Reguły to specjalne reguły, które są „wyzwalane przez działanie”. Reguły tworzą predefiniowane akcje, które są automatycznie przypisywane do zgłoszeń. Jeśli warunki reguły są spełnione, akcja jest wykonywana. Reguły są najczęściej używane do przesyłania określonych zgłoszeń do określonych działów, dodawania tagów, oznaczania zgłoszeń jako spamu, rozwiązywania zgłoszeń itp. Przegląd reguł
Przykład 1 W LiveAgent możesz skonfigurować regułę, która automatycznie przenosi wszystkie zgłoszenia zawierające słowo „płatność” do określonego działu.
Przykład 2 Reguły mogą być również używane do oznaczania spamu lub ich automatycznego usuwania.
Ta reguła doda tag „Nagroda”, gdy agent zostanie oceniony. Przykład reguły
Jeśli reguła zostanie zastosowana, zmiana zostanie wyświetlona w szczegółowym widoku zgłoszenia. Ma to na celu zapewnienie odpowiedzialności za konkretne zgłoszenie. Zarówno administratorzy, jak i agenci mogą zobaczyć zmiany. Zastosowana reguła
Źródło wiedzy Dowiedz się więcej
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.