Wersja próbna

Optimal Call

Co to jest optymalne połączenie?

Optimal Call to słowacka usługa VoIP i komunikacyjna dostawca. Oferują usługi dla firm i klientów indywidualnych z siedzibą na Słowacji iw Czechach. Oprócz usług połączeń głosowych Optimal Call oferuje możliwość zakupu ekskluzywnych, łatwych do zapamiętania numerów telefonów opartych na różnych lokalizacjach geograficznych.

Inne usługi obejmują call center, wspólne połączenie z innymi systemami firmy takie jak sieci telefoniczne CRM, SIP Trunking i CPBX (Cloud Private Branch Exchange).

Jak korzystać z Optimal Call z LiveAgent?

Jeśli szukasz operatora VoIP, Optimal Call może obsłużyć Twoje połączenia internetowe i podać numer telefonu. Możesz dodać ten numer telefonu do LiveAgent, aby utworzyć wielokanałowy dział pomocy z call center.

Po dodaniu numeru do LiveAgent możesz zacząć używać go jako głównego oprogramowania do obsługi telefonicznej. LiveAgent oferuje wiele funkcji ułatwiających przepływ pracy i ułatwiających zarządzanie połączeniami z klientami dzięki funkcjom call center i automatyzacja.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Ile kosztuje integracja Optimal Call z LiveAgent?

Chociaż Optimal Call to usługa płatna z oddzielnymi planami cenowymi, integracja z LiveAgent nie kosztuje Cię dodatkowo. Możesz bezpłatnie dodać swoje numery telefonów Optimal Call do działu pomocy LiveAgent i zacząć dzwonić.

Jakie są zalety korzystania z Optimal Call?

  • Przystępne plany cenowe
  • Wiele usług dla osób prywatnych i firm
  • Ekskluzywne, łatwe do zapamiętania numery telefonów
  • Trunk CPBX i SIP

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

Jak zintegrować Optimal Call z LiveAgent?

Optymalne połączenie jest już uwzględnione na Twoim koncie LiveAgent; w związku z tym nie ma potrzeby aktywowania wtyczek ani tworzenia integracji z usługami stron trzecich. Dodaj swój optymalny numer połączenia i zacznij dzwonić. Oto jak to zrobić.

  • Będziesz potrzebować swojej nazwy użytkownika, hasła i numeru telefonu Optimal Call. Zaloguj się na swoje konto Optimal Call lub utwórz nowy. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z nową nazwą użytkownika, hasłem i numerem telefonu.
Optimal Call
Kliknij, aby się zarejestrować
  • Alternatywnie możesz również znaleźć informacje w sekcji profilu swojego konta Optimal Call. Przygotuj informacje na kolejne kroki.
Optimal Call
Optymalne informacje o profilu połączenia
  • Otwórz konto LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk, aby dodać nowy numer w LiveAgent i wybierz Optymalne połączenie z listy dostawców VoIP.
Optimal Call
Optymalne połączenie na liście operatorów VoIP
  • Wpisz swoją nazwę użytkownikahasło i numer optymalnego połączenia w następnej sekcji. Możesz także nazwać numer, wybrać prefiks wybierania numeru, dział, który będzie obsługiwał połączenia z tego numeru i włączyć nagrywanie rozmów. Po zakończeniu kliknij Dodaj u dołu okna.
Optimal Call
Konfiguracja OptimalCall

Twój numer telefonu Optimal Call jest teraz połączony z LiveAgent i możesz zacząć nawiązywać i odbierać połączenia. Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć wycieczkę.

LiveAgent Product Tour

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co to jest optymalne połączenie?

Optimal Call to słowacki dostawca usług komunikacyjnych i VoIP. Oferują usługi odpowiednie dla klientów słowackich i czeskich.

Ile kosztuje integracja Optimal Call w LiveAgent?

Integracja z Optimal Call jest zawarta w planie i bez żadnych dodatkowych opłat. Możesz dodać swój numer i zacząć dzwonić bez dodatkowych opłat.

Jak zintegrować Optimal Call z LiveAgent?

Optimal Call jest wbudowany w LiveAgent, więc nie ma potrzeby stosowania wtyczek integracyjnych ani usług innych firm. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swój numer i podać kilka danych konta.

  • Przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby w LiveAgent
  • Utwórz nowy numer i wybierz Optymalne połączenie jako dostawcę VoIP
  • Wprowadź swoją nazwę użytkownika, hasło, numer i inne szczegóły
  • Kliknij Dodaj i gotowe

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo