Omówienie czatów to jedna z wielu wspaniałych funkcji LiveAgent. Dostarcza ważnych informacji o osobach odwiedzających Twoją witrynę, a jednocześnie umożliwia podjęcie działań.
Na przykład możesz wyświetlić kraj odwiedzającego, adres URL, który w danej chwili przegląda, a także ile czasu tam spędził. Następnie możesz aktywnie zaprosić ich go czatu.
![Chats-overview](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/dc3f7526c6a6ff73d291661973cfcc62/Chats-overview.png)
Jakie informacje można zobaczyć w przeglądzie czatów?
Odwiedzający online
Odwiedzający online reprezentują liczbę odwiedzających, którzy obecnie przeglądają Twoją witrynę. Dzięki tej funkcji możesz łatwo skontaktować się z nimi i poinformować ich, że w razie potrzeby jesteś gotowy, aby im pomóc. Co więcej, możesz specjalnie zmienić swoją wiadomość. Sekcja dla odwiedzających online w LiveAgent zawiera kilka ważnych, ogólnych informacji, które mogą Ci pomóc przed skontaktowaniem się.
Spójrzmy na przykład:
Sarah jest obecnie na stronie z cenami przez jakiś czas i przegląda te same informacje. To świetna okazja, aby skontaktować się z nią i poinformować, że tam jesteś, jeśli potrzebuje dodatkowych informacji. To proaktywne, ale nie denerwujące podejście.
Goście w kolejce
Przegląd czatów pokazuje również liczbę gości oczekujących na rozmowę z agentami obsługi klienta. W rezultacie możesz łatwo sprawdzić, czy Twoja pomoc ma wystarczającą liczbę agentów aby poradzić sobie z liczbą odwiedzających w kolejce.
Rozmowy z gośćmi
Kolejną świetną cechą Przeglądu czatów jest to, że możesz zobaczyć liczbę rozmawiających odwiedzających.
Dostępni agenci
Zobacz, ilu agentów jest dostępnych do czatowania i szybko wykryj, czy jest to wystarczająca liczba pracowników na zmianie. Ta funkcja jest ściśle związana z gośćmi w kolejce. Te dwa elementy mogą dać Twojemu menedżerowi ogólny obraz sytuacji, aby szybko przeanalizować sytuację, a następnie podjąć odpowiednie działania.
Rzeczywista strona internetowa (URL) przeglądana przez użytkownika
Dowiedz się szybko i łatwo, jakie adresy URL przeglądają obecnie Twoi użytkownicy i ile czasu tam spędzili. Im więcej informacji mają agenci, tym lepszą obsługę / wsparcie mogą zapewnić. Na przykład możesz odkryć, że niektóre adresy URL wymagają poprawy, aby zapewnić klientom lepszą obsługę.
Przykład:
Jeśli potencjalny klient / gość przebywa na stronie kasy przez długi czas, proaktywne zaproszenie do czatu może pomóc Twojemu zespołowi sprzedaży zamknąć transakcję. Z drugiej strony, Twój zespół może odkryć powracający problem, z którym klienci mają do czynienia podczas podróży klienta. Możesz przeanalizować te sytuacje, po prostu przechodząc do przeglądu czatów w LiveAgent.
Polecający
Czy chcesz dowiedzieć się, czy użytkownicy pochodzą z witryny odsyłającej? Przegląd czatów może ci to powiedzieć. Na przykład, jeśli masz wielu odwiedzających ze strony odsyłającej, w przypadku której podałeś zniżkę, możesz aktywnie skontaktować się z nimi i zapytać, czy potrzebują więcej informacji na temat oferty.
Kraj odwiedzającego
Dowiedz się, skąd pochodzą Twoi użytkownicy. Im więcej wiesz o swoich klientach / odwiedzających, tym lepsza może być Twoja obsługa klienta.
Mapa zwiedzających
Zobacz odwiedzających online przeglądających witrynę na mapie (czerwony znak) i odwiedzających czatujących z agentami (niebieski znak).
![map_of_visitors_liveagent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/a6b44b52f4f72002a00fe2b05e5bec3e/map_of_visitors_liveagent.jpg)
Uwaga: *firma Google zaczęła naliczać opłaty za korzystanie z Maps Embedded API. Dlatego, aby mieć poprawnie wyświetlaną mapę odwiedzających, musisz utworzyć konto rozliczeniowe w Google Maps Platform.
Jakie są funkcje przeglądu czatów?
Zobacz aktualną rozmowę na czacie między agentem a gościem
Aktywnie zaproś gościa do czatu (zaproszenie do czatu zostanie wyświetlone na stronie przeglądanej przez odwiedzającego)
Zaakceptuj i zacznij rozmawiać z gościem czekającym w kolejce
Korzyści biznesowe:
- Efektywność obsługi klienta
- Satysfakcja klientów
- Oszczędność czasu
- Doświadczenie klienta
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 30-days free and be one step ahead of your competition.
Przykład z życia wzięty
Na poniższym obrazku widać 3089 odwiedzających online. Jest kilku agentów rozmawiających z gośćmi. Na przykład agent Dmytro rozmawia jednocześnie z klientem z Francji i Niemiec.
Możemy również zobaczyć, o czym rozmawiają agenci z gośćmi, klikając przycisk oka. Ponadto możemy również kliknąć przycisk ręki, aby zaprosić odwiedzających do rozmowy z Tobą.
Możesz również zobaczyć gościa z Hiszpanii przeglądającego stronę internetową:
„https://support.ladesk.com/”. Pod tymi informacjami znajduje się poprzednia strona internetowa, z której klient uzyskał dostęp do Twojej witryny. W tym przypadku jest to: „https://google.es/”. Jeśli jednak spojrzysz na klienta o imieniu Amelia, zobaczysz, że jeśli nie ma takich informacji. W rezultacie zostanie wyświetlony jako NO REFERRER.
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/69f811ac6778b741f9c7e23a567cf2ce/live-chats-overview-example-LiveAgent.png)
Zasoby bazy wiedzy
Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj Jak utworzyć przycisk czatu na żywo – LiveAgent.
Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.
Firmy to zbiory kontaktów Twoich klientów, oferujące narzędzia do obsługi klienta, szablony, webinary i blog z informacjami na temat branży. LiveAgent pomaga w organizowaniu pracy poprzez zarządzanie kontaktami i obsługę klienta. Dostępne w różnych rozmiarach, oferuje także możliwość wypróbowania za darmo.
Lista kontrolna audytu Call Center
Twój call center musi zadbać o skuteczność, procedury i szkolenia, aby zapewnić satysfakcję klienta i zatrzymanie pracowników. Monitoruj rotację agentów i zarządzaj siłą roboczą.
Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.