Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając klientom oceniać odpowiedzi i odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.
Omówienie rankingu agentów
LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.
Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej
- Ranking agentów | LiveAgent
- Obsługa klienta benchmarki - LiveAgent
- Co to jest funkcja opinii i sugestii? | LiveAgent
- Ankieta obsługi klienta (wyjaśnienie)
- Narzędzia obsługi klienta [wyjaśnienie]
- Oczekiwania i preferencje - LiveAgent
- Oprogramowanie obsługi reklamacji - LiveAgent
- Funkcje portalu klienta (zaktualizowane)