Szukasz alternatywy dla Hiver?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Hiver na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Przenieś swoją współdzieloną skrzynkę odbiorczą do wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń. LiveAgent obsługuje większą ilość komunikacji z klientami dzięki systemowi zgłoszeń, który łączy wiele kanałów. Ulepsz swoją obsługę klienta z większą ilością kont poczty e-mail, czatem na żywo, mediami społecznościowymi, call centerportalem klienta.

Zapewniaj wsparcie klienta światowej klasy i efektywnie obsługuj większą ilość komunikacji biznesowej. Rozpocznij nasz darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś i poznaj LiveAgent.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Hiver kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHiver
Obsługa zgłoszeń✅Tak❌Nie
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak❌Nie
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Forward emails to your LiveAgent

Z łatwością obsługuj przychodzące e-maile

Masz dość obsługiwania wielu kont e-mail i przełączania okien? Zacznij korzystać z rozwiązania, które organizuje wszystkie e-maile klientów w jednej skrzynce odbiorczej. System zgłoszeń LiveAgent obsługuje więcej niż Gmaila i Outlooka, możesz też połączyć konta e-mail wielu innych dostawców.

Do tego oferuje zaawansowane opcje filtrowania i inne świetne funkcje, dzięki czemu Ty możesz skupić się na zapewnianiu najlepszej obsługi klienta. Sprawdź pełną listę funkcji obsługi zgłoszeń, które oferuje LiveAgent.

Jedna platforma zwiększająca produktywność zespołu

Popraw jakość swoich usług dzięki dodatkowym kanałom

Zapewniaj niezawodną obsługę swoim klientom z zaawansowanymi narzędziami, które obsługują wszystkie ważne kanały komunikacji z klientami. Osiągaj więcej z platformą do obsług klienta, która łączy w sobie zgłoszenia e-mail, czat na żywo, call center, portal klienta, Vibera, WhatsAppa i media społecznościowe – Facebooka, InstagramaTwittera. Stwórz potężny przepływ pracy między kanałami i zapewniaj klientom spersonalizowane wsparcie.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Odpowiadaj klientom z popularnych kanałów za pomocą LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Uzyskaj najszybszy dostępny widżet czatu

Czat na żywo to niezwykłe narzędzie do zapewniania szybkiej obsługi klienta dzięki widżetowi umieszczonemu na Twojej stronie internetowej. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku, zapewniając szybką i płynną komunikację z klientami. Obsługuje także funkcje takie jak podgląd pisania na żywo, proaktywne zaproszenia do czatu i więcej, pozwalając Ci pomagać swoim klientom jeszcze szybciej. Dostosuj branding do swojej firmy i zapewniaj osobiste, spersonalizowane wsparcie.

Dodaj widżet czatu na żywo z nowoczesnymi funkcjami do swojego help desk

Zostań szczęśliwym klientem, aby uszczęśliwić swoich klientów

Dbamy o wszystkich naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, by zapewniać im doskonałą obsługę. Nasz zespół wsparcia klienta zawsze jest gotowy, by pomóc Ci ze wszelkimi problemami lub dostarczyć informacji, których potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami 24/7 poprzez e-mail, czat na żywo lub po prostu do nas zadzwonić. Zachęcamy też do sprawdzenia naszego portalu klienta, pełnego przydatnych artykułów o LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Chcesz przejść na inne oprogramowanie współdzielonej skrzynki odbiorczej?

Popraw produktywność agentów z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń już dziś. Po prostu rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny i sprawdź, jak pracuje się z narzędziami LiveAgent. Jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co potrafi, możesz obejrzeć naszą prezentację wideo, w której omawiamy większość funkcji oraz to, jak ich używać. Przejdź na LiveAgent już dziś i zapewniaj klientom wsparcie poprzez wszystkie ważne kanały.

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Hiver
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Relacje z klientami to relacje, które każda firma ma z klientami. Bez względu na to, jak duża jest firma, znaczenie relacji z klientami jest ogromne.

    Relacje z klientem

    Budowanie lojalnych relacji z klientami poprzez doskonałą obsługę i wysokiej jakości produkty przynosi korzyści i przewagę konkurencyjną. Transparentne działania i uczciwość budują zaufanie klienta.

    Aktywacja wtyczki AWeber pozwoli Ci subskrybować i subskrybować kontakty do twoich e-mailowych list marketingowych z LiveAgent. Przeczytaj o integracji z AWeber.

    AWeber

    LiveAgent oferuje wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z innymi narzędziami, takimi jak AWeber, WhatsApp i Telsome, pomaga w obsłudze klienta online.

    Gdy nie masz klientów, nic nie sprzedasz. Jeśli masz zadowolonych i zadowolonych klientów, wrócą i kupią ponownie.

    Troska o klienta

    Troska o klienta to klucz do sukcesu biznesu. Dobra obsługa klienta buduje lojalność i wizerunek marki. Wsparcie LiveAgent to doskonałe narzędzie do utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta.

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: zwiększenie satysfakcji klientów i sprzedaży. Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów.

    Tysiące zadowolonych klientów LiveAgent | LiveAgent

    Firma LiveAgent to narzędzie wspierające obsługę klienta, które jest skuteczne dla różnych branż: e-commerce, podróże, telekomunikacja i rozrywka. Firmy użytkujące go, jak Covomo czy WebMaster Deals, zauważają poprawę sprzedaży i satysfakcji klientów. LiveAgent jest łatwy w użyciu i poprawia produktywność.

    Ocena satysfakcji klienta to świetny sposób, aby sprawdzić skuteczność swojego agenta. Tylko klienci mogą wystawić ocenę. Dzięki LiveAgent klienci są zadowoleni.

    Ocena satysfakcji klienta

    Ocena satysfakcji klienta to kluczowy wskaźnik zadowolenia z obsługi klienta. LiveAgent oferuje narzędzia do mierzenia satysfakcji i wsparcie dla przedsiębiorstw.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x