Ożyw statyczne rozmowy dzięki animowanym GIF-om.
Dodaliśmy do LiveAgent możliwość wyszukiwania plików GIF, które można znaleźć na Giphy.com . Giphy Search umożliwia natychmiastowe znalezienie dokładnie takiego GIF-a, którego szukasz, i wstawienie go do treści zgłoszenia.
Znajdź GIF-a, którego szukasz, wpisując słowo kluczowe w polu wyszukiwania GIF-a na prawym pasku bocznym zgłoszenia.
Jak wyszukiwać i wstawiać GIF-y do zgłoszenia:
Urozmaicić rozmowę GIFami
Skorzystaj z naszej integracji GIPHY, aby dodać animowane pliki GIF do odpowiedzi na zgłoszenia. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.