Partner
Co to jest Pabbly Connect?
Pabbly Connect to platforma integracyjna, która nie ogranicza użytkowników w zakresie automatyzacji przepływu pracy. Pozwala zautomatyzować zadanie ręczne poprzez w pełni zautomatyzowane przepływy pracy. Możesz po prostu rozpocząć nowy przepływ pracy, wybierając wyzwalacz i dostosowując go dalej, dodając filtry, akcje i mapowania pól. Teraz LiveAgent można zintegrować z ponad 400+ aplikacjami.
Jak możesz tego używać?
Jak działa integracja
Skonfigurowanie Pabbly Connect zajmuje mniej niż 5 minut. Tylko 3 proste kroki i gotowe. Nie jest wymagana instalacja.
- Wybierz : wybierz i autoryzuj aplikacje, które chcesz zsynchronizować ze sobą.
- Konfiguruj : dostosuj synchronizację, dodając filtry, akcje i mapowania pól.
- Synchronizacja : ustaw i zapomnij, Pabbly Connect przejmie stąd kontrolę. Ciesz się nowym wolnym czasem! Rozpocznij synchronizację

Postępuj zgodnie z tym procesem, aby znaleźć LiveAgent na pulpicie nawigacyjnym Pabbly:
- Utwórz konto.
- Wybierz teraz dostęp do Pabbly Connect
- Utwórz workflow.
- Sprawdź dostępne wyzwalacze i działania .
- LiveAgent znajduje się w części Action & Trigger ze wszystkimi możliwymi punktami końcowymi.

Korzyści
- Z łatwością usprawnij międzyfunkcyjne przepływy pracy za pomocą wielu wyzwalaczy, działań i harmonogramu procesów sprzedaży, kampanii społecznościowych itp.
- Twórz złożone i wieloetapowe przepływy pracy dla określonych projektów przy użyciu kilku logik, filtrów, warunków, takich jak IF / Else, AND / OR i wiele więcej.
- Pabbly Connect pozwala ustawić określone przedziały czasowe dla uruchomienia scenariusza / akcji, takie jak określona data, dzień lub godzina.
- Jest zintegrowany z ponad 400 usługami.
Frequently asked questions
Co to jest Pabbly?
Pabbly to internetowe centrum wszystkich narzędzi marketingowych. Obejmuje oprogramowanie do marketingu e-mailowego, oprogramowanie do rozliczeń, oprogramowanie do formularzy, weryfikację poczty e-mail i Pabbly connect.
Jakie są zalety korzystania z Pabbly Connect z LiveAgent?
- lepszy workflow
- szeroka gama integracji
- możliwość ustawienia określonego czasu dla określonych czynności
LiveAgent to potężne rozwiązanie pomocy technicznej dla każdej branży, które umożliwia zintegrowanie Kerio Connect email i zapewnienie najlepszej obsługi klienta. Można automatyzować zadania, ranga agentów, a także korzystać z funkcji grywalizacji, by stworzyć dobrze prosperujące środowisko pomocy technicznej. Dzięki LiveAgent można obsługiwać różne kanały komunikacji, w tym media społecznościowe, co zapewnia płynną procedurę komunikacji dla każdego agenta. Można łatwo zintegrować Kerio Connect z LiveAgent za pomocą opcji konfiguracji i IMAP/POP3, co umożliwia niezawodną i szybką obsługę klienta. LiveAgent oferuje również darmowy okres próbny i usługi migracji concierge.
Oprogramowanie LiveAgent oferuje funkcje pozwalające na lepszą orientację biznesową i efektywność obsługi klienta. Wsparcie oferowane przez firmę obejmuje centrum wsparcia, przenoszenie danych i status systemu. Firma oferuje również usługi dla różnych przemysłów i biznesów. Partnerzy i program lojalnościowy są także dostępne, a blog i centrum szkoleniowe służą do edukacji klientów. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent.
Firma Quality Unit oferuje rozwiązania dla różnych branż biznesowych, w tym darmowy czat internetowy i nowoczesne rozwiązanie dla biznesu - LiveAgent. Platforma ta umożliwia skorzystanie z bezpłatnej wersji próbnej, szablonów i webinariów oraz posiada program lojalnościowy dla klientów. LiveAgent oferuje szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji do pomocy technicznej, co zwiększa satysfakcję klientów. Usługa zapewnia również bezpieczeństwo i ochronę prywatności klientów oraz oszczędność czasu i skracanie czasu odpowiedzi dzięki hybrydowemu systemowi zgłoszeniowemu.
Szablony powiadomień pozwalają na przygotowanie szablonów, które można później wykorzystać bez konieczności przechodzenia za każdym razem przez cały proces tworzenia powiadomienia. Szablony są używane do wielokrotnego wysyłania tego samego typu powiadomień, co ułatwia pracę zespołu obsługi klienta i pozwala zaoszczędzić czas. LiveAgent udostępnia szablony powiadomień, które można dostosować do potrzeb zespołu.