Wersja próbna

Reguły

Co to są reguły automatyzacji?

Reguły automatyzacji to akcje systemowe, które są wykonywane automatycznie, jeśli zostaną spełnione wstępnie zdefiniowane warunki. Najczęściej są używane do przesyłania zgłoszeń do określonych działów , dodawania tagów , oznaczania zgłoszeń jako spam lub rozwiązywanie zgłoszeń. Reguły automatyzacji są ogólnie dostępne we wszystkich zaawansowanych oprogramowaniach pomocy technicznej i mogą być wyzwalane akcją, wyzwalane czasowo lub oparte na umowie SLA.

funkcja-regul-LiveAgent

Jak działają reguły automatyzacji?

Systemy zawierające reguły automatyzacji przeprowadzają okresowe autotesty w tle. Jeśli system stwierdzi, że warunki określonej reguły są spełnione, reguła jest automatycznie wykonywana.

Dlaczego reguły automatyczne są ważne?

Reguły automatyzacji są niezwykle korzystne dla każdej firmy z dużą liczbą zgłoszeń , ponieważ mogą wykonywać przyziemne i powtarzalne zadania w krótkim czasie. Główne zalety reguł automatyzacji to:

  • Poprawiona wydajność / przepływ pracy agentów
  • Poprawione czasy odpowiedzi
  • Mniej miejsca na błędy ludzkie
  • Mniejsze koszty pomocy technicznej i oszczędność czasu
Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jakie typy reguł automatyzacji są dostępne w LiveAgent?

Reguły działania

Zasady akcji to podstawowe reguły wyzwalane akcją. Użytkownicy LiveAgent mogą skonfigurować wyzwalacz i akcję, a po spełnieniu warunków wyzwalacza akcja jest wykonywana. Na przykład, możesz ustawić regułę, która automatycznie przypisuje do działu rozliczeń każde zgłoszenie zawierający słowa „fakturowanie” lub „płatność”.

utworz-regule-w-LiveAgent

Reguły czasowe

Reguły czasowe są uwarunkowane czasowo i dlatego są wykonywane tylko wtedy, gdy spełnione są warunki czasowe reguły. Na przykład możesz ustawić regułę, która będzie monitować system o automatyczne skontaktowanie się z klientem, jeśli nie odpowie na Twoją wiadomość w określonym czasie, np. 48 godzin.

Zasady SLA

Reguły SLA można zastosować tylko do konfiguracji SLA i są one powiązane z poziomami SLA. Przykładem reguły SLA może być zmiana poziomu SLA biletu lub zatrzymanie wykonywania innych reguł.

Koniec z powtarzającymi się zadaniami

Odkryj nieograniczone możliwości automatyzacji dzięki naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Nie wymagamy karty kredytowej.

Rozpocznij darmowy okres próbny

Co możesz zrobić z regułami automatyzacji w LiveAgent?

Reguły można zastosować, gdy:

  • Zgłoszenie jest tworzone z wiadomości e-mail
  • Utworzono zgłoszenie
  • Status biletu ulegnie zmianie
  • Zgłoszenie jest przekazywane
  • Dodano grupę wiadomości offline
  • Agent otrzymuje ocenę
  • Tagi na zgłoszeniu ulegają zmianie

Warunki, które można zastosować do reguł

  • Temat
  • Od
  • Kopia do wiadomości
  • Niewidoczna kopia do wiadomości
  • Do
  • Główny tekst
  • Status zgłoszenia
  • Utworzono zgłoszenie (data)
  • Zmiana zgłoszenia (data)
  • Zgłoszenie anulowane
  • URL strony wywołującej początek zgłoszenia
  • Priorytet zgłoszenia
  • Ostatnia wiadomość
  • Status przypisanego agenta
  • Pole niestandardowe
  • Dział zgłoszenia
  • Zgłoszenie przypisane do
  • Grupa klientów
  • Utworzono z zaproszenia
  • Tagi zgłoszenia

Działania, które można wykonywać za pomocą reguł

  • Transfer zgłoszenia
  • Rozwiąż zgłoszenie
  • Usuń zgłoszenie
  • Zmień priorytet zgłoszenia
  • Zmień poziom SLA
  • Oznacz jako spam
  • Oznacz jako niebędące spamem
  • Wyczyść zgłoszenie
  • Wyślij odpowiedź
  • Zmień temat zgłoszenia
  • Zadzwoń pod adres URL
  • Dodaj tag
  • Usuń tag
  • Wyślij mail do
  • Zatrzymaj inne reguły
  • Żądanie HTTP

Jak w praktyce wyglądają reguły automatyzacji?

Jeśli reguła zostanie zastosowana do zgłoszenia, zmiana zostanie wyświetlona w szczegółowym widoku zgłoszenia (aby zapewnić wyraźną odpowiedzialność za obsługę zgłoszenia). Zarówno administratorzy, jak i agenci mogą zobaczyć zmiany w bilecie dokonane z aktywnymi regułami.

Reguły

Jak skonfigurować reguły w LiveAgent

  1. Zaloguj się do LiveAgent.
  2. Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego na pasku menu po lewej stronie).
  3. Kliknij Automatyzacja .
  4. Kliknij Reguły , Reguły czasowe lub SLA (w zależności od typu reguły, którą chcesz utworzyć). W tym przewodniku konfiguracji będziemy postępować tak, jakbyś wybrał reguły .
  5. Kliknij Utwórz .
  6. Zaznacz status Aktywny .
  7. Utwórz nazwę dla swojej reguły.
  8. Możesz pozostawić sekcję Notatki pustą lub możesz bardziej szczegółowo opisać regułę. To pole jest po prostu dla Twojej wygody.
  9. Wybierz zmienną.
  10. Kliknij Dodaj grupę warunków.
  11. Wybierz warunki zgodnie ze swoimi upodobaniami.
  12. Wybierz pola wykonywania czynności zgodnie z własnymi upodobaniami.
  13. Kliknij Zapisz.
Reguły

Zalety reguł automatycznych

Mniej miejsca na błędy ludzkie

Automatyzacja jest precyzyjna – ludzie nie. Wyeliminuj wszelkie błędy, które mogą kosztować klientów, przychody lub reputację, eliminując interwencję człowieka. Im dokładniejsze wsparcie, tym bardziej zadowoleni są Twoi klienci.

Większa satysfakcja klientów

Zadowoleni klienci są podstawą każdej firmy, ponieważ wpływają na rekomendacje, recenzje online, polecenia ustne i sprzedaż. W związku z tym każda firma powinna dążyć do zadowolenia swoich klientów za pomocą doskonałej obsługi, krótkich czasów reakcji i spersonalizowanego podejścia.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Reguły automatyzacji oszczędzają czas i pieniądze

Czy możesz sobie wyobrazić, że będziesz musiał ręcznie sprawdzać każde zgłoszenie bez odpowiedzi? Byłoby to nie tylko niezwykle czasochłonne zadanie, ale byłoby również bardzo kosztowne i stresujące. Na szczęście oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, może wykonywać niezliczone reguły automatyzacji, które pozwolą Twoim agentom zaoszczędzić mnóstwo czasu. Zostaw logistykę nam, aby Twoi agenci mogli skupić się na tym, co ważne – pielęgnowaniu relacji z klientami.

Zasoby bazy wiedzy

Aby dowiedzieć się więcej o regułach automatyzacji, zapoznaj się z naszymi zasobami bazy wiedzy:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Gotowy do tworzenia reguł automatyzacji?

Odkryj nieograniczone możliwości automatyzacji dzięki naszej bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej. Karta kredytowa nie jest wymagana. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to są reguły automatyzacji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły automatyzacji to akcje systemowe, które są wykonywane automatycznie, jeśli zostaną spełnione wstępnie zdefiniowane warunki.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działają reguły automatyzacji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Systemy zawierające reguły automatyzacji przeprowadzają okresowe autotesty w tle. Jeśli system stwierdzi, że warunki określonej reguły są spełnione, reguła jest automatycznie wykonywana. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego reguły automatyczne są ważne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły automatyzacji są niezwykle korzystne dla każdej firmy o dużej liczbie zgłoszeń, ponieważ mogą wykonywać przyziemne i powtarzalne zadania w krótkim czasie.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo