Zgłoszenia

Zgłoszenie to wątek komunikacyjny między klientem a personelem pomocniczym firmy. Zgłoszenia przechowują e-maile, czaty na żywo, rozmowy telefoniczne, wiadomości na Facebooku, tweety, wewnętrzne notatki lub inne dane związane z pojedynczym problemem klienta – wszystko w jednym miejscu.

Zgłoszenia
Tworzenie zgłoszenia

LiveAgent automatycznie przekształca komunikację firmową do zgłoszeń. W dowolnym momencie możesz łatwo znaleźć i przejrzeć historię każdej komunikacji między Tobą a Twoim klientem. LiveAgent przechowuje pełną historię komunikacji bez żadnych ograniczeń.

Numer referencyjny zgłoszenia (ID)

Każde zgłoszenie posiada unikalny numer referencyjny (ID), który pomoże Ci szybko zlokalizować, dodać lub przekazać status sprawy lub prośby użytkownika.

Zgłoszenia
ID zgłoszenia

Fazy zgłoszenia

Zgłoszenie może przybierać różne stany. Najpierw jest oznaczone jako “nowe”. Po udzieleniu odpowiedzi jest oznaczane jako „z odpowiedzią”. Gdy klient ponownie odpowie, zgłoszenie zostanie oznaczone jako „otwarte”.

Przykład fazy zgłoszenia LiveAgent
Przykład fazy zgłoszenia

Automatyczna dystrybucja zgłoszeń

Upewnij się, że agenci nie są przeciążeni. Określ, ile zgłoszeń, czatów i połączeń telefonicznych agent może obsłużyć. Automatycznie zmieniaj agentów dostępnych przy telefonie, ustaw czas na przerwę, żeby mogli odpocząć, gdy tego potrzebują.

Zasady routingu i eskalacji

Przypisz zgłoszenia na dowolnym etapie ich życia do poszczególnych agentów lub całych działów. Ustaw własne zasady i kryteria dystrybucji zgłoszeń na podstawie parametrów, wydarzeń lub warunków czasowych.

Przypisywanie, odpowiedzialność i przekazywanie zgłoszeń

Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Możesz przypisać zgłoszenie do innego działu lub nawet do indywidualnego agenta. Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nie będzie więcej niedomówień.

Zgłoszenie LiveAgent - zmiana przypisania
Przypisywanie zgłoszenia

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.