Szukasz alternatywy dla Helpshift?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Helpshift na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Helpshift to świetne narzędzie, ale nie każde świetne narzędzie to odpowiedni wybór dla Twojego biznesu. Możliwe, że właśnie dlatego szukasz dobrej alternatywy dla Helpshift. Znasz już LiveAgent?

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta dla firm o wszystkich rozmiarach czy branżach. Zwiększ zaangażowanie swoich klientów, otrzymuj lepsze opinie i popraw swoją obsługę klienta z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, by dowiedzieć się więcej o naszym systemie obsługi zgłoszeń oraz innych przydatnych narzędziach i funkcjach.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

3 korzyści płynące z przejścia na LiveAgent

Zwiększona satysfakcja

Zwiększ satysfakcję klientów z naszym widżetem czatu i innymi funkcjami na Twojej stronie internetowej

Większe zaangażowanie klienta

Bądź bliżej swoich klientów z proaktywnymi funkcjami

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent nie zrujnuje Twojego budżetu, ceny są uczciwe i przejrzyste. Używaj tylko tego, czego potrzebujesz, by zapewniać wsparcie klientom

Helpshift kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHelpshift
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
increase availability

Alternatywa dla Helpshift, która Cię nie zawiedzie

Helpshift jest naprawdę świetne. Jednak konkurencja istnieje nie bez powodu i możliwe, że chcesz przejść na oprogramowanie help desk, które bardziej Ci odpowiada. Właśnie dlatego chcemy opowiedzieć Ci o LiveAgent.

LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia w jednym rozwiązaniu dla obsługi klienta. To oprogramowanie help desk w chmurze zawiera niezawodny system obsługi zgłoszeń, superszybki czat, bazę wiedzy, call center, a nawet obsługę kanałów mediów społecznościowych takich jak Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp czy Viber. Z oprogramowaniem obsługi klienta poprzez media społecznościowe LiveAgent możesz mieć pewność, że zawsze będziesz częścią rozmowy swoich klientów. Wszystko obsługujesz wygodnie z jednego panelu, gdzie możesz monitorować wszystkie kanały. Zapewnianie świetnej obsługi klienta, ze wszystkimi narzędziami w jednym oprogramowaniu obsługi zgłoszeń, nigdy nie było prostsze.

Zestaw narzędzi LiveAgent

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent z dumą oferuje swoim klientom superszybki widżet czatu. To najszybszy czat na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Teraz możesz błyskawicznie pomagać swoim klientom.

Czat na żywo może zdziałać cuda dla Twojego wsparcia klienta. Zamieniaj odwiedzających Twojej strony internetowej w klientów, wysyłając im zaproszenia do czatu. Zobacz, co piszą, zanim wyślą wiadomość z funkcją podglądu pisania na żywo. Zapewniaj szybką pomoc i informacje i spełniaj potrzeby klientów z naszym oprogramowaniem obsługi zgłoszeń.

Wypróbuj czat na żywo
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Zobacz nasz czat w akcji

Dowiedz się, jak działa nasz czat i jak możesz go wykorzystać w tym wideo.

Zachęcamy też do przejrzenia kanału LiveAgent na YouTube, aby znaleźć więcej filmów o narzędziach i funkcjach naszego oprogramowania do obsługi klienta

Zyskaj satysfakcję z odpowiednim narzędziem wsparcia

Aby pracować w świetnym centrum obsługi klienta i zarządzać nim oraz otrzymywać dobre opinie, musisz być zadowolony ze swojego oprogramowania help desk. Dlatego poza podstawowymi funkcjami potrzebujesz też świetnego doświadczenia klienta.

LiveAgent oferuje wsparcie 24/7 wszystkim swoim klientom i poza naszym narzędziem dostarczamy też kompletne doświadczenie klienta. Używamy tych samych narzędzi, co ty, więc wiesz, czego się spodziewać. Skontaktuj się z nami w dowolny sposób. Możesz wysłać nam e-mail, zadzwonić do nas lub napisać do nas na czacie. To Twój wybór, a my zrobimy, co w naszej mocy, aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenie użytkownika i pomóc rozwiązać każdy problem.

Chcę świetnego doświadczenia klienta

3,000+ opinii Trustpilot | GetApp | G2 crowd

get inspired

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Spójrz na wyniki naszego doświadczenia klienta

Porównaj nas z innym oprogramowaniem help desk

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Helpshift
    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    Firma Kim oferuje nagrody, certyfikaty i program lojalnościowy. Mają również blog, centrum wsparcia i możliwość zapytań ofertowych.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

    Zaloguj się na swoje konto LiveAgent na tej stronie.

    Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

    Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x