Szukasz alternatywy dla Groove?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Groove na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Groove to świetne oprogramowanie, które zyskało popularność, dokumentując rozwój swojej firmy na ich popularnym bloku. Groove jest prosty w użyciu i konkurencyjny cenowo. Jednak jeśli szukasz alternatywy dla Groove, weź pod uwagę LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie oznacza świetną obsługę klienta. Dlatego stworzyliśmy bogate w funkcje oprogramowanie help desk, które pomaga zwiększyć produktywność Twojego zespołu obsługi klienta, zwiększyć satysfakcję klientów i jednocześnie zaoszczędzić pieniądze.

LiveAgent obsłużył ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich w zapewnianiu obsługi klienta światowej klasy. Z nami to proste.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Groove kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentGroove
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak❌Nie
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Person deciding between two solutions

Potężna alternatywa dla Groove

Wybór najkorzystniejszej oferty jest kluczowy, gdy szukasz oprogramowania help desk. Groove oferuje trzy podstawowe pakiety. LiveAgent oferuje cztery podstawowe pakiety w konkurencyjnych cenach, jak również dodatkowe funkcje takie jak integracje mediów społecznościowych. Jeśli szukasz bogatej w funkcje alternatywy dla Groove, weź pod uwagę LiveAgent. Oferujemy hybrydowy system zgłoszeń, współdzieloną, wielokanałową skrzynkę odbiorczą oraz funkcje analityki automatyzacji, grywalizacji i wiele więcej! Z LiveAgent dostajesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś z naszym 14-dniowym okresem próbnym. Nie wymagamy karty kredytowej.

Najszybszy widżet czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Groove, a prędkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być odpowiednim wyborem dla Ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widżetem czatu na rynku – wyświetla wiadomości jedynie w 2,5 sekundy.

Szybki widżet czatu to świetny sposób na skuteczne zamienianie odwiedzających Twoją witrynę w klientów. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających stron internetowych dokonało zakupu po użyciu czatu na żywo.

The fastest live chat on the market

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych alternatyw

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Pełen przydatnych funkcji

Dzięki ponad 179 funkcjom help desk zapewnianie obsługi klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzykowe. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach (niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzykowe widżety. Nie pozwól, by obcy język stanowił barierę między Tobą a Twoimi klientami. Możesz liczyć na naszą pomoc.

Zasługujesz na najlepsze

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk w 2020 roku. Dlatego to świetna alternatywa dla Groove. LiveAgent pomaga zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu Ty możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu wartościowych relacji z klientami.

Ready to switch to LiveAgent

Prównanie LiveAgent i Groove

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do Groove na podstawie opinii klientów na portalu Capterra

comparison between LiveAgent and Groove

Aktualne na dzień 28.1.2020 r.

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Chcesz porównać nas z innym oprogramowaniem?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Groove
    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    Firma Kim oferuje nagrody, certyfikaty i program lojalnościowy. Mają również blog, centrum wsparcia i możliwość zapytań ofertowych.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

    Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.

    Czy masz zgłoszenie dotyczące wielu problemów? Podziel zgłoszenie na dwa lub więcej i pozwól różnym agentom zajmować się oddzielnymi problemami klientów.

    Zgłoszenia dzielone

    LiveAgent oferuje bogate funkcje, takie jak podział klientów, czat na żywo i monitorowanie interakcji. Narzędzie umożliwia rozwiązanie wielu problemów klienta, dzięki funkcji dzielenia zgłoszenia. Platforma zapewnia wsparcie dla wielu języków i samoobsługę klienta, obniżając koszty wsparcia.

    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x