Ready2Order
  • Scenariusze przypadków użycia
  • Ready2Order

Ready2Order

Historia LiveAgenta i firmy Ready2Order to niemal doskonały dowód koncepcji w kontekście dwóch nowoczesnych i dynamicznych firm współpracujących ze sobą (jedna z nich jest nasza ☺). Ready2Order oferuje najnowocześniejszy, a jednocześnie łatwy w obsłudze system POS w chmurze dla setek firm, które mają w swoim portfolio znane marki, takie jak ORF, Die Presse czy Der brutkasten.

Jeśli chodzi o proces sprzedaży i operacje finansowe, nie ma miejsca na kompromisy. Najwyższej jakości obsługa klienta jest absolutną koniecznością w w tym obszarze i cieszymy się, że Ready2Order wybrał LiveAgent jako wybraną platformę wsparcia.

Ta odnosząca sukcesy austriacka firma wybrała LiveAgent w pierwszym kwartale 2016 r. Obecnie zatrudnia 30 wysoko wykwalifikowanych agentów wsparcia którzy opiekują się więcej niż 3 000 firm z 5 różnych krajów.

Pamiętaj, że ich przypadki pomocy technicznej są zwykle bardzo wyrafinowane. Jest to oczekiwane tylko dlatego, że Ready2Order pomaga swoim klientom pracować z różnymi rodzajami płatności i procesorami płatności. Niemniej jednak, doskonały personel wsparcia wciąż jest w stanie rozwiązać ponad 1000 zgłoszeń e-mail każdego miesiąca z fantastycznym poziomem zadowolenia klientów wynoszącym 90% i wciąż rosnącym! Dodaj 1200 rozmów telefonicznych miesięcznie do góry i spójrz na szerszą perspektywę ich współczynnika efektywności/zadowolenia klienta. To jest godne podziwu.

Zapytaliśmy Ready2Order, co się zmieniło od czasu wdrożenia LiveAgenta.

“Mamy lepszy przegląd naszych e-maili, a teraz mamy centralny system do zbierania wszystkich informacji. Komunikacja jest również znacznie bardziej wydajna, powiedział Christoph Schachner. Dobry przegląd poczty przychodzącej i wychodzącej oraz ulepszony komunikacja zespołowa pomaga nam odpowiadać na wszystkie zapytania w ciągu 1-2 godzin, szybko rozwiązywać problemy i być bardzo przyjaznym podczas interakcji z naszymi klientami, dodał.”

Dzięki standardowym funkcjom poczty e-mail lub wspólnej skrzynce odbiorczej Ready2Order nigdy nie byłby w stanie osiągnąć tak ogromnego sukcesu w zakresie dostarczania doskonałości w obszarze obsługi klienta. Proste rozwiązania zwykle działają, a sam fakt, że te konkretne rozwiązania są proste, nie oznacza, że ​​nie mogą być szalenie potężne.

Możliwość życia bez przekazywania wiadomości e-mail jako konieczności przydziału jest darem niebios.

Jesteśmy bardzo dumni, że LiveAgent zapewnia doskonały przegląd kadry zarządzającej z jednej strony, ale nadal sprawia, że ​​personel pomocy technicznej jest zadowolony podczas korzystania z naszego narzędzia. Poprosiliśmy Ready2Order o to informacje zwrotne od ich agentów. Co oni mówią? „To dobre narzędzie, bardzo łatwe w użyciu i zrozumieniu”. Prosta odpowiedź z potężnym przesłaniem. To jest właśnie to doświadczenie, do którego dążyliśmy podczas tworzenia LiveAgent.

A co z przyszłymi planami Ready2Order?

“Naszym celem jest rozwiązanie problemów w ciągu 30 minut. LiveAgent pomaga nam skrócić czas reakcji i jesteśmy pewni, że wkrótce to osiągniemy.”

Cóż, drodzy Ready2Order – Życzymy powodzenia na świecie i dobrej pracy. Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązanie jest tym, które powinno ostatecznie pomóc Ci odnieść sukces. Przyjemność jest po naszej stronie.

Christoph Schachner – Menedżer zarządzający @Ready2Order

Sprawdź resztę historii

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x