Edytor WYSIWYG (What You See Is What You Get) to funkcja, której można używać do stylizowania i formatowania artykułów bazy wiedzy, zgłoszeń i szablonów wiadomości e-mail. Sam edytor jest bogaty w funkcje, umożliwiając użytkownikom zmianę czcionek, dodawanie obrazów, osadzanie filmów i nie tylko.

Edytor WYSIWYG oferuje:
- Pogrubienie, kursywa, przekreślenie, podkreślenie
- Różnorodne czcionki, rozmiary czcionek, kolory czcionek i kolory tła czcionek
- Listy numerowane i punktowane
- Wcięcie
- Cytaty blokowe
- Linki
- Kotwice
- Obrazy
- Linie poziome
- Znaki specjalne
- Usuń funkcję formatowania
- Cofnij i ponów
- Nagrania mowy w Internecie
- Style nagłówków
- Wyrównanie tekstu do lewej, prawej, wyśrodkuj i wyrównaj

Osoby znające się na projektowaniu mogą również tworzyć własne artykuły bazy wiedzy za pomocą edytora HTML i CSS.

Zasoby bazy wiedzy
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Funkcje oprogramowania help desk
Wykorzystaj LiveAgent, elastyczne oprogramowanie CRM, aby zoptymalizować obsługę klienta. Zapewnij bezpieczeństwo, dostosowanie i gamifikację procesów pomocy technicznej.