Wersja próbna

Multi baza wiedzy

Multi baza wiedzy* daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonej liczby oddzielnych portali klientów , z których każdy może mieć własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość. Jest to bardzo przydatne dla tych firm, które chcą wyróżnić swoje portale obsługi klienta i postępować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi brandingu.

Jak włączyć Multi bazę wiedzy

Pierwszym krokiem do utworzenia nowych dodatkowych portali bazy wiedzy jest przejście do ustawień LiveAgent: sekcja Konfiguracja-> System-> Wtyczki w panelu i włączenie tej funkcji, klikając przełącznik. Upewnij się, że przełącznik jest zielony – to wskaże Ci, że jest aktywny. Drugim krokiem jest faktyczne stworzenie dodatkowej bazy wiedzy. Gdy przejdziesz do „Portalu klienta” w panelu administracyjnym, zobaczysz tam nowy przycisk – „Utwórz” . Kliknięcie go zainicjuje proces. Postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, aby uzyskać jak najlepszy przegląd.

Każda baza wiedzy zawiera te same typy dostępnych treści: artykuły, fora, tablice opinii, widżety.

*Każda dodatkowa baza wiedzy jest wyceniana na cenę “early bird” $19.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo