Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Firma LiveAgent oferuje centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Mają liczne nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy. Firma angażuje się również w odkrywanie nowych rozwiązań i oferuje różne szablony i akademie. Można się z nimi skontaktować przez różne kanały, a także subskrybować newsletter. LiveAgent oferuje również tworzenie konta i pulpit nawigacyjny oraz stosuje pliki cookie. Polityka bezpieczeństwa i prywatności są dostępne na ich stronie.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.