Hybrydowy strumień zgłoszeń to funkcja help desk , która umożliwia agentom obsługi klienta śledzenie podróży klienta w zakresie rozwiązywania zgłoszeń przez wiele kanałów w tym samym wątku zgłoszeń. Na przykład, jeśli klient rozpocznie rozmowę na czacie na żywo, ale później zareaguje e-mailem lub telefonicznie, wszystkie trzy interakcje będą dostępne w ramach tego samego strumienia zgłoszeń.
Posiadanie pomocy technicznej z funkcją hybrydowego strumienia zgłoszeń może być naprawdę korzystne, ponieważ:
Użytkownicy LiveAgent mogą kontynuować rozmowę w tym samym wątku zgłoszenia hybrydowego za pośrednictwem:
Z łatwością połącz kropki
Uzyskaj pełny przegląd drogi klienta do rozwiązania problemu, nawet w różnych kanałach. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Rozpocznij darmowy okres próbnyWątek ze zgłoszeniami hybrydowymi można porównać do rozmowy w komunikatorze na Facebooku. Możesz zobaczyć wymieniane wiadomości tekstowe, a także fakt, że odbyła się rozmowa wideo lub rozmowa głosowa.
Jednak LiveAgent idzie dalej i zapewnia swoim użytkownikom nagrania rozmów , które mogą być odtwarzane w dowolnym momencie. Ponadto, jeśli hybrydowy strumień zgłoszeń zawiera e-maile, czaty na żywo lub wiadomości w mediach społecznościowych, wyświetla je bezpośrednio w wątku.
Obejrzyj ten film, aby zobaczyć, jak to działa:
Zasadniczo hybrydowy strumień zgłoszeń poprawia wygodę klienta . Poprawa jakości obsługi klienta prowadzi do wyższego poziomu satysfakcji klienta, co jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży, ograniczenie rezygnacji i pozyskanie lojalnych klientów o wysokim dożywotnia wartość.
Jak więc wpływa na to hybrydowy strumień zgłoszeń? Jak wspomniano powyżej, eliminuje nieporozumienia, poprawia wydajność agentów, przyspiesza czas reakcji i zapewnia całościowy przegląd ścieżki rozwiązania problemu przez każdego klienta.
Przyjrzyjmy się bliżej każdemu z tych punktów.
Bądźmy szczerzy, łączenie kropek może być trudnym zadaniem bez hybrydowego strumienia zgłoszeń. Jeśli klient jest fanem używania różnych kanałów komunikacji z Twoją firmą, Twoi agenci mogą łatwo zapomnieć o tym, co zostało powiedziane i na co się zgodzili.
Na przykład jeden agent może pomóc klientowi na Twitterze i zgodzić się na zwrot pieniędzy, a następnie wyjechać na wakacje. Gdyby klient zdecydował się skontaktować się ze zwrotem środków pocztą elektroniczną, agent przejmujący nie miałby pojęcia, o czym mówi (to znaczy, gdyby nie miał dostępu do hybrydowych strumieni zgłoszeń).
Może to stworzyć nieprzyjemne sytuacje dla Twoich agentów, a nawet doprowadzić do utraty klientów. W rzeczywistości, według badania przeprowadzonego przez Gladly, 54% klientów stwierdziło, że wolałoby wydać dzień w mokrych skarpetkach niż się powtarzać [do obsługi klienta], co mówi całkiem sporo.
Posiadanie hybrydowego strumienia zgłoszeń sprzyja również wydajności agentów. Mając strumień, agenci nie muszą tracić czasu na szukanie konkretnych zgłoszeń, jeśli pojawi się scenariusz taki jak wspomniany powyżej.
Dzięki hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń wszystko jest przechowywane w jednym miejscu, co ułatwia zrozumienie żądań klientów.
Gdy agenci mogą zobaczyć wszystkie wiadomości dotyczące tego samego problemu w jednym miejscu, nie będą musieli tracić czasu na szukanie dodatkowych informacji. To nie tylko sprawia, że agenci wyglądają na bardziej kompetentnych, ale także skraca ich czas odpowiedzi, co jest czynnikiem, który ma duży wpływ na zadowolenie klienta .
Krótko mówiąc, im szybsze rozwiązanie problemu, tym lepiej.
W tym punkcie podsumowano wszystkie wymienione wyżej korzyści. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia agentom lepsze zrozumienie klientów i ich problemów. Skutkuje to lepszymi wrażeniami klientów, większą satysfakcją, większą liczbą rekomendacji i większą sprzedażą .
Aby dowiedzieć się więcej o funkcjach dostępnych w oprogramowaniu do obsługi zgłoszeń LiveAgent, zapoznaj się z tymi artykułami lub naszym filmem z prezentacją produktu.
Odkryj, jak łatwo jest zapewnić spersonalizowaną, terminową i kompetentną pomoc techniczną za pomocą usługi LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie wymagamy karty kredytowej.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest hybrydowy strumień zgłoszeń?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hybrydowy strumień zgłoszeń to funkcja pomocy technicznej, która umożliwia agentom obsługi klienta śledzenie podróży klienta w zakresie rozwiązywania zgłoszeń przez wiele kanałów w tym samym wątku zgłoszeń.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak wygląda hybrydowy strumień zgłoszeń / jak działa w praktyce?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jeśli klient rozpocznie rozmowę na czacie na żywo, ale później odpowie e-mailem lub telefonicznie, wszystkie trzy interakcje będą dostępne w ramach tego samego strumienia zgłoszeń.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak możesz skorzystać z hybrydowego strumienia zgłoszeń?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W jaki sposób można skorzystać z hybrydowego strumienia zgłoszeń? A W swej istocie hybrydowy strumień zgłoszeń poprawia wrażenia klientów. Poprawa jakości obsługi klienta prowadzi do wyższego poziomu satysfakcji klienta, co jest jednym z najlepszych sposobów generowania większej sprzedaży, zmniejszania rezygnacji z usług i pozyskiwania lojalnych klientów o dużej wartości dożywotniej.” } }] }Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach