Zgłoszenia wewnętrzne umożliwiają tworzenie notatek wewnętrznych dla współpracowników. Zgłoszenie wewnętrzne należy przypisać do konkretnego agenta . Jest widoczny tylko dla agentów, a nie dla klientów ani innych użytkowników końcowych. Możliwe jest również odłożenie zgłoszeń wewnętrznych i wykorzystanie ich jako zaplanowanych zadań.

Zgłoszenia wewnętrzne są przydatne do:
- Wysyłanie notatki wewnętrznej do agenta
- Tworzenie zadania dla agenta / grupy osób w określonym dziale
- Robienie notatki dla siebie (możliwość przełożenia zgłoszenia wewnętrznego)

Podczas tworzenia zgłoszeń wewnętrznych możesz:
- Wybrać dział
- Wybrać agenta
- Określić klienta
- Określić temat
- Stworzyć wiadomość
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
- Szablon odpowiedzi agenta [wyjaśnienie]
- Szablony powiadomień (wyjaśnienie)
- Nieprzypisane zgłoszenie [Wyjaśnienie]
- Zarządzanie zgłoszeniami [Wytłumaczenie]
- Czat Na Żywo Dla Branży Nieruchomości
- Rola obsługi klienta w doświadczeniu klienta (+Wskazówki)
- Rozwiązane zgłoszenie (wyjaśnienie)
- Zaległości w zgłoszeniach (wyjaśnienie)