Szukasz alternatywy dla Gorgias?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Gorgias na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Chcesz być bliżej swoich klientów i sprzedawać więcej dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu obsługi klienta? Gorgias jest świetny, ale znasz już LiveAgent?

Zwiększ satysfakcję klientów z oprogramowaniem, które Cię nie zawiedzie. Wykorzystaj w pełni swój system obsługi zgłoszeń, czat na żywo i bazę wiedzy z LiveAgent. Ciesz się licznymi funkcjami i integracjami, takimi jak Shopify, media społecznościowe takie jak Instagram, Facebook Messenger czy Twitter. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, dlaczego jesteśmy odpowiednim wielokanałowym oprogramowaniem dla Twojej obsługi klienta.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

3 powody, dla których LiveAgent jest najlepszą alternatywą do Gorgias

Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent

Wyższy zwrot z inwestycji

Budowanie lepszych relacji z klientami prowadzi do lepszej bazy klientów i wyższych dochodów.

Oszczędzaj czas i pieniądze

Funkcje takie jak analityka, intuicyjny system zarządzania i system obsługi zgłoszeń pomagają Ci lepiej zarządzać swoimi zasobami.

Lepszy przepływ pracy

Wykorzystuj narzędzia takie jak media społecznościowe, świetny system obsługi zgłoszeń, baza wiedzy i więcej dla lepszego przepływu pracy i niezawodnej, wielokanałowej obsługi klienta.

Gorgias kontra LiveAgent w skrócie

FunkcjeLiveAgentGorgias
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak✅Tak
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak

Najszybszy widżet czatu na żywo na rynku

Traktujemy to poważnie. Ciężko pracowaliśmy, aby doszlifować nasz widżet czatu na żywo i było warto. To najszybszy widżet czatu na żywo, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy.

Teraz możesz cieszyć się naprawdę szybkim czatem do obsługi klienta. Wykorzystaj czat na żywo LiveAgent, aby zapewniać superszybkie wsparcie, na którym mogą polegać Twoi klienci – nieważne, czy używasz Shopify, czy nawet samodzielnie prowadzisz swój własny sklep. Czat na żywo może z łatwością zamienić odwiedzających Twoją witrynę w klientów.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Zobacz nasz czat na żywo w akcji

Lepiej sprawdzić, co potrafi alternatywne oprogramowanie do obsługi klienta. Zobacz nasz czat na żywo w akcji i zadecyduj, czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Zachęcamy też do sprawdzenia naszego kanału. Mamy filmy prezentujące nasze narzędzia i funkcje help desk, takie jak funkcja call center, menu głosowego (IVR), a już wkrótce wiele innych.

Oprogramowanie do obsługi klienta i doskonałe doświadczenie klientów

Firma z oprogramowaniem obsługi klienta powinna dawać przykład, zapewniając najlepszą obsługę klienta. Zadowolony zespół wsparcia klienta używa oprogramowania help desk, które gwarantuje doskonałe doświadczenie klienta.

Dlatego zapewniamy naszym klientom wsparcie 24/7. Po prostu wybierz kanał, czy to telefon, wiadomość w mediach społecznościowych, czy baza wiedzy – my jesteśmy do Twojej dyspozycji.

get inspired

Tak wygląda doskonałe doświadczenie klienta

LiveAgent kontra Gorgias – porównanie recenzji

LiveAgent vs Gorgias comparison

Prawidłowe na dzień 16/9/2020 r.

increase availability

Wypróbuj za darmo już dzisiaj

Przenieś się z Gorgias do naszego oprogramowania obsługi klienta i wypróbuj nasze zaawansowane funkcje takie jak baza wiedzy, call center czy integracja mediów społecznościowych i Shopify.

Skorzystaj z darmowego, 14-dniowego okresu próbnego bez żadnych zobowiązań czy podawania danych karty kredytowej. Chcemy pokazać Ci, że jesteśmy odpowiednim oprogramowaniem obsługi klienta dla Twojej firmy. Popraw doświadczenia swoich klientów z LiveAgent już dziś.

Chcesz porównać nas z alternatywnym oprogramowaniem?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Gorgias
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

    Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla obsługi klienta, integracje, wsparcie 24/7 i darmowy plan. Zadowoleni klienci to najlepsza rekomendacja.

    LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

    Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x