Szukasz alternatywy dla Help Scout?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Help Scout na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Jeśli szukasz potężnej alternatywy dla Help Scout, LiveAgent to świetny wybór. Nieograniczona ilość skrzynek odbiorczych i ponad 175 funkcji help desk zapewnią Ci najlepsze warunki do zapewniania doskonałej obsługi klienta.

Przenieś się z Help Scout do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy pomoc w migracji z Help Scout, która przeniesie wszystkie Twoje dane z Help Scout do LiveAgent. Migracja jest darmowa i zajmuje jedynie 5 minut.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Help Scout kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHelp Scout
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak✅❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak❌Nie
Person deciding between two solutions

Potężna alternatywa dla Help Scout

Pomagaj swoim klientom poprzez e-mail, czat na żywo, telefonmedia społecznościowe oraz portal klienta i zarządzaj wszystkimi zapytaniami w jednym miejscu. Nieograniczona ilość skrzynek odbiorczych, automatyzacja, reguły, przyciski czatu i ponad 175 funkcji obsługi zgłoszeń czekają na Ciebie w LiveAgent.

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach (niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widżety. Nie pozwól, by obce języki stanowiły barierę między Tobą a Twoimi klientami. Z nami to proste.

Multilingual support in LiveAgent

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Przekonaj się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych alternatyw

Większa satysfakcja

LiveAgent pomaga zwiększyć satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Większa wydajność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów.

Bogaty w funkcje

Z ponad 175 funkcjami help desk obsługa klienta jest łatwiejsza niż kiedykolwiek.

The fastest live chat on the market

Najszybszy widżet czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Help Scout, a prędkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być odpowiednim wyborem dla Ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widżetem czatu na rynku – z prędkością wyświetlania wynoszącą zaledwie 2,5 sekundy.

Szybki widżet czatu to świetny sposób na zamienienie odwiedzających witrynę w klientów. Według raportu eMarketer 35% więcej ludzi dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. To dlatego, że klienci uzyskali błyskawiczną odpowiedź na swoje pytanie przed dokonaniem zakupu.

Dlaczego LiveAgent?

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk, dlatego to świetna alternatywa dla Help Scout.

Dzięki naszemu wsparciu 24/7 oraz darmowej pomocy przy konfiguracji Twoje nowe oprogramowanie do obsługi klienta może być gotowe w zaledwie kilka minut. Zmniejsz swój średni czas odpowiedzi na zapytania klientów. Rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny i porównaj LiveAgent z Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

Porównanie LiveAgent i Help Scout

Sprawdź i porównaj opinie na nasz temat na podstawie recenzji klientów na G2

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

Poprawne na dzień 12/18/2019 r.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Porównaj nas z innym oprogramowaniem

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Help Scout
    Kluczowym aspektem wdrażania użytkowników klienta jest proces przed, w trakcie i po zakupie. Dowiedz się więcej dzięki przykładom wprowadzającym użytkowników.

    Obsługa klienta — onboarding użytkowników

    Wdrażanie użytkowników zapewnia wartościowe kroki w podróży, łącząc materiały marketingowe z rzeczywistością użytkowania. Listy kontrolne i wsparcie w aplikacji pomagają zwiększyć wartość dla klientów.

    Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

    Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

    LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Chcesz przenieść się z Olark do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 w zapewnianiu światowej klasy wsparcia.

    Przenosisz się z Olark?

    Importuj kontakty, agentów i profile administratorów, przyspiesz komunikację z klientami i popraw relacje dzięki LiveAgent. Bezpłatna migracja z Olark dostępna.

    Marka to nie tylko logo. To idzie w parze z dobrym świadczeniem usług, świetną obsługą klienta, a także wyjątkowym designem i wspaniałym marketingiem.

    Marka

    Marka to obietnica skierowana do klienta, która można budować poprzez media społecznościowe i doskonałą obsługę klienta. LiveAgent oferuje narzędzia do zwiększenia sprzedaży i poprawy jakości obsługi.

    LiveAgent to świetna alternatywa dla Kustomera z przystępnymi cenami, świetnym systemem obsługi zgłoszeń i obsługą wielu kanałów komunikacji.

    Alternatywa Kustomer - LiveAgent

    Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x