Umowa SLA (Service-Level-Agreement) to umowa mająca na celu osiągnięcie celów związanych z odpowiadaniem na zgłoszenia przez agentów (przedstawiciele pomocy technicznej), którzy zapewniają pomoc Twoim klientom.
Świadczenie pomocy na podstawie poziomów usług gwarantuje, że świadczysz usługi skwantyfikowane i policzalne. Zapewnia również bardziej przejrzysty widok, gdy pojawiają się problemy.
Raport dziennika
LiveAgent oferuje dziennik wypełnionych i utraconych umów SLA z określonego przedziału czasu i działu. Poszczególne wpisy można sortować według wnioskodawcy, identyfikatora zgłoszenia, godziny rozpoczęcia umowy SLA, działu, agenta, terminu płatności, zamknięcia i pozostałego / zaległego czasu SLA. Dziennik SLA można wyeksportować do pliku CSV.
Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!