Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Zmień własność zgłoszenia na inny dział lub nawet Agenta . Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nigdy więcej nie usłyszysz, że „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.

Jeśli jesteś jedynym agentem w LiveAgent, wszystkie zgłoszenia są automatycznie przypisywane do Ciebie. Kiedy dodajesz innych agentów, wszystkie zgłoszenia są nieprzypisane. Możesz przypisać przychodzące zgłoszenia do konkretnego Agenta, tworząc automatyczną Regułę lub ręcznie, klikając przycisk transferu.
Własność zgłoszenia może zostać zmieniona przez:
- Przekazanie zgłoszenia do innego działu
- Przypisanie zgłoszenia innemu agentowi


Przekazanie zgłoszenia do oddziału nie oznacza, że jest on przypisany do jednego z agentów w oddziale. Zgłoszenie zostało przekazany do ich działu i jeden z agentów musi go odebrać lub przypisać go innemu agentowi.

Powiadomienia e-mail
Powiadomienia można aktywować, aby automatycznie wysyłać wiadomości e-mail do agentów:
- Gdy zgłoszenie zostaje przypisane do agenta
- Gdy klient zamieści odpowiedź w zgłoszeniu
- Kiedy nowe zgłoszenie jest tworzone w dziale, którego członkiem jest agent

Assign tickets automatically
Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.
Poznaj 10 kluczowych obowiązków pracowników obsługi klienta, które przyczyniają się do budowania pozytywnego doświadczenia i lojalności klientów. Dowiedz się, jak odpowiadać na pytania, przetwarzać zamówienia, rozwiązywać problemy techniczne i wiele więcej. Odwiedź naszą stronę i zrozum, jak efektywna obsługa klienta może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy!
Poznaj zasady ochrony danych osobowych Quality Unit na stronie LiveAgent. Dowiedz się, jak zabezpieczamy Twoje dane, jakie informacje zbieramy i w jakich celach je wykorzystujemy. Zachowujemy poufność i nie ujawniamy danych bez Twojej zgody. Odwiedź naszą stronę, aby poznać szczegóły polityki prywatności oraz jak pliki cookie wspierają Twoje doświadczenia użytkownika.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Wypróbuj LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta! 30 dni za darmo, bez karty kredytowej, wsparcie 24/7. Sprawdź teraz!"