Zapier to jeden z najłatwiejszych sposobów łączenia, integracji lub łączenia dwóch lub więcej aplikacji o różnych funkcjach w jedno wygodne rozwiązanie. Działa bez problemów i może łączyć ze sobą większość aplikacji. Zapier działa obok naszych natywnych integracji dla LiveAgent.
Zapier umożliwia integrację wielu aplikacji, integracji i oprogramowania z LiveAgent w celu zapewnienia bezproblemowej pracy. LiveAgent integruje się z wieloma z nich, aby upewnić się, że każdy znajdzie to, czego potrzebuje, aby usprawnić swoją pracę.
Te integracje mają na celu usprawnienie przepływu pracy i połączenie działu pomocy technicznej z innymi aplikacjami w celu zapewnienia bezproblemowego działania. Oznacza to, że nie musisz przełączać się między różnymi programami. Otrzymujeszc powiadomienia na pulpicie nawigacyjnym i tam śledzisz ważnych aktualizacji.
Przykład: Alicja jest kierownikiem działu pomocy technicznej i chce śledzić postępy swojego zespołu w różnych zadaniach za pomocą narzędzia do współpracy. Musi jednak również skupić się na rozwiązywaniu zgłoszeń, które wciąż się pojawiają. Alice używa LiveAgent do obsługi klienta i ProjectManager.com do tworzenia i zarządzania zadaniami dla swojego zespołu. Alice używa Zapier do połączenia tych dwóch aplikacji, dzięki czemu może śledzić zadania ProjectManager.com na pulpicie nawigacyjnym swojego konta LiveAgent.
Spójrz na listę integracji LiveAgent i znajdź te, które chcesz połączyć.
LiveAgent to platforma obsługi klienta online, oferująca bogate funkcje takie jak podział klientów, gotowe wiadomości, czat na żywo i monitorowanie interakcji z klientami. Narzędzie self-service oferuje wsparcie dla wielu języków i samoobsługę klienta, obniżając koszty wsparcia. Możliwość integracji z Voyced VoIP i program lojalnościowy to dodatkowe funkcje. Warto zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.