Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Genesys?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Genesys na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

LiveAgent to internetowe rozwiązanie help desk powalające na zapewnianie wyjątkowych doświadczeń klientom. Zabierz swoją obsługę klienta na wyższy poziom z ponad 175 funkcjami i konfigurowalnymi narzędziami help desk takimi jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, funkcje call center oraz baza wiedzy.

LiveAgent oferuje też integracje mediów społecznościowych z Facebookiem, Twitterem Instagramem, aby pomóc Ci lepiej dbać o klientów w mediach społecznościowych.

Popraw zarządzanie relacjami z klientem i zacznij pomagać swoim klientom z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu czatu lub rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny. Bez żadnych zobowiązań i bez podawania danych karty kredytowej.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Genesys kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentGenesys
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak✅Tak
Połączenia wideo✅Tak✅Tak
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak❌Nie
LiveAgent proactive chat invitation

Najszybsze oprogramowanie do czatu

Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej ilości odwiedzających Twojej strony internetowej? Rozmawiaj z klientami szybciej dzięki najszybszemu widżetowi czatu na rynku, który wyświetla wiadomości w jedynie 2,5 sekundy.

Nasz widżet czatu posiada zaawansowane funkcje, dzięki którym jest odpowiednim rozwiązaniem dla każdej firmy. Wykorzystaj proaktywne zaproszenia do czatu lub podgląd pisania w czasie rzeczywistym i pomagaj klientom szybciej.

Użyj monitorowania odwiedzających, aby zbierać informacje takie jak historia klienta, odsyłacz do strony czy geolokalizacja, aby ułatwić przepływ pracy.

Odkryj najszybszy czat na żywo

Jedno oprogramowanie agenta z odpowiednim zestawem narzędzi

Bez odpowiednich narzędzi codzienna praca z klientami może stanowić trudne zadanie. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?

Jeden połączony obszar roboczy agenta oferuje niezawodny system zgłoszeń, który pozwala na obsługiwanie całej komunikacji z jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Połącz swoje konta e-mail, Facebooka, Twittera, Instagrama, Vibera, WhatsAppa, skonfiguruj call center z opcjami wideo połączeń i utwórz bazę wiedzy pełną przydatnych treści, aby jak najlepiej wykorzystać wielokanałowe możliwości oferowane przez LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Każde potrzebne narzędzie w jednym miejscu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Świetne funkcje nie muszą być drogie

Popraw segmentację klientów z tagami, notatkami oraz grupami kontaktów, jednocześnie zwiększając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom oraz funkcjom grywalizacji.

Wysyłaj zbiorowe e-maile, twórz szablony wiadomości lub zintegruj inne aplikacje, których używasz, żeby dbać o zadowolenie klientów. Weź pod uwagę rozmiar swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie. Nie musisz rujnować swojego budżetu, aby zamieniać odwiedzających w zadowolonych klientów.

Oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być drogie i LiveAgent jest tego dowodem. Śmiało, sprawdź nasze ceny. Wybierz, czy chcesz, by LiveAgent był oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcją czatu, kompleksowym call canter, czy prostym systemem obsługi zgłoszeń dla wsparcia klienta poprzez e-mail.

Dołącz do innych firm, które przeszły na LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Czas spróbować czegoś nowego!

Zapoznaj się z LiveAgent i przekonaj się, czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy. Wypróbuj nasz czat na żywo, system zgłoszeń, bazę wiedzy oraz inne funkcje zupełnie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby zacząć 14-dniowy, darmowy okres próbny.

Bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowej. Obiecujemy!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Genesys
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Czy prowadzisz obsługę klienta z poziomu konta e-mail Google? Przejdź do LiveAgent i zapewnij doskonałe wsparcie klientów.

    Migracja z Gmail?

    Klienci wyrażają entuzjazm i zadowolenie z LiveAgent, które przyspiesza komunikację, poprawia obsługę klienta i zwiększa satysfakcję oraz sprzedaż. Jest to doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

    Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

    Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

    Artykuły wskazują, że obsługa klienta jest kluczowym elementem sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, ale preferowane jest interakcja z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta, które oferuje wysokiej jakości wsparcie techniczne.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x