Przycisk Do rozwiązania to specjalna funkcja LiveAgent, która powiadamia agentów o zgłoszeniach o wysokim priorytecie, które należy rozwiązać. Zgłoszenia, które pojawiają się na przycisku Do rozwiązania, pozostawały bez odpowiedzi przez długi czas lub są powiązane z umowami SLA (umowami dotyczącymi poziomu usług) . W swej istocie przycisk Rozwiąż zapewnia, że żadne zgłoszenia nie zostaną zapomniane i żadne umowy SLA nie zostaną pominięte.
Przycisk Rozwiąż pełni rolę menedżera zadań, który zwraca uwagę na zgłoszenia, na które od dawna nie udzielono odpowiedzi lub które są powiązane z umowami SLA . Firmy korzystające z tej funkcji mogą skorzystać na:
Jeśli jesteś użytkownikiem LiveAgent (i masz odpowiednie uprawnienia), możesz skonfigurować przycisk Rozwiązanie według własnych upodobań. Na przykład możesz określić, o czym chcesz otrzymywać powiadomienia, w tym:
Jeśli masz włączoną funkcję przycisku Rozwiąż, przycisk (znajdujący się obok zdjęcia profilowego) automatycznie powiadomi Cię o liczbie zgłoszeń, na które nie udzielono odpowiedzi, które wymagają Twojej uwagi.
Oprócz tego, dzięki roli administratora, możesz skonfigurować przycisk “Rozwiąż”, aby wyświetlać nieodebrane zgłoszenia według ważności (priorytet zgłoszenia, czas odebrania, umowy SLA).
Po kliknięciu przycisku Rozwiąż, system otworzy zgłoszenie o najwyższym priorytecie. Jeśli zamkniesz zgłoszenie bez rozwiązywania go i ponownie klikniesz przycisk, system ponownie otworzy to samo zgłoszenie.
Ten mechanizm ma na celu zapewnienie, że rozpatrywanie zgłoszeń o wysokim priorytecie nie jest opóźniane przez pomijanie zgłoszeń przez agentów lub ich wybieranie. Jeśli jednak nie wiesz, jak odpowiedzieć na zgłoszenie do rozwiązania, możesz po prostu ponownie przydzielić je do innego działu lub agenta.
Algorytm Rozwiąż definiuje kolejność zgłoszeń w kolejce do rozwiązania. Algorytm:
Z łatwością zarządzaj umowami SLA
Bądź na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami od klientów VIP dzięki naszej funkcji „Rozwiąż”. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbnyJeśli wybierzesz „Priorytet czasu”, zgłoszenia będą rozdzielane losowo między agentów. Najstarsze zgłoszenie bez odpowiedzi będzie miał najwyższy priorytet. Jeśli masz skonfigurowane reguły SLA, zostaną one również wzięte pod uwagę.
Jeśli wybierzesz opcję „Nadaj priorytet ostatniemu agentowi”, system przekieruje zgłoszenia do agentów, którzy zajmowali się nimi ostatnio. Włączenie tego ustawienia nie zmieni kolejności w kolejce zgłoszeń.
Pamiętaj, że to ustawienie działa tylko dla agentów, a nie administratorów.
Jeśli masz obowiązujące umowy SLA, istnieje pewien poziom oczekiwań. Twoi klienci płacą dodatkowo za lepszą obsługę i dlatego nie spodziewają się, że zostaną zawiedzeni. Jeśli konsekwentnie dotrzymasz końca umowy i dotrzymasz terminów SLA, Twoi klienci będą zadowoleni.
To z kolei sprawi, że Twoi klienci będą bardziej lojalni wobec Twojej marki , co przełoży się na lata dobrych relacji i wyższą wartość klienta w czasie. W związku z tym zawsze staraj się dotrzymywać terminów SLA, a nawet przekraczać oczekiwania klienta. Świadcz usługi tak szybko, jak to możliwe, posiadaj wiedzę i zapewniaj spersonalizowane, niezapomniane wrażenia.
Najlepszym sposobem na to jest posiadanie menedżera zadań, takiego jak przycisk Rozwiąż. Zapewni to dotrzymanie wszystkich terminów, a także odciąży Twoich agentów.
Ponieważ przycisk Rozwiąż nadaje priorytet zgłoszeniom, które należy rozwiązać, agenci nie będą musieli samodzielnie analizować priorytetu każdego zgłoszenia. Mogą po prostu kliknąć przycisk i zabrać się do pracy, co pozwoli im zaoszczędzić mnóstwo czasu i zwiększyć ich produktywność .
Oprócz tego funkcja ta pozwala zaoszczędzić pieniądze. Im mniej czasu agenci potrzebują na pracę administracyjną, tym więcej czasu mają na rozwiązywanie oczekujących zgłoszeń.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami od klientów VIP dzięki naszej funkcji przycisku Rozwiąż. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest przycisk Rozwiąż?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Przycisk Rozwiąż to specjalna funkcja LiveAgent, która powiadamia agentów o zgłoszeniach o wysokim priorytecie, które należy rozwiązać.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działa przycisk Rozwiąż?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Algorytm Rozwiąż definiuje kolejność zgłoszeń w kolejce Rozwiąż na podstawie czasu w kolejce i istniejących umów SLA.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego przycisk Rozwiąż jest korzystny? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Przycisk Rozwiąż pełni rolę menedżera zadań, który zwraca uwagę na zgłoszenia, na które nie udzielono odpowiedzi przez długi czas lub są powiązane z umowami SLA. W swej istocie przycisk To Solve zapewnia, że żadne bilety nie zostaną zapomniane i żadne umowy SLA nie zostaną pominięte. ” } }] }Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach