GIPHY

Co to jest Giphy?

Giphy to internetowa baza danych i wyszukiwarka animowanych GIF-ów, bezdźwięcznych zapętlonych filmów, które mogą usprawnić interakcję online. Giphy jest popularny głównie w mediach społecznościowych, ale także w niektórych obszarach zawodowych, takich jak kanały obsługi klienta lub kanały Slack.

Jak możesz tego używać?

GIF-ów można używać w zgłoszeniach LiveAgent. Wyraź siebie za pomocą różnorodnych obrazów GIF stworzonych do różnych celów i na różne okazje. Daj klientom znać, co myślisz na czacie na żywo, podziel się radością w wiadomościach w mediach społecznościowych lub podziel się zabawną historią ze swoimi współpracownikami w Slacku.

Usługa jest bezpłatna, więc tylko od Ciebie zależy, jak bardzo ją wykorzystasz. Większość ludzi ceni sobie łatwego w obsłudze pracownika obsługi klienta. Więc baw się dobrze i nie bądź kwaśny jak Roy tutaj…

Roy jest smutny, ponieważ nie wie, jak łatwo jest aktywować Giphy w LiveAgent

… zamiast tego bądź jak Beavis! Wygląda na to, że wie, co robi.

Beavis korzysta z LiveAgent, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta

Usługa obsługi zgłoszeń LiveAgent obsługuje Giphy, więc możesz swobodnie korzystać z GIF-ów zawsze i wszędzie. Oto kilka popularnych kanałów, na których możesz skorzystać z GIF-ów.

E-maile nie muszą być tylko nijakimi fragmentami tekstu, jeśli możesz użyć zdjęć, linków, emotikonów i zgadłeś, GIF-ów. Popraw interakcję z klientem i spraw, aby klient zamykał skrzynkę odbiorczą z uśmiechem na twarzy po dobrze wykonanej pracy.

Dodaj gify do zgłoszeń e-mail dzięki integracji Giphy

Facebook to świetne miejsce do używania GIF-ów podczas rozwiązywania problemów klientów. Niektóre z czołowych firm stosują tę taktykę, aby klienci czuli się zrozumiani, zrelaksowani i szczęśliwi.

Czasami klienci nie chcą rozwiązywać problemów, ale dzielą się przemyśleniami, pomysłami lub po prostu piszą coś zabawnego. GIF-y błagają o wykorzystanie w tych scenariuszach, więc śmiało zobacz reakcje swoich obserwatorów na Facebooku.

Wtyczka Giphy dla LiveAgent obsługuje Facebooka

Poza komunikacją z klientami możesz ich używać w swoich kanałach Slack ze swoimi współpracownikami. Użytkownicy Slacka wiedzą o wsparciu i popularnym użyciu GIF-ów w ich obszarze roboczym, a bilety LiveAgent również obsługują tę funkcję.

Korzyści

  • Wyszukiwarka GIF w Twoim systemie obsługi zgłoszeń
  • Łatwy w użyciu
  • Poprawia komunikację z klientami
  • Dostępne w wielu kanałach

Jak zintegrować Giphy z LiveAgent?

LiveAgent ma natywną obsługę wtyczki Giphy dostępnej w konfiguracji. Aby rozpocząć, otwórz pulpit nawigacyjny i przejdź do opcji Konfiguracja > System > Wtyczki .

Znajdź wtyczkę Giphy na liście wtyczek i kliknij przełącznik aktywacji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.

Integracja Giphy z listą wtyczek LiveAgent
Wtyczka Giphy w LA

Następnie przejdź do Giphy for Developers i kliknij Utwórz aplikację . Następnie wybierz API , nazwij swoją aplikację i opisz ją. Giphy wygeneruje dla Ciebie klucz API.

Pulpit nawigacyjny Giphy z opcją tworzenia aplikacji do generowania klucza API
Pulpit nawigacyjny Giphy
Wybór typu aplikacji w Giphy
Wybrano API

Skopiuj ten klucz i wróć do sekcji wtyczek LiveAgent. Znajdź Giphy i kliknij ikonę koła zębatego, aby skonfigurować wtyczkę. Skopiuj klucz API do pola klucza API Giphy i kliknij Zapisz.

Dodaj klucz API Giphy do wtyczki w LiveAgent
Dodaj klucz API do wtyczki

Skończyłeś i Giphy jest teraz gotowy. Przejdź do systemu obsługi zgłoszeń i otwórz zgłoszenie, na które chcesz odpowiedzieć, obrazem GIF. Kliknij trzy kropki pod nazwą zgłoszenia i wybierz Giphy. Wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie różnych plików GIF, które są odpowiednie do rozmowy.

Integracja Giphy aktywowana i funkcjonująca w systemie obsługi zgłoszeń LiveAgent
Giphy w LA

Istnieje wiele GIF-ów do wykorzystania. Lub stwórz własne na giphy.com, tak jak my!

 Jak zintegrować Giphy z LiveAgent?
 Jak zintegrować Giphy z LiveAgent?
Zrobiliśmy to za pomocą Giphy.com

Jak zintegrować Giphy z LiveAgent przez Zapier

Możesz także spróbować zintegrować Giphy z usługą Zapier. Zapier łączy dwie aplikacje z wieloma dostępnymi opcjami integracji, więc możesz wybrać, co ma zrobić integracja. Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do strony integracji Giphy + LiveAgent .

Integracja LiveAgent i Giphy w Zapier
LiveAgent + Giphy

Przewiń stronę w dół i znajdź wyzwalacz oraz wybór akcji. Zapoznaj się z opcjami i wybierz te, które najbardziej Ci odpowiadają. W chwili pisania tego artykułu mamy do dyspozycji tylko jedną opcję, więc zamierzamy ją wybrać. Kliknij niebieski przycisk Połącz, aby kontynuować proces integracji.

Wyzwalacz LiveAgent i akcja Giphy wybrane w Zapier
Wyzwalanie i akcja

Pierwszy krok jest prosty, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i daj dostęp do Zapier w celu obsługi danych klientów. Przetestuj wyzwalacz, aby kontynuować.

Konfiguracja wyzwalacza LiveAgent w integracji Giphy na Zapier
Konfiguracja wyzwalacza LiveAgent

Zrób to samo z Giphy i określ słowo kluczowe dla wyszukiwania GIF, gdy zostanie dodany nowy klient. Przetestuj integrację i włącz Zap.

Konfiguracja akcji Giphy w integracji z LiveAgent
Konfiguracja akcji Giphy

To wszystko, gotowe.

Frequently asked questions

Co to jest integracja GIPHY w LiveAgent?

Jeśli celem Twojej firmy jest tworzenie oryginalnych, spersonalizowanych rozmów z klientami, najlepszym rozwiązaniem jest integracja GIPHY. Wysyłaj gify, gdy jest to konieczne, i twórz lepsze relacje z klientami dzięki usłudze LiveAgent.

Jak możesz zintegrować GIPHY ze swoim LiveAgentem?

1. Zaloguj się do swojego LiveAgent

2. Kliknij Konfiguracje - System - Wtyczki - GIPHY

3. Aktywuj wtyczkę

4. UŻYJ natychmiast

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo