Zapier to jeden z najłatwiejszych sposobów łączenia, integracji lub łączenia dwóch lub więcej aplikacji o różnych funkcjach w jedno wygodne rozwiązanie. Działa bez problemów i może łączyć ze sobą większość aplikacji. Zapier działa obok naszych natywnych integracji dla LiveAgent.
Zapier umożliwia integrację wielu aplikacji, integracji i oprogramowania z LiveAgent w celu zapewnienia bezproblemowej pracy. LiveAgent integruje się z wieloma z nich, aby upewnić się, że każdy znajdzie to, czego potrzebuje, aby usprawnić swoją pracę.
Te integracje mają na celu usprawnienie przepływu pracy i połączenie działu pomocy technicznej z innymi aplikacjami w celu zapewnienia bezproblemowego działania. Oznacza to, że nie musisz przełączać się między różnymi programami. Otrzymujeszc powiadomienia na pulpicie nawigacyjnym i tam śledzisz ważnych aktualizacji.
Przykład: Alicja jest kierownikiem działu pomocy technicznej i chce śledzić postępy swojego zespołu w różnych zadaniach za pomocą narzędzia do współpracy. Musi jednak również skupić się na rozwiązywaniu zgłoszeń, które wciąż się pojawiają. Alice używa LiveAgent do obsługi klienta i ProjectManager.com do tworzenia i zarządzania zadaniami dla swojego zespołu. Alice używa Zapier do połączenia tych dwóch aplikacji, dzięki czemu może śledzić zadania ProjectManager.com na pulpicie nawigacyjnym swojego konta LiveAgent.
Spójrz na listę integracji LiveAgent i znajdź te, które chcesz połączyć.
Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
Przenieś swoje dane do LiveAgent
Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.