Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając klientom oceniać odpowiedzi i odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.
Omówienie rankingu agentów
LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.
Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Zasoby bazy wiedzy
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze
Re:amaze to oprogramowanie obsługi klienta w mediach społecznościowych z integracją Twittera, oferujące świetne funkcje. Ceny zaczynają się od 29 zł miesięcznie.
Wytyczne postów gościnnych na LiveAgent
Obecnie akceptujemy posty gościnne, ale pamiętaj, że jesteśmy bardzo wybredni, jeśli chodzi o ich jakość.