Szukasz alternatywy dla HappyFox?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą HappyFox na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

HappyFox to świetne oprogramowanie do obsługi klienta z funkcjami systemu zgłoszeń, zarządzaniem wiedzą i intuicyjnym interfejsem. Jednak jeśli szukasz alternatywy dla HappyFox, weź pod uwagę LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie oznacza świetną obsługę klienta. Dlatego stworzyliśmy bogate w funkcje oprogramowanie help desk, które pomaga zwiększyć produktywność Twojego zespołu obsługi klienta, zwiększyć satysfakcję klientów i jednocześnie zaoszczędzić pieniądze. Odkryj potężną uniwersalną skrzynkę odbiorczą, funkcje automatyzacji, hybrydowy system zgłoszeń, funkcje raportowania i wiele więcej.

LiveAgent obsłużył ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich w zapewnianiu obsługi klienta światowej klasy. Z nami to proste.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

HappyFox kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHappyFox
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak✅Tak
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Person deciding between two solutions

Potężna alternatywa dla HappyFox

LiveAgent łączy w sobie uniwersalną skrzynkę odbiorczą, hybrydowy system zgłoszeń, automatyzację, analitykę, raportowanie oraz funkcje grywalizacji. Jest też wielojęzyczny. LiveAgent jest dostępny w 43 tłumaczeniach (niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widżety.

Zagwarantuj swojej obsłudze klienta wsparcie, którego potrzebuje z LiveAgent już dziś.

Najszybszy widżet czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla HappyFox, a prędkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widżetem czatu na rynku – wyświetla wiadomości jedynie w 2,5 sekundy.

Szybki widżet czatu to świetny sposób na skuteczne zamienianie odwiedzających Twoją witrynę w klientów. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających stron internetowych dokonało zakupu po użyciu czatu na żywo. To dlatego, że dzięki czatowi klienci mogą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania przed dokonaniem zakupu.

The fastest live chat on the market

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych alternatyw

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Pełen przydatnych funkcji

Dzięki ponad 179 funkcjom help desk zapewnianie obsługi klienta będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Do more customer support for less money

Więcej za mniej z LiveAgent

Wybór najkorzystniejszej oferty jest kluczowy, gdy szukasz oprogramowania help desk. Jeśli potrzebujesz konkurencyjnej alternatywy dla HappyFox, weź pod uwagę LiveAgent. Nasze oprogramowanie pozwala zwiększyć produktywność zespołu obsługi klienta oraz satysfakcję klientów, jednocześnie oszczędzając pieniądze. Wypróbuj LiveAgent już dziś. Z LiveAgent dostajesz więcej za mniej.

Dlaczego nie spróbować czegoś lepszego?

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk w 2020 roku. Dlatego to świetna alternatywa dla HappyFox. LiveAgent pomaga zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu Ty możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu wartościowych relacji z klientami.

Ready to switch to LiveAgent

Porównanie LiveAgent z HappyFox

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do Groove na podstawie opinii klientów na portalu Capterra

comparison between LiveAgent and HappyFox

Aktualne na dzień 01/23/2020 r.

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla HappyFox

Porównaj nas z innym oprogramowaniem help desk

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla HappyFox
    Poznaj i zaimplementuj 15 najlepszych praktyk dotyczących pomocy technicznej, takich jak; Help Desk Metrics, aby zapewnić jeszcze lepszą obsługę klienta.

    Najlepsze praktyki pomocy technicznej

    Umowy SLA są kluczowe dla zarządzania wydajnością pomocy technicznej, a portal samoobsługowy klienta może zmniejszyć obciążenie agentów. Automatyzacja procesów i dedykowane grupy pomocy technicznej również poprawiają obsługę klienta. Integracje zewnętrznych firm mogą również zwiększyć efektywność działu pomocy IT.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

    Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

    Artykuły wskazują, że obsługa klienta jest kluczowym elementem sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, ale preferowane jest interakcja z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta, które oferuje wysokiej jakości wsparcie techniczne.

    LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepszym oprogramowaniem stworzonym do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. LiveAgent to najczęściej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych w 2019 roku.

    Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych

    Współczesna obsługa klienta wymaga rozwiniętych umiejętności miękkich i profesjonalnej komunikacji. LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania, integracje i wsparcie techniczne, zgodne z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Dzięki temu jest idealnym narzędziem dla instytucji rządowych i firm, które cenią sobie wysoką jakość obsługi klienta.

    LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

    Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x