Google Forms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Google Forms?
Google Forms to internetowe oprogramowanie do administrowania ankietami. Jest częścią pakietu Google Docs Editors. Służy do zbierania danych, informacji i prowadzenia badań za pomocą ankiet. Każdy może bezpłatnie korzystać z Formularzy Google.
Jak możesz tego użyć?
Po zintegrowaniu go z LiveAgent możesz wyszukiwać i tworzyć odpowiedzi, śledzić powiadomienia i zarządzać swoimi formularzami. Wiele z tych funkcji można wykonać bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego, dzięki czemu nie ma potrzeby przełączania się między aplikacjami.
Korzyści
- Zarządzaj swoimi formularzami z jednego oprogramowania
- Dodaj lub zmień odpowiedzi
- Koniec z przełączaniem się między oprogramowaniem
Jak zintegrować Google Forms z LiveAgent przez Zapier?
Możesz zintegrować Google Forms za pośrednictwem usługi Zapier. Zapier umożliwia bezproblemowe połączenie dwóch aplikacji i tworzenie integracji między nimi. Musisz utworzyć konto Zapier pod tym linkiem . Jeśli masz takie, przejdź na stronę integracji Formularzy Google + LiveAgent w Zapier .
Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz wyzwalacz i wybór akcji. Pierwszym krokiem do integracji LiveAgent z innymi aplikacjami jest wybranie tego, co ma robić Twoja integracja. Można to zrobić, wybierając odpowiednie wyzwalacze i akcje.
W zależności od konfiguracji integracji oraz kombinacji wyzwalacz i opcja konfiguracji akcji mogą się różnić. Jednak proces integracji na ogół pozostaje łatwy i można go zakończyć w ciągu kilku minut.
Do wyboru jest sporo kombinacji. Jako przykład pokazujemy przewodnik dotyczący wyzwalania przez formularze nowej lub zaktualizowanej odpowiedzi w arkuszu kalkulacyjnym i akcji LiveAgent Utwórz konwersację. Po dokonaniu wyboru kliknij niebieski przycisk Połącz poniżej, aby przejść do następnego kroku.
Ten krok wymaga od nas podania danych logowania i zapewnienia dostępu do Zapier. Możemy też wybrać, który arkusz kalkulacyjny, arkusz roboczy czy kolumna wraz z zawartością, staną się częścią integracji.
Po podaniu tych danych, Zapier poprosi o test wyzwalacza. Możesz go pominąć, ale zalecamy wykonanie tego kroku, aby sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie.
Czas na akcję w LiveAgent. Ponieważ chcemy, aby nasza integracja tworzyła konwersację w naszym systemie biletowym, musimy skonfigurować jego nadawcę, odbiorcę i treść wiadomości. Istnieje również sekcja działu, w której można określić, do którego działu zostanie wysłany bilet.
Ta część konfiguracji obejmuje również pola niewymagane, takie jak nazwa odbiorcy, adres e-mail DW, identyfikator wiadomości i inne. Możesz wypełnić te pola, jeśli chcesz, aby Twoja wiadomość była bardziej szczegółowa.
Ostatnią częścią procesu integracji jest test.
Sukces! Twoja integracja jest gotowa. Kliknij włącz Zap, aby go aktywować i zacząć go używać. Otrzymasz wiadomość w swoim systemie biletowym za każdym razem, gdy w arkuszach kalkulacyjnych pojawi się nowa lub zaktualizowana odpowiedź.
Jeśli chcesz stworzyć więcej różnych integracji, wróć do strony Zapier z początku tego artykułu i wykonaj ten sam proces.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.