Wersja próbna

Swan

Co to jest Swan?

Swan jest szybko rozwijającym się słowackim dostawcą usług telekomunikacyjnych od 1999 roku. Siedziba firmy znajduje się na Słowacji, ale firma działa w całej Europie. Ponieważ Swan jest również dostawcą VoIP, LiveAgent nawiązał współpracę z firmą w celu poprawy komfortu użytkowania.

Jak zintegrować Swan z LiveAgent?

Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Swan i uzyskanie numeru VoIP. Drugim krokiem jest zalogowanie się na konto LiveAgent . Następnie postępuj zgodnie z nawigacją na zrzutach ekranu poniżej.

Ostatnim krokiem jest wyszukanie Swan, wypełnienie danych logowania i ZAPISZ.

Ile kosztuje integracja Swan w LiveAgent?

Nie ma żadnej dodatkowej opłaty za integrację Swan w LiveAgent. Po prostu wprowadź numer VoIP do LiveAgent zgodnie z naszymi instrukcjami (krokami) i używaj go za darmo.

Korzyści VoIP:

  • wysoka produktywność
  • opłacalność
  • dostęp z różnych urządzeń
  • lepsze doświadczenia klientów

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo