Partner
Co to jest Google Calendar?
Google Calendar to bezpłatna aplikacja kalendarza dla wszystkich dostępnych systemów operacyjnych. Służy do planowania wydarzeń, ustawiania przypomnień i można go łatwo udostępniać współpracownikom.
Jak możesz tego używać?
Kalendarz Google na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent ułatwia organizację i śledzenie ważnych wydarzeń, spotkań i przypomnień. Otrzymuj powiadomienia o nowych kalendarzach, dodanych wydarzeniach, początkach i końcach wydarzeń, odwołaniach i innych ważnych informacjach. Możesz także tworzyć kalendarze, wydarzenia i aktualizować je ręcznie z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent.
Korzyści
- Twórz i otrzymuj powiadomienia o wydarzeniach i aktualizacjach kalendarza
- Zarządzaj i aktualizuj informacje o wydarzeniu
- Jedno rozwiązanie, koniec z przełączaniem się między aplikacjami
System Dziennik aktywności jest niezwykle przydatny dla przedsiębiorstw, umożliwia organizację pracy agentów oraz analizowanie aktywności. W LiveAgent dziennik aktywności pozwala na zobaczenie wszystkich czynności wykonanych przez personel obsługi klienta. Można go znaleźć w konfiguracji narzędzi dziennika audytu.
LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu poprzez swoją sieć partnerską oraz program lojalnościowy. Firma dysponuje centrum wsparcia oraz zapisem zmian i ofert. LiveAgent ma blog, słownik i akademię oraz oferuje webinary oraz testy pisania. Firma oferuje darmowe próby oraz posiada zadowolonych klientów. LiveAgent zapewnia również cennik, integracje i alternatywy.
Tekst opisuje w jaki sposób darmowy czat online może zwiększyć sprzedaż poprzez zainteresowanie klientów i zwiększenie początkowej satysfakcji. Zawiera także różne listy kontrolne z kategorii HR, marketingu i SEO, które mogą pomóc w organizacji pracy i wykonywaniu zadań. Tekst przedstawia również Google Forms jako narzędzie do administrowania ankietami i odpowiada na pytanie jak zintegrować je z LiveAgent za pomocą Zapier. Dzięki integracji można zarządzać formularzami i śledzić powiadomienia bez konieczności przełączania się między aplikacjami.
Automatyzacja obsługi klienta pozwala na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, szybszy czas odpowiedzi, zorganizowany przepływ pracy, utrzymanie klienta oraz zwiększoną sprzedaż i przychody. Jednym z narzędzi do automatyzacji obsługi klienta jest oprogramowanie pomocy technicznej, umożliwiające gromadzenie zapytań klientów z różnych kanałów komunikacji. Warto jednak pamiętać, że interakcja międzyludzka odgrywa kluczową rolę w zadowoleniu klientów.