Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zgłoszenia

system zgłoszeń to narzędzie lub oprogramowanie, które rejestruje, organizuje i zarządza zgłoszeniami obsługi klienta. W swej istocie system umożliwia firmom rozpatrywanie zgłoszeń klientów w szybszy i bardziej efektywny sposób.

Jakie są zalety korzystania z systemu zgłoszeń?

  • Bezproblemowe interakcje omnichannel
  • Efektywne rozwiązywanie zgłoszeń
  • Priorytetyzacja zgłoszeń
  • Poprawiona produktywność agentów
  • Monitorowanie i raportowanie SLA
  • Prawdziwe spostrzeżenia dotyczące danych
  • Lepsza jakość wsparcia i większa retencja klientów
  • Opcje samoobsługowe
  • Znaczne oszczędności (eliminacja konieczności stosowania aplikacji i oprogramowania innych firm dzięki przechowywaniu wszystkich wiadomości i informacji o klientach w jednej scentralizowanej lokalizacji)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu już dziś!

Rozpocznij darmowy okres próbny

Jakie wyróżniające funkcje ma oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent?

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent usprawnia e-maile, rozmowy telefoniczne, wiadomości z mediów społecznościowych, zgłoszenia z bazy wiedzy i wiadomości na czacie na żywo w jednej wspólnej skrzynce odbiorczej. Umożliwia także użytkownikom odpowiadanie na wszystkie przychodzące wiadomości bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej bez konieczności monitorowania lub logowania się do każdej odpowiedniej platformy.

funkcje-uniwersalnej-skrzynki-odbiorczej-liveagent
Pulpit obsługi zgłoszeń LiveAgent

Hybrydowe strumień zgłoszeń

Jedną z wyróżniających się funkcji LiveAgent jest hybrydowy strumień zgłoszeń , który umożliwia agentom śledzenie procesu rozwiązywania zgłoszeń przez klienta w wielu kanałach w tym samym wątku zgłoszeń. Oznacza to, że jeśli klient rozpocznie rozmowę na czacie na żywo, ale później zareaguje e-mailem lub telefonicznie, wszystkie trzy interakcje będą dostępne w ramach tego samego strumienia zgłoszeń.

Numery ID zgłoszeń, które można kliknąć

LiveAgent automatycznie przypisuje każdemu zgłoszeniu unikalny identyfikator (ID). Jeśli któryś z Twoich agentów utknął i musi poprosić o pomoc, może łatwo udostępnić współpracownikom identyfikator zgłoszenia, na który można kliknąć, który automatycznie przekieruje ich do samego zgłoszenia.

Zgłoszenia

CRM

LiveAgent oferuje wbudowany CRM, który umożliwia użytkownikom tworzenie niestandardowych pól CRM . Przechowuj wszystkie niezbędne informacje o swoich klientach, w tym poprzednie zakupy, zgłoszenia i unikalne spostrzeżenia na pulpicie zgłoszeniowym.

Ticket_Customer-insights-CRM

Wykrywanie kolizji agentów

System obsługi zgłoszeń LiveAgent ostrzega Cię za każdym razem, gdy wchodzisz na teren innego agenta. Na przykład, jeśli masz zamiar odpowiadać na zgłoszenie, nad którym pracuje inny agent, system automatycznie zaalarmuje Cię.

Wykrywanie kolizji agentów

Zautomatyzowana dystrybucja zgłoszeń

Dzięki oprogramowaniu do obsługi zgłoszeń LiveAgent wszystkie przychodzące wiadomości od klientów będą automatycznie przypisywane do odpowiedniego agenta pomocy technicznej, co eliminuje wszelkie nieporozumienia lub włóczęgi wśród personelu. Każdy agent będzie dokładnie wiedział, na które zgłoszenia musi odpowiedzieć, co skutkuje wyższym poziomem produktywności i większą wydajnością.

Zarządzanie SLA

System obsługi zgłoszeń LiveAgent będzie monitorował wszystkie Twoje zgłoszenia pod kątem SLA i powiadamiał Cię, gdy otrzymasz zgłoszenia od klienta VIP lub gdy zgłoszenia od klienta VIP ma się wkrótce pojawić.

SLA-level-LiveAgent
Ustawienia SLA

Tagi i filtrowanie

System obsługi zgłoszeń LiveAgent automatycznie organizuje wszystkie przychodzące zgłoszenia według kanału, priorytetu i daty otrzymania. Użytkownicy mogą również dodawać tagi do każdego zgłoszenia, aby ułatwić filtrowanie i uzyskać szybki przegląd zawartości każdego zgłoszenia.

Zgłoszenia

Prywatne notatki

Agenci mogą tworzyć prywatne notatki w wątkach zgłoszeń, które są widoczne tylko dla agentów. Prywatne notatki mogą służyć jako przypomnienia lub pomóc innym agentom w szybkim rozpatrzeniu zgłoszenia lub prośby klienta.

Zgłoszenia

Dzielenie i łączenie zgłoszeń

Ta funkcja może znacznie przyspieszyć czas rozwiązywania zgłoszeń. Jeśli otrzymasz wiele zgłoszeń dotyczących tego samego wydania od tej samej osoby, możesz łatwo połączyć zgłoszenia w jedno. Alternatywnie, jeśli otrzymasz jedno zgłoszenie, który wymaga uwagi dwóch działów (na przykład sprzedaży i IT), możesz podzielić zgłoszenie na dwie części, aby zapewnić maksymalną wydajność.

Zgłoszenia

Wewnętrzny czat i telefon

Podobnie jak w Gmailu , oprogramowanie zgłoszeniowe LiveAgent umożliwia czatowanie ze znajomymi online bezpośrednio w Twoim pulpicie nawigacyjny LiveAgent. Połączenia wewnętrzne są oczywiście dostępne.

Połączenie wewnętrzne

Reguły automatyzacji

Reguły automatyzacji zgłoszeń mogą uwolnić Twoich agentów od przyziemnych i powtarzalnych zadań. Tworząc reguły automatyzacji oparte na określonym czasie i wyzwalaczach, Twój system obsługi zgłoszeń będzie mógł wykonywać zadania, takie jak śledzenie wiadomości e-mail lub oznaczanie zgłoszeń jako spam.

Raportowanie

Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent jest wyposażone w solidne narzędzia do raportowania i analizy danych. Generuj raporty wydajności, raporty zgodności SLA,

Zgłoszenia

Grywalizacja

Obsługa klienta może być powtarzalną i niewdzięczną pracą. Spraw, by było fajniej dzięki odznakom grywalizacji , poziomom i nagrodom. Twoi agenci będą mieli z czego oczekiwać każdego dnia, a zdrowy poziom konkurencyjności zwiększy ich wydajność pracy.

Zgłoszenia

Jakie kanały komunikacji można połączyć z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent?

  • Email
  • Czat na żywo
  • Telefon (można zarejestrować nieograniczoną liczbę numerów telefonów VoIP)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Formularz kontaktowy
  • Portal klienta

Najlepsi klienci to zadowoleni klienci

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Odznaki

Jak działa system obsługi zgłoszeń?

Za każdym razem, gdy Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem kanału, który łączysz z LiveAgent, system automatycznie wygeneruje nowe zgłoszenie do pomocy technicznej.

Jak to wygląda w praktyce?

Jeśli zastanawiasz się, czy Twoi klienci będą w stanie stwierdzić, że używasz oprogramowania zgłoszeniowego do odbierania ich telefonów, czatów na żywo, wiadomości Viber, tweetów lub e-maili, odpowiedź brzmi: nie. Zobacz, jak to działa w tym szczegółowym samouczku wideo.

LiveAgent Product Tour

Uruchomienie systemu zgłoszeń

Aby mieć pewność, że w pełni wykorzystujesz swój system obsługi zgłoszeń, musisz połączyć go ze wszystkimi kontami e-mail, profilami mediów społecznościowych i numerami telefonów. Musisz także umieścić nasz widżet czatu na żywo w swojej witrynie i utworzyć portal pomocy LiveAgent. Nie wiesz, jak to zrobić? Przeczytaj ten przewodnik wprowadzający .

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Zasoby bazy wiedzy

Zapoznaj się z pełną listą funkcji systemu obsługi zgłoszeń tutaj.

Gotowy do wypróbowania naszego renomowanego systemu obsługi zgłoszeń?

Odkryj, jak łatwo jest zapewnić spersonalizowaną, terminową i kompetentną pomoc techniczną za pomocą usługi LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś . Nie wymagamy karty kredytowej.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest zgłoszenie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “System obsługi zgłoszeń to narzędzie lub oprogramowanie, które rejestruje, organizuje i zarządza zgłoszeniami obsługi klienta. W swej istocie system umożliwia firmom rozpatrywanie zgłoszeń klientów w szybszy i bardziej efektywny sposób.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są zalety korzystania z systemu obsługi zgoszeń?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bezproblemowe interakcje wielokanałowe, wydajne rozwiązywanie zgłoszeń, ustalanie priorytetów zgłoszeń, zwiększona produktywność agentów, monitorowanie i raportowanie SLA, wgląd w rzeczywiste dane, lepsza jakość wsparcia i większa retencja klientów. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działa system zgłoszeniowy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Za każdym razem, gdy Twoi klienci kontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem kanału połączonego z Twoim systemem obsługi zgłoszeń, system automatycznie przekształci wiadomość w zgłoszenie do pomocy technicznej.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo