Partner
Co to jest Giphy?
Giphy to internetowa baza danych i wyszukiwarka animowanych GIF-ów, bezdźwięcznych zapętlonych filmów, które mogą usprawnić interakcję online. Giphy jest popularny głównie w mediach społecznościowych, ale także w niektórych obszarach zawodowych, takich jak kanały obsługi klienta lub kanały Slack.
Jak możesz tego używać?
GIF-ów można używać w zgłoszeniach LiveAgent. Wyraź siebie za pomocą różnorodnych obrazów GIF stworzonych do różnych celów i na różne okazje. Daj klientom znać, co myślisz na czacie na żywo, podziel się radością w wiadomościach w mediach społecznościowych lub podziel się zabawną historią ze swoimi współpracownikami w Slacku.
Usługa jest bezpłatna, więc tylko od Ciebie zależy, jak bardzo ją wykorzystasz. Większość ludzi ceni sobie łatwego w obsłudze pracownika obsługi klienta. Więc baw się dobrze i nie bądź kwaśny jak Roy tutaj…

… zamiast tego bądź jak Beavis! Wygląda na to, że wie, co robi.

Usługa obsługi zgłoszeń LiveAgent obsługuje Giphy, więc możesz swobodnie korzystać z GIF-ów zawsze i wszędzie. Oto kilka popularnych kanałów, na których możesz skorzystać z GIF-ów.
E-maile nie muszą być tylko nijakimi fragmentami tekstu, jeśli możesz użyć zdjęć, linków, emotikonów i zgadłeś, GIF-ów. Popraw interakcję z klientem i spraw, aby klient zamykał skrzynkę odbiorczą z uśmiechem na twarzy po dobrze wykonanej pracy.

Facebook to świetne miejsce do używania GIF-ów podczas rozwiązywania problemów klientów. Niektóre z czołowych firm stosują tę taktykę, aby klienci czuli się zrozumiani, zrelaksowani i szczęśliwi.
Czasami klienci nie chcą rozwiązywać problemów, ale dzielą się przemyśleniami, pomysłami lub po prostu piszą coś zabawnego. GIF-y błagają o wykorzystanie w tych scenariuszach, więc śmiało zobacz reakcje swoich obserwatorów na Facebooku.

Poza komunikacją z klientami możesz ich używać w swoich kanałach Slack ze swoimi współpracownikami. Użytkownicy Slacka wiedzą o wsparciu i popularnym użyciu GIF-ów w ich obszarze roboczym, a bilety LiveAgent również obsługują tę funkcję.
Korzyści
- Wyszukiwarka GIF w Twoim systemie obsługi zgłoszeń
- Łatwy w użyciu
- Poprawia komunikację z klientami
- Dostępne w wielu kanałach
Jak zintegrować Giphy z LiveAgent?
LiveAgent ma natywną obsługę wtyczki Giphy dostępnej w konfiguracji. Aby rozpocząć, otwórz pulpit nawigacyjny i przejdź do opcji Konfiguracja > System > Wtyczki .
Znajdź wtyczkę Giphy na liście wtyczek i kliknij przełącznik aktywacji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.

Następnie przejdź do Giphy for Developers i kliknij Utwórz aplikację . Następnie wybierz API , nazwij swoją aplikację i opisz ją. Giphy wygeneruje dla Ciebie klucz API.


Skopiuj ten klucz i wróć do sekcji wtyczek LiveAgent. Znajdź Giphy i kliknij ikonę koła zębatego, aby skonfigurować wtyczkę. Skopiuj klucz API do pola klucza API Giphy i kliknij Zapisz.

Skończyłeś i Giphy jest teraz gotowy. Przejdź do systemu obsługi zgłoszeń i otwórz zgłoszenie, na które chcesz odpowiedzieć, obrazem GIF. Kliknij trzy kropki pod nazwą zgłoszenia i wybierz Giphy. Wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie różnych plików GIF, które są odpowiednie do rozmowy.

Istnieje wiele GIF-ów do wykorzystania. Lub stwórz własne na giphy.com, tak jak my!


Jak zintegrować Giphy z LiveAgent przez Zapier
Możesz także spróbować zintegrować Giphy z usługą Zapier. Zapier łączy dwie aplikacje z wieloma dostępnymi opcjami integracji, więc możesz wybrać, co ma zrobić integracja. Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do strony integracji Giphy + LiveAgent .

Przewiń stronę w dół i znajdź wyzwalacz oraz wybór akcji. Zapoznaj się z opcjami i wybierz te, które najbardziej Ci odpowiadają. W chwili pisania tego artykułu mamy do dyspozycji tylko jedną opcję, więc zamierzamy ją wybrać. Kliknij niebieski przycisk Połącz, aby kontynuować proces integracji.

Pierwszy krok jest prosty, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i daj dostęp do Zapier w celu obsługi danych klientów. Przetestuj wyzwalacz, aby kontynuować.

Zrób to samo z Giphy i określ słowo kluczowe dla wyszukiwania GIF, gdy zostanie dodany nowy klient. Przetestuj integrację i włącz Zap.

To wszystko, gotowe.
Frequently asked questions
Co to jest integracja GIPHY w LiveAgent?
Jeśli celem Twojej firmy jest tworzenie oryginalnych, spersonalizowanych rozmów z klientami, najlepszym rozwiązaniem jest integracja GIPHY. Wysyłaj gify, gdy jest to konieczne, i twórz lepsze relacje z klientami dzięki usłudze LiveAgent.
Jak możesz zintegrować GIPHY ze swoim LiveAgentem?
1. Zaloguj się do swojego LiveAgent
2. Kliknij Konfiguracje - System - Wtyczki - GIPHY
3. Aktywuj wtyczkę
4. UŻYJ natychmiast
LiveAgent to potężne rozwiązanie pomocy technicznej dla każdej branży, które umożliwia zintegrowanie Kerio Connect email i zapewnienie najlepszej obsługi klienta. Można automatyzować zadania, ranga agentów, a także korzystać z funkcji grywalizacji, by stworzyć dobrze prosperujące środowisko pomocy technicznej. Dzięki LiveAgent można obsługiwać różne kanały komunikacji, w tym media społecznościowe, co zapewnia płynną procedurę komunikacji dla każdego agenta. Można łatwo zintegrować Kerio Connect z LiveAgent za pomocą opcji konfiguracji i IMAP/POP3, co umożliwia niezawodną i szybką obsługę klienta. LiveAgent oferuje również darmowy okres próbny i usługi migracji concierge.
LiveAgent oferuje funkcje bazy wiedzy, takie jak kategorie i widżety wyszukiwania, które pomagają w zarządzaniu informacjami dla klientów. Czat na żywo to ważne narzędzie dla biznesów e-commerce, które pozwala na zwiększenie satysfakcji i poprawę obsługi klienta. Narzędzie self-service LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym rozwiązaniem pomocy technicznej. Tekst przedstawia także różne listy kontrolne z kategorii HR, marketingu i SEO oraz omawia platformę LiveAgent, w tym możliwość korzystania z wewnętrznego czatu oraz bezpłatnej wersji próbnej.
Twitter jest ważną platformą mediów społecznościowych, gdzie klienci oczekują szybkiej reakcji od firm. Narzędzie LiveAgent może pomóc monitorować markę na Twitterze i kategoryzować komunikację klientów. Obsługa klienta za pomocą Twittera może sprawić, że firma nabierze na wartości, a wymagania klientów dotyczące czasu reakcji są wysokie. Media społecznościowe mogą wpływać na reputację biznesową firmy, a ich obsługa klienta jest ważna, ponieważ klienci oczekują szybkich odpowiedzi.