Szukasz alternatywy dla Gmaila?

Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych i najczęściej używanych usług pocztowych. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowej pamięci, przycisku cofania wysyłania, a także dodatkowych przydatnych funkcji, takich jak tagi lub foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie pocztowe dla osób fizycznych. Dzięki temu wszystko jest nieskazitelne i uporządkowane.

Jednak w przypadku korzystania z Gmaila dla firm – szczególnie do obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Niestety Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową ani przeglądu pulpitu nawigacyjnego dla wielu agentów. Są to obie podstawowe cechy obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojego działu wsparcia, LiveAgent może być dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Skuteczne funkcje pomocy technicznej

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swoich firm, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma ponad 179 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji . Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji analitycznych i raportowania, funkcji grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent wpłynąć na to, abyś mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i uzyskaj następujące korzyści:

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Zwiększona satysfakcja klientów

LLiveAgent zwiększa satysfakcję klientów &
poprawia współczynniki konwersji.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Poprawa produktywności Twoich agentów

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Punkt kontaktowy

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Stoper

Krótsze czasy odpowiedzi

Funkcje Tcketing pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

odznaki

Funkcje pomocy technicznej, które ułatwiają obsługę klienta

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne do skutecznej obsługi klienta.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent

Wykorzystaj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwodostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. uniwersalna skrzynka odbiorcza oferowana przez LiveAgent właśnie to robi.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i opracowywane przez wszystkich agentów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele innych więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.

Wykorzystaj hybrydowy strumień ticketowy

Jeśli szukasz alternatywy dla Gmaila dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketowy, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketowy sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo niezależnie od kanału komunikacji, z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie klientów różnych kanałów kontaktu klienta, które zawsze pozostają na tym samym tickecie hybrydowym. W ten sposób wszystkie ważne informacje o klientach i ich problemach są na wyciągnięcie ręki.

Zgłoszenia email
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketingi automatyzację, która pozwala nam zapewnienie naszym klientom wyjątkowego wsparcia.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne
Potężna automatyzacja i raportowanie

Automatyzuj zadania, aby zaoszczędzić czas

Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy unique automation rules zgodnie z potrzebami biznesowymi.

Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, wydarzeniu lub warunku czasowym.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla Gmaila dla Twojej firmy, korzystając z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.

Wzmocnij obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Gmaila. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy obsługi klienta. Dzięki LiveAgent jest to łatwe. Zacznij swój darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

LiveAgent usuwa problemy z obsługą klienta

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości odpowiedzi”. Statista

Media społecznościowe zintegrowane z oprogramowaniem pomocy technicznej

72% konsumentów postrzega konieczność wyjaśniania swojego problemu wielu osobom jako kiepską obsługę klienta Badania wymiarowe

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy po zaledwie jednym przypadku złej obsługi klienta. American Express

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w swoje poprzednie zobowiązania”. Microsoft

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.