Dowiedz się, pod jakim adresem URL jest Twój klient, rozmawiając z naszą funkcją śledzenia odwiedzających witrynę. LiveAgent powiadomi Cię również, jeśli klient przełączy się na inną stronę.
Funkcja śledzenia odwiedzających witrynę jest wygodna, zwłaszcza gdy kierujesz klientów pod określony adres URL lub gdy chcesz przekazać im jak najlepsze informacje. Na przykład w odniesieniu do cen lub szczegółów technicznych Twojego produktu / usługi.
Przed rozpoczęciem każdej sesji czatu na żywo możesz wyświetlić informacje o kliencie i wiele innych szczegółów, takich jak jego początkowy adres URL. Początkowy adres URL to zwykle miejsce, w którym klient lub agent zainicjował rozmowę na czacie na żywo.
Przykład
W naszym przykładzie możesz zobaczyć stronę internetową: https://support.ladesk.com/300428-IVR
W miarę trwania czatu klienci mogą napływać z coraz większą liczbą pytań. W naszym przykładzie klient potrzebował pomocy z IVR ponieważ był to ostatni krok do pełnego zintegrowania call center. Możesz zobaczyć, jak przeszli przez kilka różnych artykułów bazy wiedzy.
Co więcej, na żądanie do czatu dołączył później inny kolega. Pamiętaj, że możesz rozpocząć czat wewnętrzny w dowolnym momencie, a nawet masz szansę zostawić wiadomość offline dla swojego współpracownika.
Znając aktualny adres URL odwiedzającego czat na żywo, możesz zapewnić najlepsze i najdokładniejsze wsparcie swoim klientom, obserwując, jak poruszają się między podstronami Twojej strony internetowej.
Korzyści biznesowe:
- Oszczędność czasu
- Lojalność klientów
- Sprawna obsługa klienta
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 30-day free trial and test all the help desk features right away.
Odkryj inne funkcje czatu na żywo:
Dystrybucja czatu
Upewnij się, że Twoja obsługa klienta skutecznie zajmuje się zapytaniami na czacie na żywo. Funkcja dystrybucji czatu pozwala ustawić określony sposób kierowania wszystkich nowych czatów. Możesz wybrać routing losowo przypisany do maksymalnego wykorzystania.
Odwiedzający online
Uzyskaj przegląd bieżącego ruchu w witrynie za pośrednictwem LiveAgent. W sekcji Odwiedzający online możesz zobaczyć aktywnych użytkowników swojej witryny. Ta funkcja umożliwia również Twoim agentom zapraszanie gości na żywo do czatu.
Historia czatu
Zawsze otrzymuj informacje o poprzednich zapytaniach klientów w razie potrzeby dzięki Historia czatu. Ta funkcja LiveAgent zapewnia informacje, które mogą zapobiec frustracji klienta. Możesz zobaczyć kraj gościa, nazwę klienta i agenta oraz całą przeszłą rozmowę. W rezultacie przedstawiciele klientów mogą szybko i sprawnie rozpatrywać zgłoszenia.
Zasoby bazy wiedzy:
Czy chcesz skonfigurować przycisk czatu na żywo w swojej witrynie?
Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby uzyskać szczegółowe informacje o tym jak utworzyć przycisk online.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.