Zapier to jeden z najłatwiejszych sposobów łączenia, integracji lub łączenia dwóch lub więcej aplikacji o różnych funkcjach w jedno wygodne rozwiązanie. Działa bez problemów i może łączyć ze sobą większość aplikacji. Zapier działa obok naszych natywnych integracji dla LiveAgent.
Zapier umożliwia integrację wielu aplikacji, integracji i oprogramowania z LiveAgent w celu zapewnienia bezproblemowej pracy. LiveAgent integruje się z wieloma z nich, aby upewnić się, że każdy znajdzie to, czego potrzebuje, aby usprawnić swoją pracę.
Te integracje mają na celu usprawnienie przepływu pracy i połączenie działu pomocy technicznej z innymi aplikacjami w celu zapewnienia bezproblemowego działania. Oznacza to, że nie musisz przełączać się między różnymi programami. Otrzymujeszc powiadomienia na pulpicie nawigacyjnym i tam śledzisz ważnych aktualizacji.
Przykład: Alicja jest kierownikiem działu pomocy technicznej i chce śledzić postępy swojego zespołu w różnych zadaniach za pomocą narzędzia do współpracy. Musi jednak również skupić się na rozwiązywaniu zgłoszeń, które wciąż się pojawiają. Alice używa LiveAgent do obsługi klienta i ProjectManager.com do tworzenia i zarządzania zadaniami dla swojego zespołu. Alice używa Zapier do połączenia tych dwóch aplikacji, dzięki czemu może śledzić zadania ProjectManager.com na pulpicie nawigacyjnym swojego konta LiveAgent.
Spójrz na listę integracji LiveAgent i znajdź te, które chcesz połączyć.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Oprogramowanie help desk dla agencji
Oprogramowanie LiveAgent oferuje bezpłatną bazę wiedzy oraz najlepsze narzędzia do zarządzania komunikacją z klientami dla małych i średnich firm. Dostępny jest 7- lub 30-dniowy okres próbny, a rejestracja wymaga jedynie nazwy firmy lub zespołu oraz akceptacji warunków korzystania. Oprogramowanie zapewnia wsparcie techniczne, integracje oraz rozwiązania dla różnych branż.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.