Dział reprezentuje określony dział organizacji posortowany według produktu lub usługi, dziedziny wiedzy, fizycznej lokalizacji lub odpowiedzialności .
Dystrybucja zgłoszeń i przydzielanie wsparcia agentów do działów. Zdefiniuj filtry i przenieś Reguły , aby Twoje zgłoszenia zawsze trafiały we właściwe ręce. Określ różne podpisy, zasady odbierania telefonu i czatu dla różnych działów. Natychmiast zobacz, ile nowych, otwartych i rozwiązanych zgłoszeń jest w Twoich oddziałach.
Przykład
Możesz utworzyć dział o nazwie „Sprzedaż” i przypisać do niego odpowiednie zgłoszenia.
Każdy dział będzie miał własny proces wsparcia, dla którego możesz określić agentów, skonfigurować adresy e-mail wsparcia, śledzić zgłoszenia pomocy technicznej, ustawić reguły przepływu pracy, zdefiniować umowy dotyczące poziomu usług a> i godziny pracy .
Działy pozwalają Ci na:
- Ograniczenie dostępu do zgłoszenia dla agentów należących do tego samego działu co zgłoszenie
- Dostosowanie szablonów komunikacji e-mail dla poszczególnych działów
- Skonfigurowanie dostępności usług połączeń głosowych i czatu dla każdego działu
Obsługujesz wszystko sam?
Nie musisz korzystać z działów, jeśli prowadzisz jednoosobową firmę lub bardzo małą organizację. W takim przypadku wszystkie zgłoszenia są dystrybuowane i obsługiwane przez wszystkich, niezależnie od ich rodzaju.
Zalety działów:
- Dystrybucja pracy, autorytetu i odpowiedzialności
- Grupuj zespoły specjalistów razem
- Zwiększ efektywność i jakość obsługi zgłoszeń
- Zmniejsz czas odpowiedzi na zgłoszenie i czas rozwiązania problemu
Przykłady użycia:
- Funkcja – zasoby ludzkie, IT, księgowość
- Produkt lub usługa – rowery miejskie, szosowe lub Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Klienci – sprzedawcy, partnerzy, VIP
- Geograficzne – USA, Europa, Azja
Raport działu
LiveAgent oferuje raport zgłoszeń, czatów, połączeń, rankingów i nie tylko (zobacz wszystkie opcje poniżej) z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raport działu można wyeksportować do pliku CSV.
Opcje wyświetlania raportu działu (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Upomnienia
- Upomnienia %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Utworzone zgłoszenia
- Rozwiązane zgłoszenia
Raport działu może wizualizować Twoje dane na następujących rodzajach wykresów:
Korzystaj z raportów działu z interfejsem API
Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów działu.
Zasoby bazy wiedzy
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.
LiveAgent oferuje różne narzędzia do obsługi klientów, takie jak chatboty, integracje z CRM, powiadomienia e-mailowe i dziennik audytu. Firmy mogą poprawić efektywność komunikacji i zwiększyć satysfakcję klientów, korzystając z tych funkcji. Dodatkowo, LiveAgent oferuje obsługę klienta online, szkolenia, integracje, wsparcie i program lojalnościowy.