Szukasz alternatywy dla Gist?

Czy chciałbyś położyć większy nacisk na obsługę klienta za pomocą dedykowanego oprogramowania? LiveAgent to właściwy wybór.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie zapewniające obsługę klienta. Oferuje wiele funkcji i ponad 175 integracji za rozsądną cenę.

Osoba, która wybiera jedno z dwóch rozwiązań

Skuteczna alternatywa dla Gist

Jeśli chodzi o zapewnienie doskonałej obsługi klienta, niezawodne i dobrze znane oprogramowanie jest koniecznością. LiveAgent to po prostu świetny program pomocy technicznej, który zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta i zarządzania.

LiveAgent ma wszystko – e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, media społecznościowe, wsparcie call center i bazę wiedzy, a także inne funkcje i integracje. Nie trać czasu na zawodne oprogramowanie. Przejście na LiveAgent jest bardzo łatwe.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest istotną częścią obsługi klienta, jeśli chcesz, aby klienci szybko kontaktowali się z Tobą z Twojej witryny.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz otrzymać nic szybszego niż to. Wszystko, co musisz zrobić, to przygotować się na przychodzące wiadomości.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Rosnący trend większej produktywności

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Worek pieniędzy i moneta z dolarem

Bardziej przystępny cenowo

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogate funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie bardzo proste.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Zapewnia wsparcie telefoniczne

Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą na bardziej osobistym poziomie. Utworzenie własnego wirtualnego centrum obsługi telefonicznej jest łatwe i zajmuje tylko kilka minut.

Możesz podłączyć swoją przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt i odbierać połączenia tak samo, jak przez telefon. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie, więc nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców.

Chcesz zapewnić lepsze wsparcie?

Nie zadowalaj się byle czym, wybierz jedną z najlepszych opcji. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia, funkcje i integracje za rozsądną cenę. Możesz wybrać jeden z trzech planów cenowych, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebujesz. A jeśli to nie wystarczy, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez przepłacania. Dostajesz dokładnie to, za co płacisz, bez dodatkowych opłat i bez obaw o zrujnowanie budżetu.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi dostępnymi opcjami cenowymi.

Gotowy/a na przejście do LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.