Multi baza wiedzy* daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonej liczby oddzielnych portali klientów , z których każdy może mieć własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość. Jest to bardzo przydatne dla tych firm, które chcą wyróżnić swoje portale obsługi klienta i postępować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi brandingu.
Jak włączyć Multi bazę wiedzy
Pierwszym krokiem do utworzenia nowych dodatkowych portali bazy wiedzy jest przejście do ustawień LiveAgent: sekcja Konfiguracja-> System-> Wtyczki w panelu i włączenie tej funkcji, klikając przełącznik. Upewnij się, że przełącznik jest zielony – to wskaże Ci, że jest aktywny. Drugim krokiem jest faktyczne stworzenie dodatkowej bazy wiedzy. Gdy przejdziesz do „Portalu klienta” w panelu administracyjnym, zobaczysz tam nowy przycisk – „Utwórz” . Kliknięcie go zainicjuje proces. Postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, aby uzyskać jak najlepszy przegląd.
Każda baza wiedzy zawiera te same typy dostępnych treści: artykuły, fora, tablice opinii, widżety.
*Każda dodatkowa baza wiedzy jest wyceniana na cenę “early bird” $19.
Zasoby bazy wiedzy
Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.
Oprogramowanie obsługi klienta powinno umożliwiać automatyzację procesów, integrację z narzędziami marketingowymi, nagrywanie rozmów, zbieranie opinii klientów i wsparcie 24/7. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania, takich jak dział pomocy, czat na żywo i biuro obsługi IT, które pomagają utrzymać wysoki poziom satysfakcji klientów.