Szukasz alternatywy dla Helprace?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Helprace na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Zwiększ satysfakcję klientów z odpowiednią alternatywą dla oprogramowania obsługi klienta Helprace. Niezawodny system obsługi zgłoszeń, baza wiedzy, czat na żywo czy obsługa mediów społecznościowych – LiveAgent ma narzędzia, które pomogą Ci zapewniać wyjątkowe wsparcie klienta i zwiększyć produktywność agentów.

Przeczytaj więcej o naszym intuicyjnym rozwiązaniu dla obsługi klienta i przekonaj się, dlaczego jesteśmy odpowiednią alternatywą Helprace dla Twojej firmy.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Korzyści płynące z przeniesienia się do LiveAgent

Większy zwrot z inwestycji

Zamieniaj odwiedzających Twoją stronę internetową w klientów i zwiększ swoje przychody.

Oszczędzaj czas i pieniądze

Oszczędzaj czas i pieniądze z rozwiązaniem help desk, które posiada wszystkie narzędzia, których potrzebujesz.

Większa produktywność agentów

Świetne narzędzia, funkcje i integracje, z którymi możesz więcej.

Helprace kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHelprace
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak✅Tak
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
liveagent tools

Osiągaj więcej z odpowiednimi narzędziami

Helprace stworzyło dobry produkt, ale nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla każdej firmy. Właśnie dlatego warto wybrać niezawodną alternatywę oprogramowania help desk dla Twojej firmy. LiveAgent może pomóc Twojemu zespołowi obsługi klienta.

Mówimy tu o świetnym systemie obsługi zgłoszeń, najszybszym widżecie czatu na żywo oraz obsłudze mediów społecznościowych takich jak Messenger, Instagram, WhatsApp i Viber. Do tego call center i baza wiedzy – oferujemy wszystkie narzędzia potrzebne do zapewniania najlepszej obsługi klienta. Chcesz zobaczyć nasze narzędzia w akcji? Po prostu kliknij poniższy przycisk i je wypróbuj.

Zapoznaj się z naszymi narzędziami

Błysawicznie szybki czat na żywo

Szybki czat na żywo to jedno z najprzydatniejszych narzędzi oprogramowania help desk. Oferujemy najszybszy widżet czatu na żywo, z prędkością wyświetlania wynoszącą jedynie 2,5 sekundy. Jest też pełen innych pomocnych funkcji, takich jak podgląd pisania w czasie rzeczywistym oraz monitorowanie strony internetowej, aby zapewniać więcej informacji agentom obsługi klienta.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Spójrz na demo czatu na żywo

Zobacz wideo prezentujące nasz czat na żywo i przekonaj się, co potrafi. Zachęcamy też do przejrzenia naszego kanału na YouTube i zobaczenia filmików prezentujących inne funkcje.

Najlepsze doświadczenie klienta

Aby stworzyć świetne oprogramowanie do obsługi klienta, musieliśmy zrozumieć, jak zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom. Myślimy, że nam się to udało i próbujemy być przykładem doskonałego zespołu obsługi klienta.

Oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7. Możesz skontaktować się z nami, kiedy tylko tego potrzebujesz – zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. Możesz użyć czatu na żywo, wysłać nam e-mail, zadzwonić do nas, wybór należy do Ciebie. Staramy się zapewniać wyjątkową obsługę, żeby umożliwić to też Tobie. Chcesz zasilić szeregi naszych zadowolonych klientów? Kliknij poniższy przycisk.

get inspired

Co nasi klienci mówią o LiveAgent

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Czas wypróbować alternatywę dla Helprace!

Kliknij poniżej, aby rozpocząć darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś. Bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowych, po prostu poznaj oprogramowanie do obsługi klienta LiveAgent.

Porównaj nas z innym oprogramowaniem help desk

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Helprace
    Nie martw się o wysyłanie wielu odpowiedzi. LiveAgent pokazuje, kto przegląda zgłoszenie i odpowiada na zgłoszenia, aby zapobiec kolizji agenta.

    Wykrywanie kolizji agentów

    LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące wsparcie na czacie, narzędzia i obsługę w czasie rzeczywistym. Skupia się na potrzebach millenialsów i małych firm.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.

    Wsparcie w aplikacji

    Wsparcie w aplikacji umożliwia klientom łatwiejszy kontakt z zespołem pomocy technicznej. Oferuje wiele kanałów komunikacji, integrację z Twitterem i rozwiązania o przystępnych cenach. LiveAgent zapewnia obsługę wielokanałową, wsparcie klienta 24/7 i program lojalnościowy.

    Darmowe narzędzie czatu na żywo od LiveAgent pozwoli Ci na swobodną komunikację oraz zamieni odwiedzających w klientów. Skorzystaj z najszybszego widgetu czatu.

    Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje alternatywę dla Samange i Freshcaller, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową. Wsparcie w aplikacji oraz darmowe narzędzie czatu na żywo to kluczowe elementy udanego biznesu. Integracja z Twitterem zapewnia rozwiązanie o przystępnych cenach.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x