Partner
Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swoim sklepie CS-Cart, po prostu postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji lub obejrzyj dostarczone wideo.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czat w panelu LiveAgent (Nie masz konta LiveAgent? Zarejestruj się tutaj ). Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- Przejdź do panelu administracyjnego CS-Cart i wybierz Szybkie menu> Projekt> Bloki> Przewiń do GRID 16> Blok ‘Obsługa klienta’> Kliknij Opcje bloku> wybierz zakładkę Zawartość> Wklej (Ctrl + V) kod HTML poniżej ‘ ‘> Zapisz
- Uwaga : Nie jest konieczne korzystanie z bloku „Obsługa klienta”. Możesz tworzyć własne bloki i również ich używać.

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Co to jest CS-Cart?
CS-Cart to najlepszy koszyk na zakupy do tworzenia witryn e-commerce spośród wszystkich rozmiar: od małego sklepu internetowego do wirtualnego centrum handlowego. Gotowa witryna sklepowa, obsługa wielu opcji płatności i wysyłki, pełna kontrola zapasów, nieograniczona liczba produktów, narzędzia promocyjne i inne funkcje oprogramowania e-commerce gotowe do użycia.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent CS-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Jakie są zalety integracji CS-cart?
Integracja umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie CS-cart. Główne zalety integracji przycisku czatu na żywo to: - lepsza sprzedaż - niższe koszty - przewaga konkurencyjna - większa satysfakcja klienta
Jak możesz zintegrować CS-cart z LiveAgent?
Postępuj zgodnie z tym krótkim przewodnikiem, aby ułatwić integrację: 1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo 3. Skopiuj kod HTML 4. Wklej kod wewnątrz CS-cart
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
LiveAgent to narzędzie, które pozwala na zwiększenie konwersji poprzez strategię obsługi klienta, w tym wprowadzenie czatu na żywo i wsparcie dla kupujących. Firmy, które korzystają z takiego podejścia, osiągają o 11% wyższy współczynnik konwersji. LiveAgent oferuje darmową wersję próbną i potężną bazę wiedzy z edytorem WYSIWYG. Narzędzie self-service LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Mapa strony Teks informuje o preferencjach klientów w kontekście obsługi - preferują oni interakcje z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent! LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz obsługę czatu na żywo i wygodne wbudowane centrum telefoniczne.