Zgłoszenia wewnętrzne

Zgłoszenia wewnętrzne umożliwiają tworzenie notatek wewnętrznych dla współpracowników. Zgłoszenie wewnętrzne należy przypisać do konkretnego agenta . Jest widoczny tylko dla agentów, a nie dla klientów ani innych użytkowników końcowych. Możliwe jest również odłożenie zgłoszeń wewnętrznych i wykorzystanie ich jako zaplanowanych zadań.

Zgłoszenia wewnętrzne
Wewnętrzne zgłoszenie

Zgłoszenia wewnętrzne są przydatne do:

  • Wysyłanie notatki wewnętrznej do agenta
  • Tworzenie zadania dla agenta / grupy osób w określonym dziale
  • Robienie notatki dla siebie (możliwość przełożenia zgłoszenia wewnętrznego)
Zgłoszenia wewnętrzne są przydatne do:
Wewnętrzne zgłoszenie

Podczas tworzenia zgłoszeń wewnętrznych możesz:

  • Wybrać dział
  • Wybrać agenta
  • Określić klienta
  • Określić temat
  • Stworzyć wiadomość

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo