Zgłoszenia wewnętrzne umożliwiają tworzenie notatek wewnętrznych dla współpracowników. Zgłoszenie wewnętrzne należy przypisać do konkretnego agenta . Jest widoczny tylko dla agentów, a nie dla klientów ani innych użytkowników końcowych. Możliwe jest również odłożenie zgłoszeń wewnętrznych i wykorzystanie ich jako zaplanowanych zadań.

Zgłoszenia wewnętrzne są przydatne do:
- Wysyłanie notatki wewnętrznej do agenta
- Tworzenie zadania dla agenta / grupy osób w określonym dziale
- Robienie notatki dla siebie (możliwość przełożenia zgłoszenia wewnętrznego)

Podczas tworzenia zgłoszeń wewnętrznych możesz:
- Wybrać dział
- Wybrać agenta
- Określić klienta
- Określić temat
- Stworzyć wiadomość
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.