Chcesz poprawić swoją marketingową reputację?

Stworzenie dobrego pierwszego wrażenia online może usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe. Jednak dokonanie tego może być wyzwaniem bez odpowiednich narzędzi.

Czy to brzmi znajomo? Czy starasz się być na bieżąco z zapytaniami klientów? Czy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami i wiadomościami, których nie potrafisz zrozumieć?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „tak”, być może nadszedł czas, aby zainwestować w oprogramowanie do pomocy technicznej.

Tworzenie strategii marketingowych

Jak ulepszyć swoje strategie marketingowe

Współczesny klient to osoba znająca się na technologii, która nie boi się przeprowadzić dokładnego audytu Twojej firmy. Przed zakupem produktów, klienci sprawdzają Twoją witrynę internetową, konta w mediach społecznościowych i recenzje opublikowane w Internecie.

Klucz do sukcesu? Przyjmuj do wiadomości i odpowiadaj na wszystkie zapytania publikowane online – niezależnie od używanego kanału (Instagram, Facebook, Twitter itp.)

Masz złą reputację?

Kiedy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami bez odpowiedzi, wygląda to nieprofesjonalnie. Aby poprawić swój wizerunek marketingowy, musisz odpowiadać zarówno na pozytywne, jak i negatywne wzmianki w mediach społecznościowych.

Jak? Z pomocą zaawansowanego oprogramowania pomocy technicznej. Oprogramowania, które śledzi wszystkie interakcje z klientami i przesyła je do jednej wspólnej skrzynki odbiorczej.

Popraw złą reputację swojej firmy
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Oprogramowanie pomocy technicznej na ratunek

LiveAgent w mgnieniu oka usprawni Twoje działania marketingowe i sprzedażowe. Oto, czego możesz się spodziewać po wdrożeniu oprogramowania pomocy technicznej w codziennym przepływie pracy – a to tylko wierzchołek góry lodowej.

Ulepsz marketing Bezpieczna, współdzielona, uniwersalna skrzynka odbiorcza

Ulepsz marketingPolepszona produktywność

Ulepsz marketingWiększa satysfakcja klientów

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

odznaki

Jak poprawi się Twój marketing dzięki LiveAgent?

Podgląd

Pełny przegląd usług

Określ, które kanały komunikacji otrzymują najwięcej zgłoszeń i monitoruj usługę, którą otrzymują Twoi klienci.

Email w skrzynce odbiorczej

Pożegnaj się z zagubionymi & zagubionymi ticketami

Otrzymuj powiadomienia za każdym razem, gdy otrzymasz nowy komentarz, wiadomość bezpośrednią, wiadomość e-mail lub telefon bezpośrednio w LiveAgent.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Popraw poziomy wydajności

Wykorzystaj takie funkcje, jak reguły automatyzacji, wbudowany CRM, call center, wewnętrzny czat i nie tylko. Te narzędzia pomogą Ci lepiej pomagać klientom i zaoszczędzić cenny czas.

Opinia na 3 gwiazdki

Popraw satysfakcję klientów

Wbudowany CRM LiveAgent pomoże Ci zapewnić szybkie, kompetentne i spersonalizowane odpowiedzi każdemu klientowi, niezależnie od kanału, z którego klient się z Tobą skontaktował.

Pełna historia zgłoszeń od początku do końca

Śledź drogę rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym hybrydowym strumieniu ticketów.

Nie ma znaczenia, czy klient wysłał Ci wiadomość e-mail, a następnie zadzwonił i zakończył rozmowę. LiveAgent nadaje temu wszystkiemu sens.

System ticketowy

Które kanały społecznościowe są zintegrowane z LiveAgent?

Facebook

Facebook

LiveAgent jest zintegrowany aplikacją Facebook i Facebook Messenger. Wszystkie bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki o Twojej marce zostaną automatycznie umieszczone w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Twitter

Twitter

Integracja LiveAgent z serwisem Twitter
umożliwia użytkownikom monitorowanie wzmianek o markach, określonych słów kluczowych i retweetów.

Instagram

Instagram

Dzięki naszej inegracji z Instagramem, możesz odpowiadać na wszystkie komentarze dotyczące Twoich zdjęć i oznaczonych tagami wzmianek o Twojej marce.

Viber

Viber

Segmentuj i wysyłaj wiadomości do swoich obserwujących za pomocą naszej integracji z Viberem.

Zawiera wsparcie w wielu językach

Wielojęzyczne tłumaczenia oprogramowania

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektóre częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a Twoimi klientami. LiveAgent zapewnia Ci ochronę.

Aplikacje do obsługi klienta w podróży

Pozostań w kontakcie ze swoimi współpracownikami i zwiększ produktywność, kiedy jesteś w podróży! Dzięki aplikacjom mobilnym LiveAgent możesz rozwiązywać, przesyłać i odpowiadać na zgłoszenia i czaty, używać wstępnie ustawionych filtrów do organizowania ticketów oraz wyświetlać tagi, notatki i działy powiązane z każdym ticketem.

Teraz dostępne w App Store, i skelpie Google Play.

Najszybszy czat na żywo na rynku
Inteligentne analizy i raporty

Solidny system raportowania & więcej

Solidne raportowanie LiveAgent i funkcje analizy danych
pomogą Ci ulepszyć i dopracować istniejące strategie marketingowe i strategie obsługi klienta.

Pełen przegląd tego, skąd pochodzą Twoje tickety, jak długo trwa odpowiedź i kto na nie odpowiada, pozwoli Ci połączyć i poznać różnice między usługą, którą świadczysz, a usługą, której oczekują Twoi klienci.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Inne funkcje, na które czekamy

Tagi

Tagi, działy

Automatycznie organizuj przychodzące tickety w odpowiednie departamenty i oznacz je tagami dzięki czemu można od razu sprawdzić zawartość każdego ticketa.

Dymki czatu na żywo

Natywny czat na żywo

Użyj natywnego czata na żywofunkcjonalności, która umożliwia czatowanie z klientami w czasie rzeczywistym lub czat ze współpracownikami wewnętrznie
podczas rozwiązywania zapytań klientów.

Call center

Wbudowane call center

Stwórz złożone drzewa IVR,przekierowuj połączenia lub umożliwiaj swoim klientom żądanie oddzwonienia. Czat video jest również obsługiwany, zarówno wewnętrznie, jak i z klientami.

Baza wiedzy

Kreator bazy wiedzy

Zbuduj oszałamiającą bazę danych lub portal klienta wypełnione często zadawanymi pytaniami, artykułami, filmami, forami, sugestiami i nie tylko.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dlaczego LiveAgent jest właściwym narzędziem do usprawnienia marketingu?

Najczęściej przeglądany i numer 1

Najczęściej recenzowany i oceniany jako numer 1

LiveAgent było najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Pełen funkcji

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami
i nieskończoną liczbą dostosowań, narzędzie łatwo dostosowuje się do wymagań Twojej firmy.

Bezpieczna obsługa klienta w chmurze

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Stosunek ceny do wartości?

Nie ma sobie równych. Biorąc pod uwagę ogromną ilość funkcjonalności, jaką zapewnia LiveAgent, nasza oferta jest świetna. Wypróbuj LiveAgent już dziś.

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm różnej wielkości firm i dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.