Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

habrahabr

Habrahabr

Habrahabr to rosyjski blog oparty na współpracy, założony w czerwcu 2006 roku, zawierający elementy sieci społecznościowych o IT, informatyce i wszystkim, co jest związane z Internetem. To 25. najpopularniejsza strona internetowa w Rosji.

Odwiedzający mogą pisać w centrach zbiorowych i osobistych, publikować osobiste audio lub wideo, czytać blogi, wyszukiwać firmy szukające nowej pracy i oczywiście komunikować się z innymi ludźmi, zjednoczonymi wspólnymi pomysły i cele.

Habrahabr

Problem do rozwiązania

Impuls dla Habrahabr, by zacząć szukać oprogramowania helpdesk ; była coraz większa liczba przychodzących e-maili. Jak każda firma, przeprowadzili badania na początku 2012 roku, a nie później, zdali sobie sprawę, że LiveAgent najlepiej pasuje. Uznali, że sposób, w jaki LiveAgent obsługuje przychodzącą komunikację e-mail, jest bardzo wygodny.

“Możliwość zbierania e-maili ze wszystkich naszych projektów była dla nas przełomem.”

Naszym celem jest odpowiedzieć na wszystko

„Kluczem do osiągnięcia doskonałej satysfakcji klienta jest dla nas odpowiadanie na wszystkie przychodzące wiadomości. Udostępniona skrzynka pocztowa nie zapewnia nam niezbędnych funkcji, aby tak się stało, jednak LiveAgent tak. Zbierając wiadomości e-mail ze wszystkich naszych projektów w LiveAgent, jesteśmy w stanie mieć 100% kontrolę nad wszystkimi zapytaniami klientów i jesteśmy pewni, że żaden e-mail nie zostanie zgubiony”.

Habrahabr

Wybierz trzy najlepsze funkcje

Oto 3 funkcje w LiveAgent, które Habrahabr uważa za najwygodniejsze:

  • Automatyczne tagi (i inne zasady)
  • Konserwowane wiadomości
  • Przenoszenie biletów i notatek

“Dzięki LiveAgent nasi dwaj agenci pomocy technicznej mogą z łatwością rozwiązać ponad 150 zgłoszeń dziennie.”

Aleksey Shevelev – kierownik projektu @ Habrahabr

Wróć

Więcej historii

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo