Office Maker integration
Co to jest Office Maker?
Office Maker to lokalny operator usług cyfrowych dla usług głosowych/Internetu/chmury.
Dzięki dostarczanym przez nas rozwiązaniom i innowacyjnym technologiom spełniamy jedno z głównych oczekiwań organizacji pragnących mieć jeden punkt kontaktu do zarządzania tematami telefonii, internetu, chmury i bezpieczeństwa komputerowego.
Wykonuj i odbieraj połączenia w LiveAgent dzięki naszej prostej i ekonomicznej ofercie SIP Trunk, w pełni kontrolowanej online z poziomu interfejsu klienta.
Aktywuj linie telefoniczne i wybierz numery za pomocą kilku kliknięć za pomocą naszego narzędzia online i zachowaj kontrolę nad swoją telefonią.
ZARZĄDZANIE NUMERAMI TELEFONU
- Nadawanie numerów geograficznych lub niegeograficznych (08 i 09)
- Możliwość przenoszenia Twoich numerów telefonów do wszystkich operatorów
- Nadawanie numerów międzynarodowych
- Rejestracja w katalogach Yellow Pages
- Zarządzanie numerami alarmowymi (15, 17, 18, 112 itd.)
KONTROLA PALCA
- Personalizacja prezentacji liczb
- Ustawienia przekierowania połączeń bezwarunkowych i alarmowych
- Filtrowanie niechcianych rozmówców
- Ograniczenie połączeń wychodzących przez użytkownika
Prosty, niski koszt i bez zobowiązań:
Trunk SIP jest subskrybowany zgodnie z żądaną liczbą połączeń wychodzących. Dla każdego subskrybowanego połączenia wychodzącego program Office Maker oferuje połączenie przychodzące.
Przykład: Jeśli korzystasz z 15 SIP Trunk, możesz wykonać do 15 jednoczesnych połączeń wychodzących (jeśli nie ma więcej niż 15 połączeń przychodzących w tym samym czasie) i odbierać do 30 jednoczesnych połączeń przychodzących (jeśli nie ma połączeń wychodzących na o tym samym czasie).
- Trunk SIP à la carte: 3€HT/miesiąc/kanał
- Trunk SIP Unlimited stacjonarny: 13€HT/Miesiąc/Kanał
- Trunk SIP Unlimited stacjonarny i mobilny: 19,99 € HT/Miesiąc/Kanał
Zamów linię tutaj: https://officemaker.fr/ telefon-sur-ip/trunk-sip/
Jak możesz z niego korzystać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Office Maker to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a Office Maker zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.
Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
Chociaż niektórzy wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszego osobistego kontaktu z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.
Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.
Jak działa call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować Office Maker z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Office Maker jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Otwórz LiveAgenta i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
- Wybierz Kreator pakietu Office z listy dostawców VoIP.

- Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Office Maker lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!