Partner
Czym jest Digitale?
Digital, spol. s r.o. została założona w styczniu 2008 r. na Słowacji przez kilku ekspertów w dziedzinie telekomunikacji. Digitale oferuje sprzęt telekomunikacyjny (PBX, telefonia IP, adaptery, bramki GSM i akcesoria) małym i średnim firmom, a także świadczy usługi doradztwa profesjonalnego i biznesowego, usługi związane z komunikacją korporacyjną (nagrywanie zapowiedzi i rozwiązania szyte na miarę), tworzenie oprogramowania , a także rozwiązania dla operatorów alternatywnych, call center, właścicieli nieruchomości i obiektów noclegowych (aplikacje do pobierania opłat i IVR). Oczywiście nasza kompleksowa, kompleksowa usługa sięga od instalacji sprzętu, poprzez niestandardową konfigurację, po wsparcie posprzedażowe.
Jednym z głównych celów naszej firmy jest jak najwyższa zadowolenie klienta. Dlatego oferujemy możliwość szczegółowej konfiguracji centrali PBX, wybór aplikacji dodatkowych lub możliwość zaprojektowania niestandardowych aplikacji korporacyjnych, które są połączone z centralą VoIP. Centrale Digitale IP PBX umożliwiają dodawanie dodatkowych funkcji w locie bez przerywania połączeń lub dodawania dodatkowego sprzętu. Poza tym w większości przypadków zmiany te można wdrożyć zdalnie, bez konieczności obecności na miejscu, co skróci czas dostawy do minimum. Jak z tego korzystać?
Jak możesz tego używać?
LiveAgent i Digitale są teraz partnerami, dzięki czemu integracja Digitale jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru Digitale VoIP z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli chcesz połączyć Digitale z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Znajdź Digitale

4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Digitale:
Digitale i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję z LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak Digitale pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Korzyści z usług Digitale, ponieważ firma działa oddzielnie.
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- dostęp do całej Słowacji, Czech i Węgier
- wysoka niezawodność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa oprogramowanie call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently asked questions
Czym jest Digitale?
Digital, spol. s r.o. została założona w styczniu 2008 roku na Słowacji przez kilku ekspertów telekomunikacyjnych. Digitale oferuje sprzęt telekomunikacyjny dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz zapewnia profesjonalne i biznesowe doradztwo, usługi związane z komunikacją korporacyjną, rozwój oprogramowania, a także rozwiązania dla operatorów alternatywnych, call center oraz właścicieli nieruchomości i obiektów noclegowych.
LiveAgent już zintegrował Digitale w środku. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że Digitale pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak wspomnieliśmy wcześniej, Digitale jest już częścią LiveAgent. Wystarczy się zalogować i postępować zgodnie z tym przewodnikiem: Przejdź do sekcji Konfiguracje > Zadzwoń > Numery > Digitale. Dodaj numer VoIP i użyj go od razu.
Ile kosztuje integracja Digitale z LiveAgent?
LiveAgent już zintegrował Digitale. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że Digitale pobiera opłaty za swoje usługi.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent oferuje demo, gdzie użytkownicy mogą ucząc się osiągać cele biznesowe, takie jak zwiększenie satysfakcji klientów lub generowanie większej sprzedaży. Platforma oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia i program partnerski. Użytkownicy mogą uzyskać informacje o cenach, usługach, integracjach i funkcjach. LiveAgent posiada także funkcje zarządzania zgłoszeniami i łączenia ich z preferencjami użytkownika.
Oprogramowanie LiveAgent pozwala na zoptymalizowanie wydatków za pośrednictwem czatu na żywo, który umożliwia obsługę trzech rozmów jednocześnie. Preferencje klientów sugerują kontakt z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy i FAQ. Narzędzia do współpracy są łatwe w obsłudze i umożliwiają integrację z różnymi aplikacjami za pomocą Zapier. LiveAgent jest skutecznym narzędziem do przekazywania informacji, automatyzacji i integracji, oraz pozwala na obsługę klientów w mediach społecznościowych oraz łatwe komunikowanie się ze współpracownikami.