Partner
Co to jest Swan?
Swan jest szybko rozwijającym się słowackim dostawcą usług telekomunikacyjnych od 1999 roku. Siedziba firmy znajduje się na Słowacji, ale firma działa w całej Europie. Ponieważ Swan jest również dostawcą VoIP, LiveAgent nawiązał współpracę z firmą w celu poprawy komfortu użytkowania.
Jak zintegrować Swan z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Swan i uzyskanie numeru VoIP. Drugim krokiem jest zalogowanie się na konto LiveAgent . Następnie postępuj zgodnie z nawigacją na zrzutach ekranu poniżej.
Ostatnim krokiem jest wyszukanie Swan, wypełnienie danych logowania i ZAPISZ.
Ile kosztuje integracja Swan w LiveAgent?
Nie ma żadnej dodatkowej opłaty za integrację Swan w LiveAgent. Po prostu wprowadź numer VoIP do LiveAgent zgodnie z naszymi instrukcjami (krokami) i używaj go za darmo.
Korzyści VoIP:
- wysoka produktywność
- opłacalność
- dostęp z różnych urządzeń
- lepsze doświadczenia klientów
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.
Chcesz zamienić Birdseed na LiveAgent?
Tekst zawiera informacje o różnych sposobach migracji danych z różnych platform do LiveAgent. LiveAgent to narzędzie służące do zapewnienia lepszej obsługi klienta poprzez obsługę zgłoszeń z różnych kanałów. LiveAgent oferuje bezpłatny okres próbny, wsparcie techniczne i automatyczne przekazywanie danych. Firmy, które rozważają przeniesienie się z innych platform, takich jak Birdseed, Olark, osTicket, LeadDesk, Channels i Qonvo, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy w migracji danych do LiveAgent.
LiveAgent oferuje wiele korzyści dla firm, takich jak prostsza, szybsza i bardziej przejrzysta komunikacja z klientami oraz większa dostępność dzięki portalowi wsparcia. Połączenie ze stroną na Facebooku umożliwia odpowiadanie na posty i komentarze. Klienci szybko dostosowali się do nowej funkcjonalności, co zwiększyło liczbę zapytań. Wsparcie LiveAgent jest również nagradzane za jakość.
Vohippo to firma telekomunikacyjna oferująca usługi telefoniczne z siedzibą w Bułgarii, działającą globalnie, która nawiązała współpracę z LiveAgent. Integracja VoIP z LiveAgent jest bezpłatna, a korzyści to m.in. poprawienie jakości obsługi klienta i niższe koszty. Wystarczy uzyskać numer VOIP od Vohippo, a następnie zaimplementować go w LiveAgent. Firmie można używać wielu numerów. LiveAgent oferuje 14 dniowy darmowy okres próbny.