Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

GIPHY

Co to jest Giphy?

Giphy to internetowa baza danych i wyszukiwarka animowanych GIF-ów, bezdźwięcznych zapętlonych filmów, które mogą usprawnić interakcję online. Giphy jest popularny głównie w mediach społecznościowych, ale także w niektórych obszarach zawodowych, takich jak kanały obsługi klienta lub kanały Slack.

Jak możesz tego używać?

GIF-ów można używać w zgłoszeniach LiveAgent. Wyraź siebie za pomocą różnorodnych obrazów GIF stworzonych do różnych celów i na różne okazje. Daj klientom znać, co myślisz na czacie na żywo, podziel się radością w wiadomościach w mediach społecznościowych lub podziel się zabawną historią ze swoimi współpracownikami w Slacku.

Usługa jest bezpłatna, więc tylko od Ciebie zależy, jak bardzo ją wykorzystasz. Większość ludzi ceni sobie łatwego w obsłudze pracownika obsługi klienta. Więc baw się dobrze i nie bądź kwaśny jak Roy tutaj…

Roy jest smutny, ponieważ nie wie, jak łatwo jest aktywować Giphy w LiveAgent

… zamiast tego bądź jak Beavis! Wygląda na to, że wie, co robi.

Beavis korzysta z LiveAgent, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta

Usługa obsługi zgłoszeń LiveAgent obsługuje Giphy, więc możesz swobodnie korzystać z GIF-ów zawsze i wszędzie. Oto kilka popularnych kanałów, na których możesz skorzystać z GIF-ów.

E-maile nie muszą być tylko nijakimi fragmentami tekstu, jeśli możesz użyć zdjęć, linków, emotikonów i zgadłeś, GIF-ów. Popraw interakcję z klientem i spraw, aby klient zamykał skrzynkę odbiorczą z uśmiechem na twarzy po dobrze wykonanej pracy.

Dodaj gify do zgłoszeń e-mail dzięki integracji Giphy

Facebook to świetne miejsce do używania GIF-ów podczas rozwiązywania problemów klientów. Niektóre z czołowych firm stosują tę taktykę, aby klienci czuli się zrozumiani, zrelaksowani i szczęśliwi.

Czasami klienci nie chcą rozwiązywać problemów, ale dzielą się przemyśleniami, pomysłami lub po prostu piszą coś zabawnego. GIF-y błagają o wykorzystanie w tych scenariuszach, więc śmiało zobacz reakcje swoich obserwatorów na Facebooku.

Wtyczka Giphy dla LiveAgent obsługuje Facebooka

Poza komunikacją z klientami możesz ich używać w swoich kanałach Slack ze swoimi współpracownikami. Użytkownicy Slacka wiedzą o wsparciu i popularnym użyciu GIF-ów w ich obszarze roboczym, a bilety LiveAgent również obsługują tę funkcję.

Korzyści

  • Wyszukiwarka GIF w Twoim systemie obsługi zgłoszeń
  • Łatwy w użyciu
  • Poprawia komunikację z klientami
  • Dostępne w wielu kanałach

Jak zintegrować Giphy z LiveAgent?

LiveAgent ma natywną obsługę wtyczki Giphy dostępnej w konfiguracji. Aby rozpocząć, otwórz pulpit nawigacyjny i przejdź do opcji Konfiguracja > System > Wtyczki .

Znajdź wtyczkę Giphy na liście wtyczek i kliknij przełącznik aktywacji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.

Integracja Giphy z listą wtyczek LiveAgent
Wtyczka Giphy w LA

Następnie przejdź do Giphy for Developers i kliknij Utwórz aplikację . Następnie wybierz API , nazwij swoją aplikację i opisz ją. Giphy wygeneruje dla Ciebie klucz API.

Pulpit nawigacyjny Giphy z opcją tworzenia aplikacji do generowania klucza API
Pulpit nawigacyjny Giphy
Wybór typu aplikacji w Giphy
Wybrano API

Skopiuj ten klucz i wróć do sekcji wtyczek LiveAgent. Znajdź Giphy i kliknij ikonę koła zębatego, aby skonfigurować wtyczkę. Skopiuj klucz API do pola klucza API Giphy i kliknij Zapisz.

Dodaj klucz API Giphy do wtyczki w LiveAgent
Dodaj klucz API do wtyczki

Skończyłeś i Giphy jest teraz gotowy. Przejdź do systemu obsługi zgłoszeń i otwórz zgłoszenie, na które chcesz odpowiedzieć, obrazem GIF. Kliknij trzy kropki pod nazwą zgłoszenia i wybierz Giphy. Wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie różnych plików GIF, które są odpowiednie do rozmowy.

Integracja Giphy aktywowana i funkcjonująca w systemie obsługi zgłoszeń LiveAgent
Giphy w LA

Istnieje wiele GIF-ów do wykorzystania. Lub stwórz własne na giphy.com, tak jak my!

GIPHY
GIPHY
Zrobiliśmy to za pomocą Giphy.com

Jak zintegrować Giphy z LiveAgent przez Zapier

Możesz także spróbować zintegrować Giphy z usługą Zapier. Zapier łączy dwie aplikacje z wieloma dostępnymi opcjami integracji, więc możesz wybrać, co ma zrobić integracja. Jeśli nie masz konta Zapier, utwórz je tutaj . Następnie przejdź do strony integracji Giphy + LiveAgent .

Integracja LiveAgent i Giphy w Zapier
LiveAgent + Giphy

Przewiń stronę w dół i znajdź wyzwalacz oraz wybór akcji. Zapoznaj się z opcjami i wybierz te, które najbardziej Ci odpowiadają. W chwili pisania tego artykułu mamy do dyspozycji tylko jedną opcję, więc zamierzamy ją wybrać. Kliknij niebieski przycisk Połącz, aby kontynuować proces integracji.

Wyzwalacz LiveAgent i akcja Giphy wybrane w Zapier
Wyzwalanie i akcja

Pierwszy krok jest prosty, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i daj dostęp do Zapier w celu obsługi danych klientów. Przetestuj wyzwalacz, aby kontynuować.

Konfiguracja wyzwalacza LiveAgent w integracji Giphy na Zapier
Konfiguracja wyzwalacza LiveAgent

Zrób to samo z Giphy i określ słowo kluczowe dla wyszukiwania GIF, gdy zostanie dodany nowy klient. Przetestuj integrację i włącz Zap.

Konfiguracja akcji Giphy w integracji z LiveAgent
Konfiguracja akcji Giphy

To wszystko, gotowe.

FAQ

Co to jest integracja GIPHY w LiveAgent?

Jeśli celem Twojej firmy jest tworzenie oryginalnych, spersonalizowanych rozmów z klientami, najlepszym rozwiązaniem jest integracja GIPHY. Wysyłaj gify, gdy jest to konieczne, i twórz lepsze relacje z klientami dzięki usłudze LiveAgent.

Jak możesz zintegrować GIPHY ze swoim LiveAgentem?

1. Zaloguj się do swojego LiveAgent

2. Kliknij Konfiguracje - System - Wtyczki - GIPHY

3. Aktywuj wtyczkę

4. UŻYJ natychmiast

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo