Partner
Co to jest optymalne połączenie?
Optimal Call to słowacka usługa VoIP i komunikacyjna dostawca. Oferują usługi dla firm i klientów indywidualnych z siedzibą na Słowacji iw Czechach. Oprócz usług połączeń głosowych Optimal Call oferuje możliwość zakupu ekskluzywnych, łatwych do zapamiętania numerów telefonów opartych na różnych lokalizacjach geograficznych.
Inne usługi obejmują call center, wspólne połączenie z innymi systemami firmy takie jak sieci telefoniczne CRM, SIP Trunking i CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Jak korzystać z Optimal Call z LiveAgent?
Jeśli szukasz operatora VoIP, Optimal Call może obsłużyć Twoje połączenia internetowe i podać numer telefonu. Możesz dodać ten numer telefonu do LiveAgent, aby utworzyć wielokanałowy dział pomocy z call center.
Po dodaniu numeru do LiveAgent możesz zacząć używać go jako głównego oprogramowania do obsługi telefonicznej. LiveAgent oferuje wiele funkcji ułatwiających przepływ pracy i ułatwiających zarządzanie połączeniami z klientami dzięki funkcjom call center i automatyzacja.
Ile kosztuje integracja Optimal Call z LiveAgent?
Chociaż Optimal Call to usługa płatna z oddzielnymi planami cenowymi, integracja z LiveAgent nie kosztuje Cię dodatkowo. Możesz bezpłatnie dodać swoje numery telefonów Optimal Call do działu pomocy LiveAgent i zacząć dzwonić.
Jakie są zalety korzystania z Optimal Call?
- Przystępne plany cenowe
- Wiele usług dla osób prywatnych i firm
- Ekskluzywne, łatwe do zapamiętania numery telefonów
- Trunk CPBX i SIP
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Jak zintegrować Optimal Call z LiveAgent?
Optymalne połączenie jest już uwzględnione na Twoim koncie LiveAgent; w związku z tym nie ma potrzeby aktywowania wtyczek ani tworzenia integracji z usługami stron trzecich. Dodaj swój optymalny numer połączenia i zacznij dzwonić. Oto jak to zrobić.
- Będziesz potrzebować swojej nazwy użytkownika, hasła i numeru telefonu Optimal Call. Zaloguj się na swoje konto Optimal Call lub utwórz nowy. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z nową nazwą użytkownika, hasłem i numerem telefonu.

- Alternatywnie możesz również znaleźć informacje w sekcji profilu swojego konta Optimal Call. Przygotuj informacje na kolejne kroki.

- Otwórz konto LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk, aby dodać nowy numer w LiveAgent i wybierz Optymalne połączenie z listy dostawców VoIP.

- Wpisz swoją nazwę użytkownika, hasło i numer optymalnego połączenia w następnej sekcji. Możesz także nazwać numer, wybrać prefiks wybierania numeru, dział, który będzie obsługiwał połączenia z tego numeru i włączyć nagrywanie rozmów. Po zakończeniu kliknij Dodaj u dołu okna.

Twój numer telefonu Optimal Call jest teraz połączony z LiveAgent i możesz zacząć nawiązywać i odbierać połączenia. Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć wycieczkę.
Frequently asked questions
Co to jest optymalne połączenie?
Optimal Call to słowacki dostawca usług komunikacyjnych i VoIP. Oferują usługi odpowiednie dla klientów słowackich i czeskich.
Ile kosztuje integracja Optimal Call w LiveAgent?
Integracja z Optimal Call jest zawarta w planie i bez żadnych dodatkowych opłat. Możesz dodać swój numer i zacząć dzwonić bez dodatkowych opłat.
Jak zintegrować Optimal Call z LiveAgent?
Optimal Call jest wbudowany w LiveAgent, więc nie ma potrzeby stosowania wtyczek integracyjnych ani usług innych firm. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swój numer i podać kilka danych konta.
- Przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby w LiveAgent
- Utwórz nowy numer i wybierz Optymalne połączenie jako dostawcę VoIP
- Wprowadź swoją nazwę użytkownika, hasło, numer i inne szczegóły
- Kliknij Dodaj i gotowe
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Zwiększ zadowolenie klientów poprzez system obsługi zgłoszeń i zapewnienie wygody przez różne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że 80% konsumentów oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy w obsłudze klienta. Warto też zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów.
Zgodność z centrum obsługi telefonicznej
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji dla biznesu i przemysłu. Jest dostępne w wielu integracjach i alternatywach. Firma oferuje też wsparcie dla swoich klientów. LiveAgent jest właścicielem nagród i certyfikatów. Strona oferuje możliwość subskrypcji i uzyskania najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.