Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając klientom oceniać odpowiedzi i odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Ranking agentów na czacie na żywo
Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.
LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.
Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach