Multi baza wiedzy* daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonej liczby oddzielnych portali klientów , z których każdy może mieć własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość. Jest to bardzo przydatne dla tych firm, które chcą wyróżnić swoje portale obsługi klienta i postępować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi brandingu.
Jak włączyć Multi bazę wiedzy
Pierwszym krokiem do utworzenia nowych dodatkowych portali bazy wiedzy jest przejście do ustawień LiveAgent: sekcja Konfiguracja-> System-> Wtyczki w panelu i włączenie tej funkcji, klikając przełącznik. Upewnij się, że przełącznik jest zielony – to wskaże Ci, że jest aktywny. Drugim krokiem jest faktyczne stworzenie dodatkowej bazy wiedzy. Gdy przejdziesz do „Portalu klienta” w panelu administracyjnym, zobaczysz tam nowy przycisk – „Utwórz” . Kliknięcie go zainicjuje proces. Postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, aby uzyskać jak najlepszy przegląd.
Każda baza wiedzy zawiera te same typy dostępnych treści: artykuły, fora, tablice opinii, widżety.
*Każda dodatkowa baza wiedzy jest wyceniana na cenę “early bird” $19.
Zasoby bazy wiedzy
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
Funkcja paska tekstu alternatywnego pomaga w ulepszaniu SEO poprzez dodawanie tekstu alternatywnego do obrazów. LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs i dostęp do bezpłatnego planu subskrypcji.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.