Partner
Czym jest 2Checkout?

2Checkout to kompleksowa usługa płatności elektronicznych i platforma do zarabiania, która może zmaksymalizować Twoje przychody i uczynić globalną sprzedaż cyfrową łatwiejszym zadaniem.
Możesz go użyć do zwiększenia współczynników konwersji, prowadzenia działalności opartej na subskrypcji i pomocy w rozwiązywaniu problemów i złożoności cyfrowego handlu elektronicznego w skali globalnej.
Ceny 2Checkout obejmują elastyczne plany cenowe dla każdego użytkownika w oparciu o liczbę udanych sprzedaży zrealizowanych przez Twoją firmę. Możesz też wypróbować to za darmo bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Jak możesz tego używać?
Integracja 2Checkout dla LiveAgent może być używana do przeglądania zamówień, faktur i zwrotów. Wszystkie te informacje można uzyskać z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent bez konieczności przełączania się między aplikacjami. Aby uzyskać do niego dostęp, po prostu otwórz dowolne zgłoszenie od jednego ze swoich klientów i kliknij ikonę 2Checkout.
Korzyści
- Integracja oprogramowania biznesowego z oprogramowaniem pomocy technicznej
- Łatwe zarządzanie zgłoszeniami i zamówieniami z innymi kanałami: integracja z pocztą elektroniczną, rozmowy telefoniczne, Facebook i integracja z innymi mediami społecznościowymi
- Funkcje biurka pozwalają na śledzenie zamówień w szczegółach zgłoszenia
Jak zintegrować 2Checkout z LiveAgent
Zapoznaj się z tym przewodnikiem, jeśli chcesz śledzić swoją kolejność w witrynie 2Checkout w LiveAgent. Proces jest dość prosty.
- Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > System > Wtyczki . Znajdź integrację 2Checkout na liście wtyczek i kliknij przycisk przełącznika aktywuj . LiveAgent uruchomi się ponownie po aktywacji wtyczki.

- Po ponownym uruchomieniu znajdź aktywną wtyczkę 2Checkout na liście i kliknij przycisk konfiguracji koła zębatego. Wpisz swoją nazwę użytkownika / adres e-mail, podaj hasło i rozważ sprawdzenie dwóch opcji dotyczących zamówień. Następnie kliknij Zapisz i gotowe.

Frequently asked questions
Dlaczego warto zintegrować 2Checkout z LiveAgentt?
Integracja umożliwia potencjalnym klientom korzystanie z przycisku LiveChat w Twoim sklepie 2Checkout, co może natychmiast zwiększyć sprzedaż i poprawić efektywność obsługi klienta.
Jak możesz zintegrować 2Checkout z LiveAgent?
Jeśli jesteś już zalogowany na swoje konto LiveAgent, kliknij opcję Konfiguracje > System > Wtyczki i aktywuj 2Checkout.
LiveAgent oferuje narzędzia do zarządzania zgłoszeniami oraz wiele innych funkcji przydatnych dla biznesu i przemysłu. Zarządzanie zgłoszeniami umożliwia szybkie i skuteczne zarządzanie danymi i zapytaniami klientów, co pozwala na lepszą organizację personelu obsługi klienta. Wewnętrzny zespół obsługi klienta może być kosztowny, ale gwarantuje lepszą kontrolę nad procesem i lepszą znajomość produktu, a outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem. LiveAgent oferuje funkcje czatu i automatyzacji, które pomagają w ograniczeniu liczby porzuconych koszyków i odzyskaniu klientów. Wskaźniki porzucania koszyków wynikają często z braku odpowiedzi na pytania kupujących lub zbyt skomplikowanego procesu zakupowego. Dzięki darmowej wersji próbnej można skorzystać z funkcji LiveAgent bez karty kredytowej.
Oprogramowanie LiveAgent oferuje funkcje pozwalające na lepszą orientację biznesową i efektywność obsługi klienta. Wsparcie oferowane przez firmę obejmuje centrum wsparcia, przenoszenie danych i status systemu. Firma oferuje również usługi dla różnych przemysłów i biznesów. Partnerzy i program lojalnościowy są także dostępne, a blog i centrum szkoleniowe służą do edukacji klientów. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent.
LiveAgent to platforma do obsługi klienta dla przemysłu i biznesu, oferująca również centrum wsparcia i informacje o firmie. Dual-tone multi-frequency signaling (DTMF) jest technologią transferu informacji między telefonami za pomocą audio-tonów, stosowaną w telekomunikacji i call center. DTMF tłumaczy dźwięki z przycisków telefonicznych na czytelną informację dla operatorów pośredniczących, procesując połączenia przychodzące. Dzięki temu rozwiązaniu, połączenia są przekazywane i przetwarzane szybciej, a dane zgromadzone przez DTMF są zabezpieczone przed niepowołanym dostępem. Wybieranie impulsowe, starsze rozwiązanie, opierało się na generowaniu sygnałów przez połączenie i rozłączenie połączenia, co wymagało operatora pośredniczącego, co ograniczało możliwości realizacji połączeń międzystrefowych.
Tekst opisuje usługę LiveAgent, która oferuje rozwiązania dla przemysłu oraz biznesu. Firma posiada program lojalnościowy, a klientami są zadowoleni klienci. Na stronie znajdują się również informacje o statusie systemu, dzienniku zmian oraz centrum wsparcia. Użytkownikom oferowane są także integracje i alternatywy. Jako GPTSummarizer zapewniamy, że tekst zawiera wiele powtarzających się fragmentów i ma charakter reklamowy.