Szukasz alternatywy dla Service Hub?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą HubSpot Service Hub na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Service Hub od HubSpot to świetne oprogramowanie, które wykorzystuje system zgłoszeń, czat na żywo i czatboty. Service Hub to świetny wybór dla firm z dużymi budżetami, które już korzystają z marketingowych i sprzedażowych hubów HubSpot. Jednak jeśli szukasz tańszej alternatywy dla Service Hub, weź pod uwagę LiveAgent.

LiveAgent to bogate w funkcje oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększy produktywność Twojego zespołu wsparcia, zwiększy zadowolenie klientów i jednocześnie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze. LiveAgent obsłużył już ponad 15 000 firm i 15 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zapewniaj klientom obsługę najwyższej klasy. Z nami to proste.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród alternatyw

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Mnóstwo przydatnych funkcji

Z ponad 179 funkcjami help desk obsługa klienta będzie prostsza niż kiedykolwiek.

HubSpot Service Hub kontra LiveAgent
w pigułce

FunkcjeLiveAgentHubSpot Service Hub
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak✅Tak
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
features overview - integration

Potężna alternatywa dla Service Hub

Stosunek jakości do ceny jest kluczowy przy wyborze świetnego oprogramowania help desk. Dlatego LiveAgent oferuje 4 pakiety w konkurencyjnych cenach. Podstawowe pakiety zawierają hybrydowy system zgłoszeń, wielokanałową, współdzieloną skrzynkę odbiorczą, raportowanie, reguły automatyzacji, grywalizację i wiele więcej! Z LiveAgent dostajesz więcej za mniej – więc jeśli szukasz bogatej w funkcje alternatywy dla Service Hub, wypróbuj LiveAgent. Rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Funkcje grywalizacji

Pozwól swoim agentom zdobywać odznaki i poziomy po wykonywaniu zadań, które przyczyniają się do sukcesu firmy. Sprawdzaj indywidualne i zespołowe tabele wyników oraz generuj raporty, by promować zdrową rywalizację w dziale obsługi klienta.

Agent report dashboard in LiveAgent

Najszybszy widżet czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Service Hub, a prędkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być odpowiednim wyborem dla Ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widżetem czatu na rynku – z prędkością wyświetlania wynoszącą zaledwie 2,5 sekundy.


Szybki widżet czatu to świetny sposób na zamienienie odwiedzających witrynę w klientów. Według raportu eMarketer 35% więcej ludzi dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo.

LiveAgent live chat conversation example-gif
connected world map

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 tłumaczeniach (niektórych częściowo) oraz obsługuje wielojęzykowe widżety. Nie pozwól, by obce języki stanowiły barierę między Tobą a Twoimi klientami. Z nami to proste.

Zasługujesz na najlepsze

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk w 2020 roku. Dlatego to świetna alternatywa dla Service Hub. LiveAgent pomaga zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu Ty możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu wartościowych relacji z klientami.

winners illustration

Porównanie LiveAgent i Service Hub

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do HubSpot Service Hub na podstawie opinii klientów na portalu Capterra

Feature comparison chart for LiveAgent and HubSpot Service Hub
Stan na dzień 02.03.2020 r.

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent jako najlepszą alternatywę dla HubSpot Service Hub

Porównaj nas z innym oprogramowaniem

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla HubSpot Service Hub
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    Firma Kim oferuje nagrody, certyfikaty i program lojalnościowy. Mają również blog, centrum wsparcia i możliwość zapytań ofertowych.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent jest również stworzony dla rządu. Dyrekcja Finansowa Republiki Słowackiej zapewnia pomoc na żywo i offline 2 milionom podatników za pośrednictwem LiveAgent.

    Finančná Správa

    Firma LiveAgent oferuje centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Mają liczne nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy. Firma angażuje się również w odkrywanie nowych rozwiązań i oferuje różne szablony i akademie. Można się z nimi skontaktować przez różne kanały, a także subskrybować newsletter. LiveAgent oferuje również tworzenie konta i pulpit nawigacyjny oraz stosuje pliki cookie. Polityka bezpieczeństwa i prywatności są dostępne na ich stronie.

    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x