Zgłoszenia wewnętrzne umożliwiają tworzenie notatek wewnętrznych dla współpracowników. Zgłoszenie wewnętrzne należy przypisać do konkretnego agenta . Jest widoczny tylko dla agentów, a nie dla klientów ani innych użytkowników końcowych. Możliwe jest również odłożenie zgłoszeń wewnętrznych i wykorzystanie ich jako zaplanowanych zadań.
Zgłoszenia wewnętrzne są przydatne do:
- Wysyłanie notatki wewnętrznej do agenta
- Tworzenie zadania dla agenta / grupy osób w określonym dziale
- Robienie notatki dla siebie (możliwość przełożenia zgłoszenia wewnętrznego)
Podczas tworzenia zgłoszeń wewnętrznych możesz:
- Wybrać dział
- Wybrać agenta
- Określić klienta
- Określić temat
- Stworzyć wiadomość
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Widżety z możliwością dostosowania języka
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.