W LiveAgent administratorzy mogą wybrać, czy agenci mogą odpowiadać na zgłoszenia z listy „Wszystkie zgłoszenia”, czy mogą odpowiadać tylko na zgłoszenia za pomocą przycisku „Do rozwiązania”. Przycisk „Do rozwiązania” zapewnia, że żadne zgłoszenia nie zostaną pominięte. Agenci odpowiadają na zgłoszenia posortowane według priorytetu lub umów SLA. Agent w działach
Administrator lub agent (jeśli jest to dozwolone) może włączać/wyłączać rozwiązywanie/odbieranie:
Jeśli rozwiązywanie zgłoszeń jest włączone, przycisk „Do rozwiązania” (obok nazwy profilu i zdjęcia) zostanie automatycznie wyświetlony z liczbą zgłoszeń oczekujących na odpowiedź agenta. Przycisk “Do rozwiązania”
Ponadto, administrator może zdefiniować przycisk „Do rozwiązania”, aby pokazać najważniejsze zgłoszenia, które należy rozwiązać tak szybko, jak to możliwe. Można je sortować w kolejności, określając priorytet czas, lub według umowy SLA.
Określa kolejność zgłoszeń w kolejce „Do rozwiązania”.
Źródła wiedzy Dowiedz się więcej
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.