Dziennik audytu to chronologiczny zbiór zapisów, który dostarcza udokumentowanych dowodów działań podjętych przez pomoc agentów .
Dziennik audytu automatycznie śledzi akcje, takie jak:
- Użytkownik – zmiana statusu
 - Użytkownik – zalogowanie
 - Użytkownik – wylogowanie
 - Akcja ogólna
 - Użytkownik – Przegląd zgłoszenia
 - Użytkownik – Pozostałe zgłosenie
 - Zgłoszenie – Status
 - Zgłoszenie – Wiadomość
 - Zgłoszenie – Wewnętrzna wiadomość
 - Zgłoszenie – Plik
 - Zgłoszenie – Transfer
 - Zgłoszenie – Wiadomość systemowa
 - Zgłoszenie – Zmiana tagów
 - Zgłoszenie – Wiadomość głosowa
 - Zgłoszenie – Notatka
 
- Zgłoszenie – Ranking
 - Zgłoszenie – Podział
 - Zgłoszenie – Inne
 - Zgłoszenie – Połączenie
 - Zgłoszenie – Czat
 - Zgłoszenie – Facebook
 - Zgłoszenie – Przekazanie
 - Zgłoszenie – Baza wiedzy
 - Zgłoszenie – Offline
 - Zgłoszenie – Tweet
 - Zgłoszenie – Podział
 - Zgłoszenie – Tencent
 - Zgłoszenie – Transfer
 - Zgłoszenie – Weibo
 
Niestandardowy filtr dziennika audytu
Użyj niestandardowego filtru, aby wyświetlić tylko określone działania lub wybierz agenta, dział, ramy czasowe w celu pobrania określonych danych.
Coś podejrzanego?
Sprawdź w dzienniku audytu chronologiczną listę zdarzeń / działań podjętych przez Twoich agentów. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
zasoby bazy wiedzy
LiveAgent oferuje funkcję prywatnych notatek, które pomagają agentom w organizacji zgłoszeń i przypominaniu o klientach. Dzięki nim można dzielić się postępami tylko wewnętrznie i przekazywać ważne informacje między agentami. Wypróbuj za darmo i zwiększ efektywność obsługi klienta bez karty kredytowej.
Widok pisania w czasie rzeczywistym
Szybsze przygotowywanie odpowiedzi na czacie na żywo dzięki widokowi pisania w czasie rzeczywistym. Widok pisania w czasie rzeczywistym pozwala zobaczyć, co pisze klient, zanim ostatecznie wyśle wiadomość.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Wypróbuj LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta! 30 dni za darmo, bez karty kredytowej, wsparcie 24/7. Sprawdź teraz!"







			