Swan integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Swan?
Swan jest szybko rozwijającym się słowackim dostawcą usług telekomunikacyjnych od 1999 roku. Siedziba firmy znajduje się na Słowacji, ale firma działa w całej Europie. Ponieważ Swan jest również dostawcą VoIP, LiveAgent nawiązał współpracę z firmą w celu poprawy komfortu użytkowania.
Jak zintegrować Swan z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Swan i uzyskanie numeru VoIP. Drugim krokiem jest zalogowanie się na konto LiveAgent . Następnie postępuj zgodnie z nawigacją na zrzutach ekranu poniżej.
Ostatnim krokiem jest wyszukanie Swan, wypełnienie danych logowania i ZAPISZ.
Ile kosztuje integracja Swan w LiveAgent?
Nie ma żadnej dodatkowej opłaty za integrację Swan w LiveAgent. Po prostu wprowadź numer VoIP do LiveAgent zgodnie z naszymi instrukcjami (krokami) i używaj go za darmo.
Korzyści VoIP:
- wysoka produktywność
- opłacalność
- dostęp z różnych urządzeń
- lepsze doświadczenia klientów
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Platforma LiveAgent oferuje wielofunkcyjne rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat na żywo, rozmowy telefoniczne, e-maile i integracje z mediami społecznościowymi. Wysoka jakość obsługi klienta jest kluczowa dla pozyskiwania i zwiększania lojalności klientów, a system obsługi klienta może pomóc w poprawie komunikacji z klientami. LiveAgent oferuje również centrum wsparcia i program lojalnościowy.