Partner
Co to jest MultiTEL?
MultiTEL jest dostawcą usług VoIP oferującym ekonomiczne rozwiązania komunikacyjne. Świadczą usługi na skalę globalną, z punktami obecności na wszystkich kontynentach. Poza zasięgiem ogólnoświatowym firma MultiTEL oferuje również narzędzia analityczne, które można służy do śledzenia połączeń przychodzących i wychodzących oraz ilości wiadomości tekstowych.
Jak korzystać z MultiTEL z LiveAgent?
MultiTEL jest jednym z dostawców VoIP obsługiwanych przez oprogramowanie help desk LiveAgent. Możesz wybrać go jako swojego dostawcę usług telekomunikacyjnych. Wszystko, co musisz zrobić, to uzyskać numer telefonu, połączyć go z LiveAgent i zacząć udostępniać i otrzymywać rozmowy z klientami w ramach wielokanałowego działu pomocy.
LiveAgent funkcje call center mogą pomóc w zarządzaniu połączeniami z klientami. Przekieruj połączenia w prawo agentów, utwórz niestandardowe drzewa IVR, aby pomóc klientom dotrzeć do konkretnych departamenty, utwórz rozmowy wideo lub słuchaj swoich poprzednich rozmów przechowywanych w historii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć, jak w praktyce działa call center LiveAgent.
Jakie są zalety korzystania z MultiTEL?
- Zasięg na całym świecie
- Globalne numery telefonów
- Przydatny wybór funkcji
- Narzędzia do analizy połączeń i wiadomości tekstowych
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Czy integracja MultiTEL z LiveAgent jest bezpłatna?
integracja jest już zawarta w planie LiveAgent i nie musisz zapłacić dodatkowe opłaty. Po uzyskaniu dostępu zarówno do MultiTEL, jak i LiveAgent, możesz po prostu połączyć swój numer MultiTEL z naszym działem pomocy i zacząć dzwonić.
Jak zintegrować MultiTEL z LiveAgent?
MultiTEL jest już wbudowany w LiveAgent, wystarczy dodać swój numer MultiTEL i przeprowadzić prostą konfigurację. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak zakończyć proces.
- Wejdź na stronę MultiTEL i załóż konto. To nic nie kosztuje. Po zalogowaniu przejdź do pulpitu nawigacyjnego i kliknij opcję Liczby > Moje numery i wybierz Wypożycz numery. Wypełnij formularz kontaktowy, a MultiTEL skontaktuje się z Tobą. Po otrzymaniu numeru od MultiTEL przejdź do swojego konta LiveAgent.

- W panelu LiveAgent przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij przycisk Utwórz u góry, aby dodać swój numer MultiTEL do systemu. Następnie wybierz MultiTEL z listy dostawców.

Teraz podaj swoją nazwę użytkownika MultiTEL, hasło i numer. Wybierz dział, do którego mają trafić rozmowy, nazwij numer i wybierz, czy rozmowy mają być nagrywane. Kliknij Dodaj i gotowe.

Twój numer MultiTEL jest teraz połączony z LiveAgent i możesz odbierać telefony klientów. Oprócz call center, LiveAgent oferuje szeroką gamę narzędzi pomocy technicznej w jednym systemie biletowym – e-maile, czat na żywo, portal klienta lub media społecznościowe jak Facebook, Instagram i Twitter.
Dowiedz się więcej o LiveAgent na naszej stronie funkcji lub obejrzyj poniższy film, aby uzyskać pełny zwiedzanie naszego zestawu narzędzi.
Frequently asked questions
Co to jest MultiTEL?
MultiTEL to dostawca VoIP, który oferuje numery globalne, różnorodne funkcje połączeń oraz narzędzia analityczne do połączeń telefonicznych i wiadomości tekstowych.
Czy mogę zintegrować MultiTEL z LiveAgent?
Numery MultiTEL można łatwo dodać do LiveAgent dzięki naszej wbudowanej funkcji. Oto jak to zrobić.
- Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby
- Utwórz nowy numer i wybierz MultiTEL z listy dostawców
- Dodaj swój numer i inne szczegóły, a następnie kliknij Dodaj
Czy integracja MultiTEL z LiveAgent jest bezpłatna?
Integracja jest bezpłatna w ramach naszego kompleksowego planu LiveAgent i nie ma żadnych dodatkowych opłat
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.