Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

NetCrunch

Możesz włączyć NetCrunch do wysyłania alertów jako Zgłoszenia bezpośrednio do działu pomocy LiveAgent, ale najpierw musisz skonfigurować profil integracji dla LiveAgent.

  • W tym celu kliknij opcję Monitorowanie > Profile integracji w górnej części aplikacji NetCrunch.
  • W edytorze musisz wpisać nazwę nowego profilu integracji i zostaniesz poproszony o podanie klucza API. Kliknij ten link , aby dowiedzieć się, gdzie znaleźć token API. Skopiuj klucz do profilu integracji i zapisz go.
profile integracyjne

Co to jest Netcrunch?

NetCrunch to system monitorowania sieci przeznaczony dla zespołów IT firm, które mają niezbędne powiązania ze światem cyfrowym. To oprogramowanie umożliwia monitorowanie wszystkich kluczowych operacji związanych z siecią w celu identyfikacji usterek oraz opcji poprawy wydajności.

Jak możesz tego używać?

Aby umożliwić NetCrunchowi wykorzystanie integracji, konieczne jest utworzenie skryptu ostrzegającego lub edycja już istniejącego. Wykonaj poniższe czynności, aby dowiedzieć się, jak utworzyć nowy skrypt ostrzegawczy.

  • Kliknij opcję Monitorowanie > Alertowanie skryptów eskalacji
  • W Skryptach alertów Windows kliknij Dodaj skrypt ostrzegawczy
  • Kliknij Dodaj i wybierz Akcja do natychmiastowego uruchomienia
  • Kliknij kartę Integracje i wybierz zgłoszenie LiveAgent
dodaj akcję
  • Otworzy się nowe okno i NetCrunch zajmie chwilę, aby załadować Twoje działy . Teraz wybierz dział, do którego mają być wysłane zgłoszenia. Może być korzystne utworzenie oddzielnego działu dla zgłoszeń NetCruncha, aby uzyskać lepszy przegląd. Wprowadź również adres e-mail, który będzie wyświetlany jako osoba żądająca tego zgłoszenia. W tym celu możesz utworzyć indywidualne konto, upewnij się, że jest to aktywny e-mail gościa. Wprowadź również adres e-mail pomocy technicznej swojego Helpdesku, ale upewnij się, że „wnioskodawca” ma dostęp do tego e-maila.
  • Upewnij się, że używasz prawidłowego profilu i przetestuj wysyłanie zgłoszenia do LiveAgent, klikając Testuj . Pojawi się małe okienko z procedurą testową i jeśli wszystko jest poprawnie skonfigurowane, test zakończy się komunikatem „Wykonano pomyślnie”. W rezultacie zgłoszenie testowe powinno teraz pojawić się w Twoim Helpdesku w skonfigurowanym dziale.
zgłoszenie

Jednak to nie zadziała w przypadku operacji „Rozwiąż zgłoszenie”. Aby przetestować operację „Resolve Ticket”, musisz utworzyć skrypt ostrzegawczy z operacją „Open Ticket” jako Akcją do natychmiastowego uruchomienia, a operacją „Close Ticket” jako Action to Run on Alert Close. Następnie wybierz węzeł i utwórz alert (na przykład Monitorowanie wyłączone), aby przetestować i przypisać skrypt ostrzegawczy do tego alertu. Poniższe kroki wyjaśniają, jak utworzyć alert „Monitorowanie węzłów wyłączone” dla pojedynczego węzła.

  • Kliknij prawym przyciskiem myszy węzeł, w którym chcesz utworzyć alert
  • Wybierz Ustawienia węzła i kliknij Alerty i raporty w oknie ustawień
  • Kliknij Dodaj alert, wybierz zakładkę Podstawowe i wybierz Monitorowanie węzłów jest wyłączone
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy nowy alert i wybierz opcję Przypisz wstępnie zdefiniowany skrypt alertów > Twoja nazwa skryptu
ustawienia monitorowania węzłów

Jeśli teraz uruchomisz alert (Wyłącz monitorowanie węzłów), utworzysz zgłoszenie. Jeśli ten alert zostanie zamknięty (monitorowanie węzłów włączone), zgłoszenie zostanie skomentowane i rozwiązane. Po dołączeniu takiego skryptu alarmowego do różnych alertów, NetCrunch będzie wysyłać wiadomości do LiveAgent za każdym razem, gdy dany alert zostanie wygenerowany

zgłoszenie 2

Możesz również wysłać zgłoszenia do różnych departamentów. Można to zrobić, tworząc nowy skrypt ostrzegawczy dla każdego działu bez tworzenia za każdym razem nowego profilu integracji. Po prostu upewnij się, że skrypty są wyraźnie nazwane, aby później łatwiej je rozróżnić.

WebHooki lub żądanie HTTP (integracja dwukierunkowa)

LiveAgent Helpdesk jest jedną z naszych dwukierunkowych integracji – oznacza to, że możesz skonfigurować żądanie HTTP, które wysyła informacje z powrotem do NetCruncha, gdy zgłoszenie zostanie rozwiązane w LiveAgent, tak aby alert w NetCrunchu również został zamknięty. Nie rozwiązuje to problemu, który spowodował alert, ale zamknie alert wygenerowany przez NetCrunch (tj. Węzeł nadal nie działa, mimo że alert jest zamknięty).

Aby móc otrzymać takie żądanie od LiveAgent, musisz skonfigurować dostęp do klucza API NetCruncha. Aby to zrobić, przejdź do profilu integracji LiveAgent i kliknij opcję „Otwórz menedżera kluczy API”. Skopiuj adres URL webhooka i zastąp [Web_access_address] swoim adresem dostępu do sieci (tj. Https: //123.456.789.0/ncinf/rest …).

Menedżer kluczy interfejsu API

Przejdź do LiveAgent, wybierz Konfiguracja > Automatyzacja > Reguły i utwórz nową regułę . Nadaj regule opisową nazwę i wybierz opcję Zastosuj, gdy „stan zgłoszenia się zmienił”. Teraz zdefiniuj warunki podobne do tego:

Jeśli dział zgłoszeń to (tj.) Dział NetCruncha ORAZ nowy status to Rozwiązany.

edytuj regułę

Teraz wybierz akcję „Żądanie HTTP” i dodaj adres URL z zastąpionym adresem Web_Access_Address w polu adresu URL. Wybierz metodę HTTP „POST” i dodaj nagłówek „Content-Type: application / json”. Wprowadź to do treści HTTP, które ma być wysłane jako dane do NetCruncha:

{
  "ID": "{$conv_conversationid}",
  "status": "{$conv_status}",
  "subject": "{$conv_subject}",
  "closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
wykonywania działań

Zapisz tę regułę automatyzacji. Teraz, gdy NetCrunch utworzy zgłoszenie i po rozwiązaniu go przez LiveAgent Agent , alert w NetCrunchu zostanie zamknięty. Należy pamiętać, że problem może nadal istnieć, ale alert zostanie rozwiązany w odpowiedzi na akcję LiveAgent.

reguła

FAQ

Co to jest NetCrunch?

NetCruch to platforma, która umożliwia monitorowanie ekosystemu IT bez użycia agentów. Firma działa od ponad 20 lat i codziennie pomaga klientom zarządzać złożonością systemów informatycznych.

 

Jakie są zalety korzystania z NetCruncha?

- przyjazny użytkownikowi

- w pełni konfigurowalny

- elastyczna wizualizacja 

 

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo