Partner
TelcaVoIP to globalny dostawca VoIP z siedzibą we Włoszech, oferujący numery międzynarodowe na 6 kontynentach. Misją firmy jest: „dostarczanie wysokiej jakości usług swoim klientom”. LiveAgent i TelcaVoIP są teraz partnerami. Dlatego możesz szybko i łatwo zintegrować TelcaVoIP. Ponadto LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za integrację TelcaVoIP.
Jak możesz połączyć TelcaVoIP z LiveAgent?
TelcaVoIP jest już wbudowany w LiveAgent. W rezultacie możesz łatwo zaimplementować swój numer VoIP. Po prostu przejdź do Konfiguracji . Następnie kliknij Połączenie , Numery , + przycisk . Następnie wyszukaj TelcaVoIP i podaj wszystkie niezbędne informacje. Kliknij dodaj i natychmiast użyj swojego numeru VoIP.
Korzyści:
- bogate w funkcje
- niezawodność
- prosta integracja
- możliwość korzystania z wielu urządzeń
- łatwy dostęp
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free TelcaVoIP integration!
Recenzja bazy wiedzy HelpCrunch
Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy HelpCrunch? Zapoznaj się z naszym artykułem, żeby przekonać się, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
Co to jest komunikacja z klientem?
Skuteczna komunikacja z obsługą klienta to klucz do budowania lojalności klientów. Istnieje wiele narzędzi, takich jak oprogramowanie do obsługi klienta i czat na żywo, które pomagają w komunikacji z klientami. Doskonała obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu firmy i może przynieść liczne korzyści. Jednak wiele firm ma trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta, szczególnie w przypadku czatu na żywo.
Jak stworzyć program lojalnościowy dla klientów
Program lojalnościowy to taktyka marketingowa, która zachęca klientów do większych zakupów poprzez oferowanie korzyści i nagród. Świetnym przykładem jest Amazon Prime. Programy lojalnościowe przynoszą firmy zwiększoną retencję klientów, zyski oraz budują lepsze relacje i zaangażowanie klientów.