Exim

Czym jest Exim?

Exim to agent przesyłania poczty, który działa w systemach operacyjnych typu Unix. To darmowe oprogramowanie, które działa jako elastyczny agent pocztowy. Ma bardzo elastyczną konfigurację, którą można skonfigurować do obsługi wielu zadań, takich jak domeny wirtualne i rozszerzanie list mailingowych. Jest to funkcja, której nie ma wielu innych agentów przesyłania poczty.

Jak możesz używać Exim?

Exim może stworzyć idealnego klienta poczty e-mail dla użytkowników, którzy potrzebują większej elastyczności i opcji konfiguracji od swojego agenta przesyłania poczty. Połącz Exima ze swoim systemem zgłoszeniowym LiveAgent, aby uzyskać jeszcze większą elastyczność do zapewnienia obsługi klienta za pośrednictwem zgłoszeń e-mail.

Połączenie poczty e-mail z systemem zgłoszeń LiveAgent pomaga ulepszyć Twoje biuro pomocy na wiele sposobów. Przede wszystkim pobiera wszystkie wiadomości e-mail z każdego podanego konta e-mail i inteligentnie je organizuje. Obsługa zgłoszeń pozwala również na znacznie lepsze śledzenie rozmów, oznaczanie zgłoszeńjako rozwiązanych i pomagaj klientom szybciej dzięki różnym innym funkcjom.

Ponadto możesz połączyć wiele kont e-mail, utworzyć i wybrać odpowiedzialne departamenty w przypadku różnych problemów związanych ze zgłoszeniami lub śledź ranking agentów aby zobaczyć, jak dobrze radzi sobie Twój help desk. Zapoznaj się z pełną listą funkcji tutaj i zobacz, w czym może Ci pomóc system obsługi zgłoszeń LiveAgent.

To nie wszystko, system zgłoszeniowy łączy się również z czymś więcej niż tylko pocztą e-mail. Utwórz widżet czatu na żywo i umieść go w swojej witrynie, skonfigurować centrum telefoniczne na swoim komputerze, pisać artykuły i posty na forum dla Twojego portalu klienta lub korzystaj z media społecznościowe – Facebook, Twitter, Instagram i Viber.

Jakie są zalety Exim?

  • Dodatkowe adresy IP
  • Testy adresowe
  • Wiadomość odesłana
  • Ręczne domeny tras
  • Dodatkowe domeny

Provide better email support with LiveAgent

Improve your help desk with LiveAgent ticketing system and provide great customer support today

Jak zintegrować Exim z LiveAgent

Dowiedz się, jak ukończyć proces integracji Exim z LiveAgent i od razu zacznij korzystać z tej integracji. Proces jest łatwy dla każdego użytkownika i zajmuje tylko kilka minut. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

  • Jeśli nie masz jeszcze swojej konfiguracji poczty e-mail Exim, przejdź do ich strony internetowej i pobierz ją . Możesz również znaleźć przewodnik w sekcji Dokumentacja wraz z pełną dokumentacją Exima.
Witryna Exim z pocztą z wieloma opcjami dublowania pobierania
Pobierz Exim
  • Teraz, po skonfigurowaniu i przygotowaniu poczty e-mail Exim, przejdź do konta LiveAgent i otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry i wybierz Inne. Następnie wybierz IMAP/POP3 z dwóch opcji.

Konfiguracja poczty e-mail LiveAgent Exim z opcjami IMAP/POP3
Wybierz IMAP lub POP3
  • W następnej sekcji musisz podać swoje dane e-mail Exim – nazwę użytkownika, hasło i adres e-mail. Musisz także wybrać typ pobierania IMAP lub POP3, podać dane serwera i portu, wybrać metodę uwierzytelniania i wybrać dział, który będzie odpowiedzialny za wiadomości e-mail pobierane z tego e-maila Exim. Kiedy skończysz, kliknij Zapisz.
Konfiguracja poczty e-mail Exim w dziale pomocy LiveAgent
konfiguracja Exim

Your integration with Exim is finished and your email address is connected to the LiveAgent ticketing system. Feel free to return to this guide to connect more email accounts. Make sure to check out LiveAgent ticketing features to see everything you can do with your help desk, or watch the video below to see what else it can do. 

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Czym jest Exim?

Exim to agent przesyłania poczty, który działa w systemach operacyjnych podobnych do Uniksa. Możesz go używać jako elastycznego agenta pocztowego za darmo. Mając bardzo elastyczną konfigurację, można go skonfigurować do obsługi wielu zadań, takich jak rozszerzanie list mailingowych i tworzenie wirtualnych domen.

Jak korzystać z Exima?

Exim może być używany jako główne lub dodatkowe konto e-mail w systemie zgłoszeniowym LiveAgent. Jest to świetne rozwiązanie dla użytkowników, którzy wymagają elastycznej konfiguracji i chcą obsługiwać wiele zadań za pomocą swojego klienta poczty e-mail.

Jakie są korzyści z integracji z Eximem?

  • dodatkowe adresy IP
  • testy adresowe
  • odrzucona wiadomość
  • ręczne domeny tras
  • dodatkowe domeny

Jak zintegrować Exim z LiveAgent?

  • Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > Poczta e-mail > Konta pocztowe
  • Kliknij Utwórz, następnie wybierz Inne, a następnie IMAP/POP3
  • Podaj swoje dane Exim i kliknij Zapisz
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo