Partner
Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swoim sklepie CS-Cart, po prostu postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji lub obejrzyj dostarczone wideo.
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czat w panelu LiveAgent (Nie masz konta LiveAgent? Zarejestruj się tutaj ). Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- Przejdź do panelu administracyjnego CS-Cart i wybierz Szybkie menu> Projekt> Bloki> Przewiń do GRID 16> Blok ‘Obsługa klienta’> Kliknij Opcje bloku> wybierz zakładkę Zawartość> Wklej (Ctrl + V) kod HTML poniżej ‘ ‘> Zapisz
- Uwaga : Nie jest konieczne korzystanie z bloku „Obsługa klienta”. Możesz tworzyć własne bloki i również ich używać.

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Co to jest CS-Cart?
CS-Cart to najlepszy koszyk na zakupy do tworzenia witryn e-commerce spośród wszystkich rozmiar: od małego sklepu internetowego do wirtualnego centrum handlowego. Gotowa witryna sklepowa, obsługa wielu opcji płatności i wysyłki, pełna kontrola zapasów, nieograniczona liczba produktów, narzędzia promocyjne i inne funkcje oprogramowania e-commerce gotowe do użycia.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent CS-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie CS-Cart.
Frequently asked questions
Jakie są zalety integracji CS-cart?
Integracja umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie CS-cart. Główne zalety integracji przycisku czatu na żywo to:
- lepsza sprzedaż
- niższe koszty
- przewaga konkurencyjna
- większa satysfakcja klienta
Jak możesz zintegrować CS-cart z LiveAgent?
Postępuj zgodnie z tym krótkim przewodnikiem, aby ułatwić integrację:
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo
3. Skopiuj kod HTML
4. Wklej kod wewnątrz CS-cart
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące wsparcie techniczne i możliwość przenoszenia danych. Firma oferuje program lojalnościowy i szereg dodatkowych usług, a na jej stronie można znaleźć blog i słowniczek. W celu uzyskania informacji należy skorzystać z danych kontaktowych lub zapisać się na newsletter. Strona korzysta z plików cookie, zgodnie z polityką prywatności.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.