Szukasz alternatywy dla Gmail?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Gmail na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojej internetowej poczty elektronicznej?

Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych, powszechnie używanych usług poczty elektronicznej. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowego miejsca na dane, przycisku cofania wysyłania oraz dodatkowych, przydatnych funkcji takich jak odkładanie, tagi czy foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie dla poczty elektronicznej dla osób indywidualnych. Sprawia, że wszystko jest przejrzyste i zorganizowane.

Jednak jeśli chodzi o używanie Gmail w celach biznesowych – a zwłaszcza dla obsługi klienta – pojawiają się ograniczenia. Niestety, Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z wielokanałowymi integracjami ani panelu współdzielonego przez wielu agentów. Obie te funkcje są podstawowymi funkcjami obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla Twojego zespołu wsparcia, LiveAgent może być odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Importuj swoje wiadomości e-mail do LiveAgent i korzystaj z naszego
wielokanałowego rozwiązania dla obsługi klienta

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Potężne funkcje help desk

Weź pod uwagę LiveAgent jako alternatywę Gmail dla swojej firmy. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji help desk i ponad 40 integracji. Wykorzystaj potężne funkcje analityki i raportowania, grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent rozprawić się z najtrudniejszymi zadaniami, a Ty skup się na budowaniu wartościowych relacji z klientami.

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zacznij używać uniwersalnej skrzynki odbiorczej w swojej firmie i ciesz się następującymi korzyściami:

Większa satysfakcja klientów

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Poprawa produktywności Twoich agentów

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Punkt kontaktu

Twój zespół obsługi klienta może rozwiązywać wszystkie zapytania klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy kompleksowe wsparcie przy migracji z większości popularnych rozwiązań help desk.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Wykorzystaj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Idealne oprogramowanie obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwo dostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać wielokanałowe integracje i zapewniać dodatkowe funkcje help desk takie jak automatyzacja. To właśnie oferuje uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki odbiorczej. Pozwala na wysyłanie i otrzymywanie wiadomości z wielu kanałów takich jak e-mail, czat na żywo, media społecznościowe czy nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę współdzielenia konta czy monitorowania urządzenia. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie przekazywane do panelu LiveAgent, tak aby wszyscy agenci mogli je zobaczyć oraz na nie odpowiedzieć.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza pozwala Ci dodawać tagi, przypomnienia, wewnętrzne notatki, automatycznie przypisywać zgłoszenia określonym działom lub agentom i wiele więcej. Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla swojego biznesu, weź pod uwagę LiveAgent.

Wykorzystaj hybrydowy system zgłoszeń

Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla swojego biznesu, weź pod uwagę LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy system zgłoszeń, który jest kluczową funkcją oprogramowania obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy system obsługi zgłoszeń sprawia, że wszystkie zgłoszenia wyglądają tak samo, niezależnie od kanału komunikacji, z którego pochodzą. System zgłoszeń pozwala na śledzenie ścieżki klientów na różnych kanałach, jednak wszystkie ich zapytania zawsze zamieniane są w takie samo hybrydowe zgłoszenie. Dzięki temu zawsze masz dostęp do wszystkich ważnych informacji o Twoich klientach i ich problemach.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatyzuj zadania, aby oszczędzać czas

Automatyzacja jest funkcją kluczową dla obsługi klienta, ponieważ pomaga zaoszczędzić wiele czasu. Pozwala na automatyzację zwykłych zadań, tworzenie przepływów pracy oraz spersonalizowanych reguł automatyzacji dostosowanych do potrzeb Twojego biznesu.

Na przykład, reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) poszczególnym agentom lub działom. Ty musisz jedynie wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą działać w oparciu o dowolny parametr zgłoszenia, zdarzenie lub warunek czasowy.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą Gmail dla Twojej firmy z naszym darmowym, 14-dniowym okresem próbnym. Nie wymagamy karty kredytowej. 

Popraw swoją obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego to świetna alternatywa dla Gmail. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei oraz Uniwersytet Oksfordzki i zapewniaj obsługę klienta światowej klasy. Z LiveAgent to proste. Rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent rozwiązuje problemy z obsługą klienta

Slow customer support

12% Amerykanów za główny powód frustracji spowodowanej obsługą klienta uznaje „brak prędkości”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% konsumentów uważa wyjaśnianie swojego problemu wielu osobom za złą obsługę klienta. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Migracja klientów

Jedna trzecia klientów twierdzi, że rozważyliby zmianę firmy już po pierwszym incydencie ze złą obsługą klienta. American Express

Brak przejrzystości

72% konsumentów mówi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują od agentów, by „wiedzieli, kim są, co zakupili i znali ich wcześniejsze sprawy”. Microsoft

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Chcesz porównać nas z innymi rozwiązaniami?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Gmail
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    Firma Kim oferuje nagrody, certyfikaty i program lojalnościowy. Mają również blog, centrum wsparcia i możliwość zapytań ofertowych.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x