienta
- Płynny workflow w zakresie obsługi klienta
- Większe zadowolenie klientów
Okno czatu – konfigurowalne opcje w LiveAgent:
- Wiadomosć powitalna
- Ukryj wiadomość powitalną
- Ponownie ukryj przycisk rozpoczęcia czatu
- Włącz pozostawianie wiadomości offline
- Styl
- Rozmiar
- Kolory
- Tytuł
- Z-index
- Niestandardowe CSS
Nie jesteś fanem dokowania okna czatu?
Żaden problem, LiveAgent oferuje również opcję tworzenia wyskakującego okienka.
Zdobądź przycisk czatu ZA DARMO!
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które obejmuje również czat na żywo. Wypróbuj i odkryj wszystkie funkcje, w tym dokowanie okna czatu.
Bonusowe wskazówki:
Przycisk czatu to ulepszenie dla agentów, witryny internetowej i ostatecznie dla klientów. Jednak niewłaściwe umiejscowienie może przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.
Wiadomo, że klienci doceniają wsparcie na czacie na żywo, ponieważ jest to szybki i skuteczny sposób komunikowania się z obsługą klienta.
Jednak posiadanie irytującego przycisku wyskakującego w niewłaściwym czasie i niewłaściwym miejscu może sprawić, że klient wybierze konkurenta w Twojej witrynie. Tak, doświadczenie użytkownika (UX) może zdecydować, czy klient wybierze Twoją firmę zamiast konkurencji. Aby temu zapobiec, mamy dwie ważne wskazówki, które pomogą Ci zapobiec takiej sytuacji.
Czas
LiveAgent pozwala ustawić określony czas, po którym okno rozmowy zostanie wyświetlone na Twojej stronie internetowej. Konieczne jest, aby klient przez chwilę przeglądał witrynę. Ogólna zasada to około 30 sekund.
Umieszczenie
Jak już powiedzieliśmy, umiejscowienie jest kluczowe. Ogólnie rzecz biorąc, przycisk czatu jest umieszczony w prawym dolnym rogu strony internetowej. Klienci są do tego przyzwyczajeni, a wyszukiwanie w tym miejscu jest całkiem naturalne, ponieważ większość ludzi czyta od lewej do prawej. Jeśli nadal nie masz pewności co do miejsca docelowego, po prostu przetestuj je i zobacz.
Zasoby bazy wiedzy:
Jeśli chcesz zaimplementować przycisk czatu, postępuj zgodnie z tym przewodnikiem .
Proaktywne zaproszenia do czatu
Opisana jest firma, jej nagrody, partnerzy, program VoIP i program lojalnościowy. Oferuje również blog, słownik, akademię i seminaria internetowe. Podane są dane kontaktowe do sprzedaży oraz instrukcje subskrypcji newslettera. Tekst kończy się wiadomością o utworzeniu konta LiveAgent i korzystaniu z ich usług. Wspomina się również o wykorzystaniu plików cookie na stronie internetowej. Ogłoszone zostaje integracja z Twitterem, która oferuje przystępne cenowo rozwiązanie. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i unikaj wysokich kosztów.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, z centrum wsparcia, przenoszeniem danych, dziennikiem zmian oraz programem lojalnościowym. Firma oferuje także blog, słowniczek i webinary dla klientów. Użytkownicy LiveAgent mogą łatwo zarządzać zgłoszeniami dzięki szablonom odpowiedzi i zmianom przypisania. LiveAgent oferuje integracje i alternatywy, dzięki czemu jest dobrym wyborem dla wielu branż i biznesów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.