Zgłoszenia wewnętrzne umożliwiają tworzenie notatek wewnętrznych dla współpracowników. Zgłoszenie wewnętrzne należy przypisać do konkretnego agenta . Jest widoczny tylko dla agentów, a nie dla klientów ani innych użytkowników końcowych. Możliwe jest również odłożenie zgłoszeń wewnętrznych i wykorzystanie ich jako zaplanowanych zadań.

Zgłoszenia wewnętrzne są przydatne do:
- Wysyłanie notatki wewnętrznej do agenta
- Tworzenie zadania dla agenta / grupy osób w określonym dziale
- Robienie notatki dla siebie (możliwość przełożenia zgłoszenia wewnętrznego)

Podczas tworzenia zgłoszeń wewnętrznych możesz:
- Wybrać dział
- Wybrać agenta
- Określić klienta
- Określić temat
- Stworzyć wiadomość
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak zarządzanie zgłoszeniami i raporty obsługi klienta. Rola obsługi klienta jest kluczowa dla pozytywnego doświadczenia klienta, a LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu. Firma oferuje także wsparcie, centrum wsparcia i przenoszenie danych. LiveAgent ma wiele zadowolonych klientów i oferuje różne integacje, a także program lojalnościowy i blog.
Metryki to pomiary, które pomagają w sprawdzaniu sytuacji firmy. Istnieją trzy kategorie: wskaźniki oparte na czasie, nakładu pracy i aktywności agentów. Najczęstsze metryki w obsłudze klienta to liczba zgłoszeń, średni czas rozwiązywania problemów, wynik zadowolenia klienta i średni czas obsługi klienta. Można tworzyć niestandardowe metryki. W LiveAgent można mierzyć klientów i pracę agentów. O firmy LiveAgent można dowiedzieć się więcej z bloga, szkoleń i materiałów marketingowych.