Wersja próbna

Reguły

Co to są reguły automatyzacji?

Reguły automatyzacji to akcje systemowe, które są wykonywane automatycznie, jeśli zostaną spełnione wstępnie zdefiniowane warunki. Najczęściej są używane do przesyłania zgłoszeń do określonych działów , dodawania tagów , oznaczania zgłoszeń jako spam lub rozwiązywanie zgłoszeń. Reguły automatyzacji są ogólnie dostępne we wszystkich zaawansowanych oprogramowaniach pomocy technicznej i mogą być wyzwalane akcją, wyzwalane czasowo lub oparte na umowie SLA.

funkcja-regul-LiveAgent

Jak działają reguły automatyzacji?

Systemy zawierające reguły automatyzacji przeprowadzają okresowe autotesty w tle. Jeśli system stwierdzi, że warunki określonej reguły są spełnione, reguła jest automatycznie wykonywana.

Dlaczego reguły automatyczne są ważne?

Reguły automatyzacji są niezwykle korzystne dla każdej firmy z dużą liczbą zgłoszeń , ponieważ mogą wykonywać przyziemne i powtarzalne zadania w krótkim czasie. Główne zalety reguł automatyzacji to:

  • Poprawiona wydajność / przepływ pracy agentów
  • Poprawione czasy odpowiedzi
  • Mniej miejsca na błędy ludzkie
  • Mniejsze koszty pomocy technicznej i oszczędność czasu
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jakie typy reguł automatyzacji są dostępne w LiveAgent?

Reguły działania

Zasady akcji to podstawowe reguły wyzwalane akcją. Użytkownicy LiveAgent mogą skonfigurować wyzwalacz i akcję, a po spełnieniu warunków wyzwalacza akcja jest wykonywana. Na przykład, możesz ustawić regułę, która automatycznie przypisuje do działu rozliczeń każde zgłoszenie zawierający słowa „fakturowanie” lub „płatność”.

utworz-regule-w-LiveAgent

Reguły czasowe

Reguły czasowe są uwarunkowane czasowo i dlatego są wykonywane tylko wtedy, gdy spełnione są warunki czasowe reguły. Na przykład możesz ustawić regułę, która będzie monitować system o automatyczne skontaktowanie się z klientem, jeśli nie odpowie na Twoją wiadomość w określonym czasie, np. 48 godzin.

Zasady SLA

Reguły SLA można zastosować tylko do konfiguracji SLA i są one powiązane z poziomami SLA. Przykładem reguły SLA może być zmiana poziomu SLA biletu lub zatrzymanie wykonywania innych reguł.

Koniec z powtarzającymi się zadaniami

Odkryj nieograniczone możliwości automatyzacji dzięki naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Nie wymagamy karty kredytowej.

Rozpocznij darmowy okres próbny

Co możesz zrobić z regułami automatyzacji w LiveAgent?

Reguły można zastosować, gdy:

  • Zgłoszenie jest tworzone z wiadomości e-mail
  • Utworzono zgłoszenie
  • Status biletu ulegnie zmianie
  • Zgłoszenie jest przekazywane
  • Dodano grupę wiadomości offline
  • Agent otrzymuje ocenę
  • Tagi na zgłoszeniu ulegają zmianie

Warunki, które można zastosować do reguł

  • Temat
  • Od
  • Kopia do wiadomości
  • Niewidoczna kopia do wiadomości
  • Do
  • Główny tekst
  • Status zgłoszenia
  • Utworzono zgłoszenie (data)
  • Zmiana zgłoszenia (data)
  • Zgłoszenie anulowane
  • URL strony wywołującej początek zgłoszenia
  • Priorytet zgłoszenia
  • Ostatnia wiadomość
  • Status przypisanego agenta
  • Pole niestandardowe
  • Dział zgłoszenia
  • Zgłoszenie przypisane do
  • Grupa klientów
  • Utworzono z zaproszenia
  • Tagi zgłoszenia

Działania, które można wykonywać za pomocą reguł

  • Transfer zgłoszenia
  • Rozwiąż zgłoszenie
  • Usuń zgłoszenie
  • Zmień priorytet zgłoszenia
  • Zmień poziom SLA
  • Oznacz jako spam
  • Oznacz jako niebędące spamem
  • Wyczyść zgłoszenie
  • Wyślij odpowiedź
  • Zmień temat zgłoszenia
  • Zadzwoń pod adres URL
  • Dodaj tag
  • Usuń tag
  • Wyślij mail do
  • Zatrzymaj inne reguły
  • Żądanie HTTP

Jak w praktyce wyglądają reguły automatyzacji?

Jeśli reguła zostanie zastosowana do zgłoszenia, zmiana zostanie wyświetlona w szczegółowym widoku zgłoszenia (aby zapewnić wyraźną odpowiedzialność za obsługę zgłoszenia). Zarówno administratorzy, jak i agenci mogą zobaczyć zmiany w bilecie dokonane z aktywnymi regułami.

Reguły

Jak skonfigurować reguły w LiveAgent

  1. Zaloguj się do LiveAgent.
  2. Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego na pasku menu po lewej stronie).
  3. Kliknij Automatyzacja .
  4. Kliknij Reguły , Reguły czasowe lub SLA (w zależności od typu reguły, którą chcesz utworzyć). W tym przewodniku konfiguracji będziemy postępować tak, jakbyś wybrał reguły .
  5. Kliknij Utwórz .
  6. Zaznacz status Aktywny .
  7. Utwórz nazwę dla swojej reguły.
  8. Możesz pozostawić sekcję Notatki pustą lub możesz bardziej szczegółowo opisać regułę. To pole jest po prostu dla Twojej wygody.
  9. Wybierz zmienną.
  10. Kliknij Dodaj grupę warunków.
  11. Wybierz warunki zgodnie ze swoimi upodobaniami.
  12. Wybierz pola wykonywania czynności zgodnie z własnymi upodobaniami.
  13. Kliknij Zapisz.
Reguły

Zalety reguł automatycznych

Mniej miejsca na błędy ludzkie

Automatyzacja jest precyzyjna – ludzie nie. Wyeliminuj wszelkie błędy, które mogą kosztować klientów, przychody lub reputację, eliminując interwencję człowieka. Im dokładniejsze wsparcie, tym bardziej zadowoleni są Twoi klienci.

Większa satysfakcja klientów

Zadowoleni klienci są podstawą każdej firmy, ponieważ wpływają na rekomendacje, recenzje online, polecenia ustne i sprzedaż. W związku z tym każda firma powinna dążyć do zadowolenia swoich klientów za pomocą doskonałej obsługi, krótkich czasów reakcji i spersonalizowanego podejścia.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Reguły automatyzacji oszczędzają czas i pieniądze

Czy możesz sobie wyobrazić, że będziesz musiał ręcznie sprawdzać każde zgłoszenie bez odpowiedzi? Byłoby to nie tylko niezwykle czasochłonne zadanie, ale byłoby również bardzo kosztowne i stresujące. Na szczęście oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, może wykonywać niezliczone reguły automatyzacji, które pozwolą Twoim agentom zaoszczędzić mnóstwo czasu. Zostaw logistykę nam, aby Twoi agenci mogli skupić się na tym, co ważne – pielęgnowaniu relacji z klientami.

Zasoby bazy wiedzy

Aby dowiedzieć się więcej o regułach automatyzacji, zapoznaj się z naszymi zasobami bazy wiedzy:

Gotowy do tworzenia reguł automatyzacji?

Odkryj nieograniczone możliwości automatyzacji dzięki naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Karta kredytowa nie jest wymagana. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to są reguły automatyzacji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły automatyzacji to akcje systemowe, które są wykonywane automatycznie, jeśli zostaną spełnione wstępnie zdefiniowane warunki.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działają reguły automatyzacji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Systemy zawierające reguły automatyzacji przeprowadzają okresowe autotesty w tle. Jeśli system stwierdzi, że warunki określonej reguły są spełnione, reguła jest automatycznie wykonywana. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego reguły automatyczne są ważne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły automatyzacji są niezwykle korzystne dla każdej firmy o dużej liczbie zgłoszeń, ponieważ mogą wykonywać przyziemne i powtarzalne zadania w krótkim czasie.” } }] }

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo