system zgłoszeń to narzędzie lub oprogramowanie, które rejestruje, organizuje i zarządza zgłoszeniami obsługi klienta. W swej istocie system umożliwia firmom rozpatrywanie zgłoszeń klientów w szybszy i bardziej efektywny sposób.
Jakie są zalety korzystania z systemu zgłoszeń?
- Bezproblemowe interakcje omnichannel
- Efektywne rozwiązywanie zgłoszeń
- Priorytetyzacja zgłoszeń
- Poprawiona produktywność agentów
- Monitorowanie i raportowanie SLA
- Prawdziwe spostrzeżenia dotyczące danych
- Lepsza jakość wsparcia i większa retencja klientów
- Opcje samoobsługowe
- Znaczne oszczędności (eliminacja konieczności stosowania aplikacji i oprogramowania innych firm dzięki przechowywaniu wszystkich wiadomości i informacji o klientach w jednej scentralizowanej lokalizacji)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu już dziś!
Jakie wyróżniające funkcje ma oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent?
Uniwersalna skrzynka odbiorcza
Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent usprawnia e-maile, rozmowy telefoniczne, wiadomości z mediów społecznościowych, zgłoszenia z bazy wiedzy i wiadomości na czacie na żywo w jednej wspólnej skrzynce odbiorczej. Umożliwia także użytkownikom odpowiadanie na wszystkie przychodzące wiadomości bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej bez konieczności monitorowania lub logowania się do każdej odpowiedniej platformy.
Hybrydowe strumień zgłoszeń
Jedną z wyróżniających się funkcji LiveAgent jest hybrydowy strumień zgłoszeń , który umożliwia agentom śledzenie procesu rozwiązywania zgłoszeń przez klienta w wielu kanałach w tym samym wątku zgłoszeń. Oznacza to, że jeśli klient rozpocznie rozmowę na czacie na żywo, ale później zareaguje e-mailem lub telefonicznie, wszystkie trzy interakcje będą dostępne w ramach tego samego strumienia zgłoszeń.
Numery ID zgłoszeń, które można kliknąć
LiveAgent automatycznie przypisuje każdemu zgłoszeniu unikalny identyfikator (ID). Jeśli któryś z Twoich agentów utknął i musi poprosić o pomoc, może łatwo udostępnić współpracownikom identyfikator zgłoszenia, na który można kliknąć, który automatycznie przekieruje ich do samego zgłoszenia.
CRM
LiveAgent oferuje wbudowany CRM, który umożliwia użytkownikom tworzenie niestandardowych pól CRM . Przechowuj wszystkie niezbędne informacje o swoich klientach, w tym poprzednie zakupy, zgłoszenia i unikalne spostrzeżenia na pulpicie zgłoszeniowym.
Wykrywanie kolizji agentów
System obsługi zgłoszeń LiveAgent ostrzega Cię za każdym razem, gdy wchodzisz na teren innego agenta. Na przykład, jeśli masz zamiar odpowiadać na zgłoszenie, nad którym pracuje inny agent, system automatycznie zaalarmuje Cię.
Zautomatyzowana dystrybucja zgłoszeń
Dzięki oprogramowaniu do obsługi zgłoszeń LiveAgent wszystkie przychodzące wiadomości od klientów będą automatycznie przypisywane do odpowiedniego agenta pomocy technicznej, co eliminuje wszelkie nieporozumienia lub włóczęgi wśród personelu. Każdy agent będzie dokładnie wiedział, na które zgłoszenia musi odpowiedzieć, co skutkuje wyższym poziomem produktywności i większą wydajnością.
Zarządzanie SLA
System obsługi zgłoszeń LiveAgent będzie monitorował wszystkie Twoje zgłoszenia pod kątem SLA i powiadamiał Cię, gdy otrzymasz zgłoszenia od klienta VIP lub gdy zgłoszenia od klienta VIP ma się wkrótce pojawić.
Tagi i filtrowanie
System obsługi zgłoszeń LiveAgent automatycznie organizuje wszystkie przychodzące zgłoszenia według kanału, priorytetu i daty otrzymania. Użytkownicy mogą również dodawać tagi do każdego zgłoszenia, aby ułatwić filtrowanie i uzyskać szybki przegląd zawartości każdego zgłoszenia.
Prywatne notatki
Agenci mogą tworzyć prywatne notatki w wątkach zgłoszeń, które są widoczne tylko dla agentów. Prywatne notatki mogą służyć jako przypomnienia lub pomóc innym agentom w szybkim rozpatrzeniu zgłoszenia lub prośby klienta.
Dzielenie i łączenie zgłoszeń
Ta funkcja może znacznie przyspieszyć czas rozwiązywania zgłoszeń. Jeśli otrzymasz wiele zgłoszeń dotyczących tego samego wydania od tej samej osoby, możesz łatwo połączyć zgłoszenia w jedno. Alternatywnie, jeśli otrzymasz jedno zgłoszenie, który wymaga uwagi dwóch działów (na przykład sprzedaży i IT), możesz podzielić zgłoszenie na dwie części, aby zapewnić maksymalną wydajność.

Wewnętrzny czat i telefon
Podobnie jak w Gmailu , oprogramowanie zgłoszeniowe LiveAgent umożliwia czatowanie ze znajomymi online bezpośrednio w Twoim pulpicie nawigacyjny LiveAgent. Połączenia wewnętrzne są oczywiście dostępne.
Reguły automatyzacji
Reguły automatyzacji zgłoszeń mogą uwolnić Twoich agentów od przyziemnych i powtarzalnych zadań. Tworząc reguły automatyzacji oparte na określonym czasie i wyzwalaczach, Twój system obsługi zgłoszeń będzie mógł wykonywać zadania, takie jak śledzenie wiadomości e-mail lub oznaczanie zgłoszeń jako spam.
Raportowanie
Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent jest wyposażone w solidne narzędzia do raportowania i analizy danych. Generuj raporty wydajności, raporty zgodności SLA,
Grywalizacja
Obsługa klienta może być powtarzalną i niewdzięczną pracą. Spraw, by było fajniej dzięki odznakom grywalizacji , poziomom i nagrodom. Twoi agenci będą mieli z czego oczekiwać każdego dnia, a zdrowy poziom konkurencyjności zwiększy ich wydajność pracy.
Jakie kanały komunikacji można połączyć z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent?
- Czat na żywo
- Telefon (można zarejestrować nieograniczoną liczbę numerów telefonów VoIP)
- Viber
- Formularz kontaktowy
- Portal klienta
Happy customers are the best customers
Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Jak działa system obsługi zgłoszeń?
Za każdym razem, gdy Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem kanału, który łączysz z LiveAgent, system automatycznie wygeneruje nowe zgłoszenie do pomocy technicznej.
Jak to wygląda w praktyce?
Jeśli zastanawiasz się, czy Twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz oprogramowania zgłoszeniowego do odbierania ich telefonów, czatów na żywo, wiadomości Viber, tweetów lub e-maili, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa w tym szczegółowym samouczku wideo.
Uruchomienie systemu zgłoszeń
Aby mieć pewność, że w pełni wykorzystujesz swój system obsługi zgłoszeń, musisz połączyć go ze wszystkimi kontami e-mail, profilami mediów społecznościowych i numerami telefonów. Musisz także umieścić nasz widżet czatu na żywo w swojej witrynie i utworzyć portal pomocy LiveAgent. Nie wiesz, jak to zrobić? Przeczytaj ten przewodnik wprowadzający .
Zasoby bazy wiedzy
- Jak dodawać agentów i użytkowników
- Konfiguracja kont pocztowych
- Tworzenie przycisków czatu
- Łączenie z Twitterem
- Łączenie z Instagramem
- Łączenie z Viber
- Łączenie z Facebookiem
- Utworzenie call center
- Stworzenie portalu klienta
Zapoznaj się z pełną listą funkcji systemu obsługi zgłoszeń tutaj.
Gotowy do wypróbowania naszego renomowanego systemu obsługi zgłoszeń?
Odkryj, jak łatwo jest zapewnić spersonalizowaną, terminową i kompetentną pomoc techniczną za pomocą usługi LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie wymagamy karty kredytowej.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest zgłoszenie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “System obsługi zgłoszeń to narzędzie lub oprogramowanie, które rejestruje, organizuje i zarządza zgłoszeniami obsługi klienta. W swej istocie system umożliwia firmom rozpatrywanie zgłoszeń klientów w szybszy i bardziej efektywny sposób.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są zalety korzystania z systemu obsługi zgoszeń?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bezproblemowe interakcje wielokanałowe, wydajne rozwiązywanie zgłoszeń, ustalanie priorytetów zgłoszeń, zwiększona produktywność agentów, monitorowanie i raportowanie SLA, wgląd w rzeczywiste dane, lepsza jakość wsparcia i większa retencja klientów. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działa system zgłoszeniowy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Za każdym razem, gdy Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem kanału połączonego z Twoim systemem obsługi zgłoszeń, system automatycznie przekształci wiadomość w zgłoszenie do pomocy technicznej.” } }] }- Najlepsze oprogramowanie do customer success na rok 2021 | LiveAgent
- Znaczenie obsługi zgłoszeń - LiveAgent
- Co to jest funkcja historii czatu? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Zarządzanie zgłoszeniami [Wytłumaczenie]
- Omówienie systemu zgłoszeń | LiveAgent
- Darmowe narzędzie czatu na żywo - LiveAgent
- Umiejętności obsługi klienta (checklista)
- Najlepsze oprogramowanie do obsługi zadowolenia klientów na rok 2021 |