Partner
Co to jest PayPal?
PayPal to internetowa usługa finansowa, która umożliwia bezpieczne przekazywanie pieniędzy na całym świecie. Twoje konto przechowuje pieniądze, które możesz następnie przelać na swoje konto bankowe lub wykorzystać je jako płatność za usługi i produkty.
Jak możesz tego używać?
Powiadomienia zawierają informacje o nowych klientach, udanej sprzedaży, transakcjach i zwrotach. Możesz także tworzyć rozmowy, zarządzać klientami lub dodawać ich do systemu.
Korzyści
- Śledzi Twoją sprzedaż, zwroty i inne informacje
- Zarządzaj klientami z pulpitu nawigacyjnego
Jak zintegrować PayPal z LiveAgent przez Zapier

Zapier to platforma integracyjna, która może pomóc w łatwym połączeniu dwóch aplikacji za pomocą określonej niestandardowej integracji. Jest przyjazny dla użytkownika, intuicyjny, a konfiguracja zajmuje tylko kilka minut.
Oto prosty przewodnik dotyczący łączenia PayPal z LiveAgent. Przede wszystkim będziesz potrzebować konta Zapier. Jeśli już je masz, zaloguj się. Jeśli nie, możesz je utworzyć pod tym linkiem. Wszystko, czego potrzebujesz, to Twój adres e-mail.
Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent i PayPal .

Przewiń trochę w dół i znajdź sekcję Połącz LiveAgent + PayPal w kilka minut. Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. W takim przypadku wyzwalacz PayPal aktywuje akcję w LiveAgent. Wybierz ten, który Twoim zdaniem działa dla Ciebie.
Na przykład sparowaliśmy wyzwalacz “Udana sprzedaż” z akcją “Utwórz rozmowę”. Po ich wybraniu kliknij niebieski przycisk, aby kontynuować.

W tej sekcji musisz wybrać swoje konto PayPal i skonfigurować wyzwalacz. Zapier poprowadzi Cię przez ten proces.

Musisz edytować ustawienia natychmiastowego powiadamiania o płatności (IPN). Możesz uzyskać do nich dostęp na swoim koncie PayPal.

Kiedy skończysz, zalecamy przetestowanie wyzwalacza, aby sprawdzić, czy działa tak, jak powinien.

Następnym krokiem jest skonfigurowanie akcji LiveAgent. Upewnij się, że wypełniłeś wszystkie wymagane pola. Pola, które nie są wymagane, można wypełnić, aby lepiej określić działanie. W naszym przypadku możemy dodać więcej szczegółów na temat naszej nowej akcji konwersacji.

Następnie przeprowadź końcowy test integracji, aby sprawdzić, czy działa.

Teraz sprawdź pulpit nawigacyjny LiveAgent i spójrz na swoje bilety. Po teście powinieneś zobaczyć nową rozmowę.

To wszystko! Pomyślnie zintegrowałeś PayPal z LiveAgent. Jeśli chcesz dokonać innej niestandardowej integracji, wróć do łącza strony i wypróbuj inne integracje.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Opinie klientów to niezbędny element biznesu, ponieważ pozytywne opinie wpływają na rozpoznawalność marki, a negatywne mogą zniszczyć biznes. Firma powinna skupić się na całościowym doświadczeniu klienta, a nie tylko na rozwoju produktu/usługi. Istnieje wiele sposobów na zbieranie opinii klientów, w tym wywiady osobiste i skorzystanie z oprogramowania do obsługi klienta. Wszystkie te informacje pomagają w ewoluowaniu i doskonaleniu się firmy. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie pomocy technicznej z ponad 180 funkcjami, które może pomóc w szybszej i bardziej skutecznej obsłudze klienta.
LiveAgent oferuje kompletny zestaw narzędzi do obsługi klienta, w tym media społecznościowe, fora dyskusyjne, czaty na żywo i aplikacje mobilne. Narzędzia te pozwalają na utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta i poznanie ich potrzeb i opinii za pomocą ankiet. Monitorowanie satysfakcji klientów jest kluczowe dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania lojalności. Istnieją cztery główne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, a każda firma powinna przechowywać informacje o kliencie, zabezpieczając przy tym wrażliwe dane. Umiejętności obsługi klienta są niezbędne dla każdej firmy.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.